Auteur Topic: [De Mol] Evaluatietopic  (gelezen 733 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[De Mol] Evaluatietopic
« Gepost op: 5-03-2026, 12:51:48 »
Wil je graag de aflevering evalueren, complimenten uitdelen of juist kritisch zijn over je favoriete televisieprogramma, dat kan allemaal hier! Iedereen heeft hierin zijn eigen mening over wat er wel en niet goed is aan de Mol. Daardoor kunnen discussies ontstaan. Zolang dit op een vriendelijke wijze naar elkaar toe en zeker ook naar de makers toe gebeurt, is dat geen probleem.

Shoot!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Evaluatietopic
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2026, 11:53:43 »
Voorlopig is er niks wat beter kan, het extreem hoge niveau blijven ze jaar na jaar volhouden. ::bravo::

En ik ben heel blij dat er weer een twist bij het wegrijden van de afvaller was, hopelijk zien we die dit seizoen nog meer. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #2 Gepost op: 5-04-2026, 23:32:33 »
Ik vind dat het seizoen ijzersterk begonnen is. Na 14 seizoenen ontkom je er niet aan dat je varieert binnen bestaande twists, maar de uitvoering is uitmuntend ::respect::

Het enige wat de afgelopen afleveringen te veel van was, waren oneerlijke eliminaties. Een duel tussen twee zo willekeurig uitgekozen kandidaten (alleen een paar mensen wisten zich uit de tombola te redden) én een dubbele eliminatie in en petit comité. En dan zit er ook nog een mol tussen. Stel bijvoorbeeld dat Abigail de mol is, hebben vier kandidaten zo vroeg in het spel al een kans van 50% gehad om af te vallen -  en één zelf 100%! Dat heeft niets meer te maken met het originele spelconcept waar je kennis over de mol bepaalt of je mag blijven of niet :-\\
...óf niet!

Offline Fernandel

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 9-04-2026, 12:53:09 »
Het enige wat de afgelopen afleveringen te veel van was, ...

Dit wringt ook wat bij mij en het anoniem kansloos van het scherm verdwijnen zonder die typische afscheidswoorden van Gilles, die alles in perspectief zetten.
Gelukkig worden kandidaten en ook afvallers altijd heel goed begeleid, daar kunnen we wel op vertrouwen.
Maar wie weet in afl5 zou er een nooit geziene twist komen?
Tiens, Gilles nam echt geen afscheid toch van Vincent, hé?

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 3-05-2026, 21:17:37 »
En ik ben heel blij dat er weer een twist bij het wegrijden van de afvaller was, hopelijk zien we die dit seizoen nog meer. 8)

Helaas is het bij aflevering 1 gebleven, ik mis deze twists echt.

Verder niks dan lof over deze reis door Portugal. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 00:29:52 »
Een leuk seizoen! Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van starten met 12 kandidaten en zoveel afvallers in aflevering 2. Gelukkig mocht dat de pret niet drukken en was het daarna weer een feestje om naar te kijken.