Auteur Topic: [Kandidaat] Wout  (gelezen 9564 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Kandidaat] Wout
« Reactie #100 Gepost op: 19-05-2026, 07:37:43 »
dat het dan de proef met de fles en de test geweest zouden zijn
Dan nog kun je het daarna heel anders insteken natuurlijk. Het gaat mij om het moment dat ze met de auto's komen aanrijden. Het gaat om de consequenties.

Ik heb wel geopperd, ze kunnen zodra ze weten dat de mol bij de 2 zit de spelregels zo insteken dat 'de auto's' het nog kunnen winnen van 'de tien', inmiddels de 9. Dat betekent dat de 2 onderling voor wat anders spelen, natuurlijk 'met het bedrag op de kop' maar niet met de uiterste consequentie dat er altijd eentje exit gaat. De groep speelt dan voor het geld. De test van alle 12 wijst uit welke 2 het het slechtst gemaakt hebben.

Dat betekent waren het Vinny en Wout geweest in de auto's dan had Vinny weinig clues hoe hij de test moest invullen maar hij had goed kunnen gokken. Dan waren dus 'de 2' beiden door geweest en was er alsnog een extra uit de grote groep achter Maite heen gegaan, de eennalaatste in de test.
Vicekampioen Molpool 2026 :)

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 19-05-2026, 12:13:42 »
Als ik het goed heb begrepen zei Wout in een interview dat hij maar 1,5 week voorbereiding heeft gehad als Mol, terwijl een Mol normaal gesproken een hele maand krijgt.  (buiten de Mol in Vietnam dan)
De leepste snor van het land

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 21-05-2026, 07:58:03 »
Ik hoorde net in Trust Nobody dat Wout in de eerste opdracht niet wist wat er ging gebeuren of wat zijn boekje was. Dus dat verklaart waarom hij daar geen 'ideale' moltactiek had.

Bij de proef met de stier wist hij ook niet wie welke tijd had. Hij heeft het dus op eigen kracht elke keer goed geraden. Knap!

Offline Fernandel

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 25-05-2026, 08:16:44 »
Supergoed gedaan Wout!
Veel geluk met jullie kindje  ::zwaai::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #104 Gepost op: 1-06-2026, 09:35:22 »
Ik kijk het seizoen op NPO start. Na aflevering 1 valt het meisje af dat juist als enige Wout in het vizier had, ze zegt dat hij opvallend knoeide met de portoglazen. Het bekende trucje om de kijker op het verkeerde been te zetten: de kandidaat die de mol het eerst in het vizier heeft, valt af. Maar ik zou dan wel willen weten hoe het kan dat zij afviel. Of zal dit fragment er later ingemonteerd zijn?
« Laatst bewerkt op: 1-06-2026, 09:37:39 door Run »

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #105 Gepost op: 1-06-2026, 10:21:43 »
Ik kijk het seizoen op NPO start. Na aflevering 1 valt het meisje af dat juist als enige Wout in het vizier had, ze zegt dat hij opvallend knoeide met de portoglazen. Het bekende trucje om de kijker op het verkeerde been te zetten: de kandidaat die de mol het eerst in het vizier heeft, valt af. Maar ik zou dan wel willen weten hoe het kan dat zij afviel. Of zal dit fragment er later ingemonteerd zijn?

Bij de reünie-aflevering wordt in elk seizoen gezegd wie op wie zat en afviel
klaar voor de strijd

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 1-06-2026, 11:37:53 »
Ze vragen tijdens de biecht aan elke kandidaat om iets te zeggen over iedereen. 

Het kan dus prima dat een afvaller zegt 'Bij Wout vond ik dat heel raar'. Dat krijg je te zien in de aflevering. Tijdens de biecht zegt de kandidaat daarna misschien zoiets als 'maar ondanks dat ik het raar vond zie ik helemaal geen Mol in Wout, dus hem verdenk ik niet'. Dat knippen ze er dan uit.  ;D
De leepste snor van het land

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #107 Gepost op: 2-06-2026, 22:52:42 »

deze zag ik nog niet
klaar voor de strijd