Auteur Topic: [Kandidaat] Abigail  (gelezen 986 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Abigail
« Gepost op: 5-03-2026, 13:04:01 »

Abigail (33) | teamleader kinderopvang uit Lommel

Bespreek hier alles over Abigail!
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 08:30:05 door Starlight »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
Re: [Kandidaat] Abigail
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2026, 07:47:02 »
Ik lees in het artikel van Salb dat de namen Abigaïl en Vincent ook waren opgenomen. Dat betekent dat ze nog steeds de mol kunnen zijn!
De 10 die door waren, waren ook niet zeker van hun plek. Kristof en Abigaïl waarschijnlijk ook niet, maar ben benieuwd hoe dat duel in elkaar steekt. Als de 9 mee kunnen kijken, dan is dat een extra signaal dat ze nog volwaardig in het spel zitten.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 16:16:10 door foxhunter »

Online Vangu Vegro

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2026, 07:54:54 »
^Denk dat je Vincent bedoelt ipv Kristof...

We zagen in de vooruitblik Abigail in een opdracht, is het die opdracht die bepaalt of zij of Vincent terugkomt of is het resultaat al voor ons gespoiled?  ???
« Laatst bewerkt op: 31-03-2026, 16:27:36 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-03-2026, 08:55:25 »
Je zag Vincent en Abigail in die opdracht. Die moeten ze denk ik tegen elkaar doen. Daarna moeten de kandidaten raden wie die opdracht heeft gewonnen of niet en daarmee verdienen ze wel/niet geld.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2026, 16:34:30 »
Tenzij ze de test apart gemaakt hebben kunnen Vincent en Abigaïl geen mol meer zijn.

De andere 10 hadden vragen in de test waarbij V+A genoemd werden. Dan moeten V+A ook die test maken.

Abigaïl zou best verdacht kunnen zijn omdat ze ging raden naar het antwoord Veldrijden en Dartsen zegt en misschien expres fout antwoord, en dus achterbleef in het fort. Om zo via een veilige route het fort te verlaten. Die veilige route is dan met voorkennis winnen in een opdracht tegen Vincent. Als dan per ongeluk je boekje bij Gilles overblijft is die veilige backup route niet nodig.

Als mol zou je natuurlijk de eerste opdrachten na het fort meteen mee willen spelen, maar goed, het was een soort loterij met kansen voor iedereen. Niemand ging hier zeker door.

Terwijl die achterdeur....... We zullen het zien.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 16:43:30 door foxhunter »

Online wouterv

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2026, 13:50:30 »
In het seizoen van Zuid-Afrika was Hans ook afgezonderd na opdracht 1.
Hij deed niet mee aan de test, was wel een optie.
(hij deed die wel in aflevering 2 en als hij beter deed dan de afvaller mocht hij meedoen)

Dus neen, Abigail en Vince hoeven de test niet persé te maken nu.
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #6 Gepost op: 5-04-2026, 22:38:15 »
Fijn dat Abigail er nog bij is en beide eliminaties heeft overleefd vandaag, ze lijkt me een leuke kandidaat!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-04-2026, 00:06:59 »
Heel fijn dat de deelnemer uit Limburg er terug bij is! En dat ze ook nog de Mol zou kunnen zijn, al denk ik persoonlijk dat ze het niet is. Maar als mede-Limburgse supporter ik natuurlijk voor Abigail.

Wat me wel opviel bij de eerste kennismaking met haar was dat ze helemaal niet ‘Limburgs’ klinkt. Ik ben nogal goed bekend met het accent van mensen uit Lommel; ik kan je zeggen dat Abigail totaal niet ‘Lommels’ klinkt. Ik weet natuurlijk niet hoelang zij al in het mooie Lommel woont, maar normaal pikt een mens toch snel zo’n accent op. Je gaat automatisch praten zoals iedereen in je omgeving. Misschien heeft zij voordien in een andere streek gewoond (Vlaams Brabant?) of werkt ze daar nog, want erg Limburgs/Lommels klinkt haar taal niet. Niet dat dat ‘verdacht’ is, maar ik geef het maar even mee.

Go Abigail, geef er een lap op! ::bravo::

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-04-2026, 10:31:04 »
Wat mij vooral opviel is dat ze (als voiceover) bij de test zei de namen van de kandidaten niet te kennen, en vervolgens doodleuk iedereen z'n naam opnoemt als ze terugkomt. Of heb ik me dat verkeerd herinnerd?

Offline Fernandel

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 6-04-2026, 10:51:41 »
Dat viel me ook op... hoe vlot en juist ze de namen opsomde.
Ze is snel en erg gemotiveerd.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #10 Gepost op: 6-04-2026, 11:32:52 »
Dat ze dat erin plakken bewijst wel dat ze kandidaat is. Kandidaten zeggen constant tegenstrijdige dingen. Dat is goud voor de editters.
:)

Offline Laer

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 6-04-2026, 13:40:02 »
Dat viel me ook op... hoe vlot en juist ze de namen opsomde.
Ze is snel en erg gemotiveerd.
Ik denk ook dat een mol in deze situatie bewust zou doen alsof ze één of twee namen was vergeten.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #12 Gepost op: 6-04-2026, 17:21:34 »
Ik mag toch hopen dat ze het niet is. Krijg daar een beetje Arizona vibes van... ik kan er niet bij dat er minimaal 1 volledige opdracht zonder mol gespeeld is. Verder wel een leuke toevoeging aan de groep  ::bravo:: Slimme speelster, knap dat ze twee groene schermen heeft gehaald met zo weinig info. En denk, gezien het feit dat de biechten ook haar als mol-optie aanduiden, dat ze nog wel even blijft.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023