Misschien is een format ‘De Mol voor senioren’ met aangepaste opdrachten wel iets. 
Pas maar op Klaartje, voor je het weet ben je zelf zestiger. Ik kijk al sinds het prille begin WIDM
en had in 1999 zeker nog de leeftijd dat ik serieus heb overwogen me aan te melden, want ik
wilde dolgraag de Mol zijn. Inmiddels behoor ik (net) tot de categorie die dus kennelijk in Vlaanderen
niet eens meer mee mag doen.