Niet de Mol:
- Dries: Als Mol wil je vrijkomen en net bij die paal/pomp is de kans het kleinst dat je vrijkomt. Voor de rest doet hij ook gewoon weinig of niets fout. Bij de portoflessen deed hij het zelfs echt goed (ten minste op beeld).
- Karla: Ook zij zit vast aan de paalpomp. Niet helemaal onverdacht bij de Wally-opdracht, maar ik geef meer gewicht aan opdracht 1.
- Kristof: opdracht op de boot perfect uitgevoerd. Die opdracht leek me echt niet gemakkelijk trouwens: een fles zoeken die overeenkomt met een digestief dat je enkele uren daarvoor hebt gedronken...chapeau dat je dat kan herleiden naar een drietal flessen. De keuze maken om 500€ op te offeren om zeker te zijn van je keuze was gewoon slim.
- Julie: Als mol wil je tijdens de eerste opdracht niet achterblijven bij de poort. Bij de portoflessen deed ze niet echt iets fout
Abilgail en Vincent: Abigail zie ik totaal niet als mol. Vincent misschien dan nog iets meer. We hebben nog niet alle informatie, dus kan ik hen nog niet definitief afstrepen, maar toch al een potloodlijntje door hun naam, want ze waren ook allebei niet losgekomen in opdracht 1.
Het is niet handig, maar ga niet akkoord dat bij de poort blijven een slechte positie is. Als je er in slaagt om mensen achter te laten en nog overzicht wil hebben en vertrouwen op het vertrouwen dat er meestal wel is in afl.1, is dat net de positie.
Bij de porto ging ze in discussie samen met Wout en Dries waardoor ze wat tijd verloren, ze gingen eerst nog blijven en nog wat porto gieten.
Ik zou Julie niet afschrijven, anderen ga ik wel akkoord.
Voor mij is er een streep door Abigail, Vincent, Dries, Karla en Kristof.