Poll

Wie is de Mol?

Julie
15 (11.3%)
Maxim
24 (18%)
Wout
94 (70.7%)

Totaal aantal stemmen: 133

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 25063 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Poll] Wie is de Mol?
« Gepost op: 5-03-2026, 13:20:40 »
Wie doet er alles aan om de opdrachten in Portugal te laten mislukken?

Wie is de Mol?

Op deze pagina wordt een overzicht van alle polluitslagen dit seizoen bijgehouden.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2026, 20:03:29 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2026, 23:33:34 »
Mijn eerste gevoel zegt Karla ::jaja::

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #2 Gepost op: 29-03-2026, 19:54:50 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 1:

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #3 Gepost op: 29-03-2026, 21:08:17 »
Nou, dat ging goed.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 29-03-2026, 21:49:20 »
Voor nu Yannis. Hij was boogschutter en hij zat het geroep en gefluit van de anderen net iets te lekker te negeren op de boot.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2026, 21:57:42 »
Maxim en Yannis vielen me tot nu toe het meest op qua posities i.c.m. prestaties.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2026, 22:42:13 »
Maxim bevrijdt zijn molboekje grotendeels op eigen kracht. Daarna zijn er nog drie kandidaten die het veilig kunnen stellen.
Zat bij de brug op de juiste positie, wist niks en zocht geen Wally maar de boot.
De mol wil bij de 10 zitten, zodat er kandidaten achterblijven en er geen 10.000 worden verdiend.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 29-03-2026, 22:45:29 »
Yannis op 1
Vond het oa verdacht dat hij op de boot begon te zingen precies op t moment dat de andere 2 op de brug naar ze begonnen te roepen

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 29-03-2026, 23:01:33 »
Maxim, Yannis en Yana lijken op de meest logische plek te zitten. Maar zouden ze het zo obvious maken?
« Laatst bewerkt op: 29-03-2026, 23:13:49 door Vonne1968 »

Offline Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #9 Gepost op: 29-03-2026, 23:05:41 »
Als ik moet kiezen op de persoon, ga ik voor Karla. Op basis van positie kom ik inderdaad bij Yannis uit ::jaja:: Maar er zijn nog elf mogelijkheden, dus ik ga mijn vizier nog niet te teveel vernauwen ::vergroot::
...óf niet!

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 29-03-2026, 23:20:03 »
Maxim

Dit soort twists verraden heel veel over de mol en je kan er een hoop kandidaten mee weg strepen. De mol zat niet bij die proef met het water en de sleutels bvb. No way.

Online Elijah

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 29-03-2026, 23:43:35 »
Dries, Yannis en maxim verdenk ik het meest

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2026, 00:04:24 »
Ik heb nog 10 (of eigenlijk 11) verdachten op mijn lijstje, in willekeurige volgorde. Om u maar te zeggen hoe zinloos het is om nu al (twee uur na uitzending van aflevering 1 en zonder iets terug te kijken) al met enige stelligheid namen naar voor te schuiven, laat staan iemand te gaan wegstrepen.

Ik vul deze poll dan ook nooit in na afl. 1. En gokken is zinloos en betekenisloos.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 30-03-2026, 00:12:35 »
Isabel en Maxim vind ik na de eerste aflevering het meest logisch als mol.

Maar ze worden ook wel sterk naar voren geschoven terwijl de mol altijd wordt beschermd in aflevering 1, dus er staan nog veel vraagtekens bij. Wout, Karla en Yannis ga ik ook beter in de gaten houden.

Dries, Abigail/Vincent zullen het sowieso niet zijn want waarom zou je als mol achter willen blijven in de eerste opdracht? Ook een dun streepje door Julie, want als voorbereide Mol bedenk je wel een sluwere tactiek als je bij de namen blijft staan.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 00:16:38 door Reflektor »
De leepste snor van het land

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #14 Gepost op: 30-03-2026, 03:42:38 »
Ik heb nog 10 (of eigenlijk 11) verdachten op mijn lijstje, in willekeurige volgorde. Om u maar te zeggen hoe zinloos het is om nu al (twee uur na uitzending van aflevering 1 en zonder iets terug te kijken) al met enige stelligheid namen naar voor te schuiven, laat staan iemand te gaan wegstrepen.

Ik vul deze poll dan ook nooit in na afl. 1. En gokken is zinloos en betekenisloos.
Ik ben het hier wel mee eens, we weten niet eens of we de mol wel aan het werk hebben gezien.

De enige twee die je echter weldegelijk kunt strepen zijn Yana en Yannis. De Mol speelt het altijd zuiver en eerlijk, dat betekent dat er echt 10.000 euro was te verdienen. En dat De Mol dus had kunnen afvallen.

Of was dit dan net zo nep-definitief geweest als met Abigail en die andere (ik weet de namen nog geeneens haha)? En dat ze dan hadden komen aanrijden met de auto's op het einde?

Het klonk mij wel in de oren dat ze er dan echt uitlagen. Immers zijn ze er al door de mol uitgeselecteerd en was hun enige redding om 10.000 euro uit de pot te houden. Om ze dan ook nog eens een optie te geven alsnog in de groep terecht te komen vind ik dan een beetje dubbel. Dat is wat anders voor Abigail + man die niet eens van hun blok hout hebben kunnen afkomen..... die verdienen wel echt een herkansing.
:)

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 30-03-2026, 11:26:04 »
Ik denk dat het nu gewoon wat misleiding is van de makers, en dat we dus volgende week te zien krijgen dat ze wel degelijk iets hadden ingebouwd omtrent het scenario dat de mol toch bij de 2 afvallers hoort. Anders zou je heel wat kandidaten nu al gewoon kunnen afstrepen. (De kandidaten die achterbleven op het eiland bijvoorbeeld).

Karla haalt de boekjes van Maxim en Dries binnen zonder zelfs maar te proberen om nog een boekje (haar eigen dus bijvoorbeeld) binnen te halen, zeer onmols als je onthoudt dat de mol waarschijnlijk al weel welke kleur boekje bij welke kandidaat hoort.

EDIT: Of Wout, die op het einde zijn boekje los heeft gemaakt maar daarna nog gaat proberen andere boekjes los te maken. Een mol zou zijn eigen boekje dan wel binnen hebben gehaald.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 11:33:00 door Reflektor »
De leepste snor van het land

Offline Thunderclaw

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 30-03-2026, 12:08:06 »
Ik ben het hier wel mee eens, we weten niet eens of we de mol wel aan het werk hebben gezien.

De enige twee die je echter weldegelijk kunt strepen zijn Yana en Yannis. De Mol speelt het altijd zuiver en eerlijk, dat betekent dat er echt 10.000 euro was te verdienen. En dat De Mol dus had kunnen afvallen.

Of was dit dan net zo nep-definitief geweest als met Abigail en die andere (ik weet de namen nog geeneens haha)? En dat ze dan hadden komen aanrijden met de auto's op het einde?

Het klonk mij wel in de oren dat ze er dan echt uitlagen. Immers zijn ze er al door de mol uitgeselecteerd en was hun enige redding om 10.000 euro uit de pot te houden. Om ze dan ook nog eens een optie te geven alsnog in de groep terecht te komen vind ik dan een beetje dubbel. Dat is wat anders voor Abigail + man die niet eens van hun blok hout hebben kunnen afkomen..... die verdienen wel echt een herkansing.

Ik denk inderdaad dat Yana en Yannis wel af te strepen zijn. Ze een derde kans geven om het spel in te komen zou te veel van het goede geweest zijn.

Maar het kan net zo goed anders zijn. In principe zou je dan ook Abigail en Vincent af moeten strepen, want stel dat degene die volgende week niet terug in het spel komt eigenlijk de mol was. Dan moet daar ook weer rekening mee gehouden worden.

De makers zouden wel een contingency plan hebben, maar ik denk dat we dat op z'n vroegst  pas in aflevering 9 te horen krijgen.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2026, 12:09:47 door Thunderclaw »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 30-03-2026, 12:23:14 »
Dit prigramma zit altijd zo goed inelkaar dat we helemaal niemand kunnen afschrijven.

Zelfs rode schermen niet ;)

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 30-03-2026, 16:23:36 »
Maxim scoort tot hiertoe de meeste molpunten.
Als eerste los, redt zijn eigen boekje ondanks dat Maïté en Julie andere nummers hadden doorgegeven.
Wil als eerste bij de Waar Is Wally-groep, waar het meeste geld was te verdienen. Kan niet op de G7 komen en nadat de andere het juiste antwoord had gegeven wou hij heel snel naar boven, zonder eerst goed te kijken waar die G7 precies stond. Wist ook de K2 niet. Maar hij was wel diegene die Wally (als enige) wel vond. Wel na goeie instructies.

Maar het ligt er toch wel een beetje dik op, dus ik denk niet dat hij het zal zijn.

I was blind but now I can see

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #19 Gepost op: 30-03-2026, 16:31:10 »
Voorlopig maar even Maxim ingevuld, maar die viel wel behoorlijk (misschien teveel) op deze 1e aflevering..