Ik denk dat we nu wel echt voor een man moeten gaan als mol..... die wilden allemaal -2000 uit de pot, in feite 4000 verschil, een grote poet dus. Zoals Julie en Yana, die wilden toch Vinny terug. Nou ja, Karla had ik al geschrapt dus dat helpt niet.
Dan blijf ik erbij, die 4 'uit de groep' zijn niet de mol, dus Abigail niet. En Yannis, mag ik dat zeggen bij de Belg, vond ik nogal lullig doen tegen die arme Dries. "Jij hebt geen ritme, ik versla jou". Waar is dat voor nodig? Een mol doet dat niet. Isabel blies ook wel erg hoog van de toren.
Dan de altijd vriendelijke Wout. Die zorgt ervoor dat in het laatste spel niks verdiend wordt door meteen de knop te drukken. Ik vond Maxim iets te veel in beeld komen als degene die zorgde dat Abigail terugkwam. In de Belg wordt dit altijd meer weggeedit, zoals destijds met Pieter die zo'n groepsbeslissing ook moest sturen, dat was subtiel. Maar wat deze heren wel goed deden samen was de 2600 euro de pot invaren, dat was toch nergens voor nodig als je escudo verkeerd zegt.....
Ik kan wel meekomen in Dries als mol. Door te passen wordt er uiteindelijk ook niets verdiend. Op het strand was de molactie wel erg obvious alleen ja. En zijn startpositie aan de paal was niet erg sterk. Maar je moet wat. Op de 2e hand Isabel vanwege het overacteren.