Poll

Wie is de Mol?

Julie
15 (11.3%)
Maxim
24 (18%)
Wout
94 (70.7%)

Totaal aantal stemmen: 133

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 25069 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #80 Gepost op: 7-04-2026, 13:58:42 »
Ja Isabel zou wel leuk zijn. Ze lag er ook snel af bij de wateropdracht. Maar het ligt het meest voor de hand dat het Maxim is gezien zijn houding. Die springt er wat dat betreft enorm uit van alle 12. Maar is dat alleen bij ons of ook landelijk? Helaas ging bij Cafe de Mol het licht uit dus we zagen de verdenkingen niet of was dat bij Moltalk, ik weet het al niet meer haha. Waarom doen ze ook 2 series door elkaar ??? In elk geval, hebben jullie in Belgie ook een app en wat zegt die dan over de huidige landelijke verdenkingen?
:)

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 7-04-2026, 14:17:41 »
Ik ben toch blij dat iemand nog in mijn Dries tunnel geloofd Lo.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 7-04-2026, 14:35:05 »
Ja Isabel zou wel leuk zijn. Ze lag er ook snel af bij de wateropdracht. Maar het ligt het meest voor de hand dat het Maxim is gezien zijn houding. Die springt er wat dat betreft enorm uit van alle 12. Maar is dat alleen bij ons of ook landelijk? Helaas ging bij Cafe de Mol het licht uit dus we zagen de verdenkingen niet of was dat bij Moltalk, ik weet het al niet meer haha. Waarom doen ze ook 2 series door elkaar ??? In elk geval, hebben jullie in Belgie ook een app en wat zegt die dan over de huidige landelijke verdenkingen?
Dat was bij Moltalk.
In Café De Mol stond Maxim landelijk bovenaan.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 7-04-2026, 14:41:09 »
Heb het even opgezocht en Yannis en Maxim waren in aflevering 1 en 2 vooral de hoofdverdachten van kijkend Vlaanderen. 

Maxim begint te obvious te worden voor een Mol.

Een naam die bij mij nu onverwachts naar boven komt drijven is Yana. Zit op goede posities en blijft tot nu toe redelijk onder de radar. Heeft net zoals veel oud-mollen een prachtige glimlach die veel deugnieterij kan verbloemen. Daarnaast geloof ik niet dat zij zo slecht zou zijn in hoelahoepen.

EDIT: haar keuze om haar duel met Karla (het hoelahoepen) expres te verliezen is ook supermols. Ze weet inmiddels wel dat haar groep toch gaat drukken en er geen geld meer verdiend gaat worden. Doordat het spel langer door blijft gaan komt er alleen maar meer wantrouwen in de groep, omdat Dries en Abigail voor een pasvraag kiezen waardoor de bom echt losbarst. Perfecte Mol-actie.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2026, 14:50:13 door Reflektor »
De leepste snor van het land

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #84 Gepost op: 7-04-2026, 16:12:26 »
Toch niet weer de blondine is mol ::rofl::? Dan nog eerder Dries ja ::)

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 7-04-2026, 16:38:34 »
Heb het even opgezocht en Yannis en Maxim waren in aflevering 1 en 2 vooral de hoofdverdachten van kijkend Vlaanderen. 

Maxim begint te obvious te worden voor een Mol.

Een naam die bij mij nu onverwachts naar boven komt drijven is Yana. Zit op goede posities en blijft tot nu toe redelijk onder de radar. Heeft net zoals veel oud-mollen een prachtige glimlach die veel deugnieterij kan verbloemen. Daarnaast geloof ik niet dat zij zo slecht zou zijn in hoelahoepen.

EDIT: haar keuze om haar duel met Karla (het hoelahoepen) expres te verliezen is ook supermols. Ze weet inmiddels wel dat haar groep toch gaat drukken en er geen geld meer verdiend gaat worden. Doordat het spel langer door blijft gaan komt er alleen maar meer wantrouwen in de groep, omdat Dries en Abigail voor een pasvraag kiezen waardoor de bom echt losbarst. Perfecte Mol-actie.

Ja, maar door gelijk te komen bestaat de kans dan weer dat beide teams toch besluiten om niet meer te drukken en te kiezen voor een situatie waarbij 1 uit elke groep wordt geëlimineerd. De stand kwam hierdoor op 1-1. Geen van beide teams weet op dat moment wie in de volgende proeven het sterkst gaat spelen. Beide teams nemen hier dan dus een risico om het duel aan te gaan en te verliezen. Het zou dus net in Yana (als mol) haar voordeel zijn om de proef te winnen. Want als ze de proef wint is het 2-0. Het andere team MOET dan wel drukken, want als niemand drukt verliest dat team sowieso. Dat wil zeggen dat de twee volgende rondes er SOWIESO gaat gedrukt worden. Het andere team kan het zich simpelweg niet permitteren om niet te drukken. Die druk is er minder als de stand gelijk is.

Hiermee wil ik niet zeggen dat Yana de mol niet kan zijn trouwens. Misschien kon ze simpelweg niet goed hoelahoeppen. Misschien had ze als mol dit thuis wel geoefend, maar kan ze het gewoon niet. Hoelahoeppen kan je, of je kan het niet. Het is niet iets dat je "een beetje" kan. Als je weet hoe het moet kan je dit minuten volhouden. Kan je het niet dat hangt ie op een paar seconden aan je voeten. En ze wou ook die proef in eerste instantie niet doen. Ze gaf niet aan de lenigste te zijn. Het was Yannis die haar in die positie zette
 Misschien net omdat ze wist wat de proef zou zijn en ze wist dat van al die proeven zij hier niet goed in was. Ik neem aan dat de mol verschillende van die proeven thuis heeft geoefend.
I was blind but now I can see

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 7-04-2026, 17:46:09 »
Ja, maar door gelijk te komen bestaat de kans dan weer dat beide teams toch besluiten om niet meer te drukken en te kiezen voor een situatie waarbij 1 uit elke groep wordt geëlimineerd.
Iedereen in het team van Yana ging sowieso drukken, was wel duidelijk dat ze dat al hadden besloten. Het zou gek zijn als de groep van Yana compleet van hun plan af zouden stappen bij een 1-1 stand.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2026, 17:47:56 door Reflektor »
De leepste snor van het land

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #87 Gepost op: 7-04-2026, 18:13:38 »
Zie zoveel mensen al tunnelen. Hier iemand die nog geen idee heeft  ::rofl::

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #88 Gepost op: 7-04-2026, 21:22:06 »
Inderdaad, nu na twee afleveringen al voor 1 iemand gaan, dàt is nou tunnelvisie  ;D
Voor mij zit de mol defintied in de croissantjesgroep; Maxim, Yannis, Wout...

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #89 Gepost op: 7-04-2026, 23:08:54 »
Ik vond Yannis wel heeeel laat reageren bij de 3-1 eindstand. Dus stem voor hem
You'll never walk alone

Online Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 7-04-2026, 23:10:42 »
Ik vond Yannis wel heeeel laat reageren bij de 3-1 eindstand. Dus stem voor hem

Ja dit viel me ook op idd! Was het alweer beetje vergeten maar de andere 3 leken veel spontaner te reageren

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #91 Gepost op: 8-04-2026, 04:07:00 »
Yannis speelde het echt heel vuil tegen Dries, ik kreeg echt medelijden. Hij zit constant te stoken in de groep, was ook de eerste die de afspraak die net en groupe gemaakt was om elkaar niet aan te vallen onderuit wilde halen. Dit is niet des mols. Die heeft meer een verbindende factor zoals Maxim dat speelt bijv. Je wilt geen vijanden maken, dat lokt verdenkingen op je.

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 8-04-2026, 10:42:19 »
Iedereen in het team van Yana ging sowieso drukken, was wel duidelijk dat ze dat al hadden besloten. Het zou gek zijn als de groep van Yana compleet van hun plan af zouden stappen bij een 1-1 stand.

Waarschijnlijk wel. Maar ik kan me voorstellen dat wanneer Dries het duel aan ging en wint en het wordt 2-1 voor het team van Dries en Maxim kan daarna de stand op 2-2 zetten het niet zo zeker is dat men bij de laatste opdracht drukt. Het verschil tussen 20% kans om er uit te vliegen versus 40% kans (25%-50% als de mol in uw team zit)...ik denk niet dat ik zou drukken bij een 2-2 stand mocht ik in hun team zitten, wat er op voorhand ook is afgesproken.
I was blind but now I can see

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 9-04-2026, 11:19:33 »
Yannis speelde het echt heel vuil tegen Dries, ik kreeg echt medelijden. Hij zit constant te stoken in de groep, was ook de eerste die de afspraak die net en groupe gemaakt was om elkaar niet aan te vallen onderuit wilde halen. Dit is niet des mols. Die heeft meer een verbindende factor zoals Maxim dat speelt bijv. Je wilt geen vijanden maken, dat lokt verdenkingen op je.

Yannis was inderdaad nogal hard tegen Dries, maar laten we niet vergeten dat Dries zijn eigen team belazerde met zijn leugen over 9,4 seconden. Een beroemde kandidaat sprak enkele jaren geleden de wijze woorden: "Het is hier geen ponypark". Nederlandse kijkers naar WIDM zullen wel geschokt zijn als ze dit zien, maar ik ben hier ergens wel blij mee. Het wordt met veel meer pit gespeeld.

Overigens ben ik het met je eens dat Yannis waarschijnlijk niet de Mol is.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #94 Gepost op: 9-04-2026, 11:22:38 »
Bedoel je niet 'het leven is geen ponykamp'?
Dat zei de betreffende kandidaat net nadat hij was afgevallen. Wat wel een heel andere betekenis heeft.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 9-04-2026, 11:45:21 »
Bedoel je niet 'het leven is geen ponykamp'?
Dat zei de betreffende kandidaat net nadat hij was afgevallen. Wat wel een heel andere betekenis heeft.

Bouba (Zuid-Afrika), inderdaad.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #96 Gepost op: 9-04-2026, 13:07:30 »
Ik weet het ook niet, ik heb iedereen al meermaals gestreept ::rofl::

Als ik dan toch maar iemand moet kiezen en de 2600 euro moet verklaren als een productiemoment "het is zo leuk dat die 2 ingegraven kandidaten bevrijd worden" dan maar Maxim, die heeft het natuurlijke talent. Maar dit is allerminst een tunnel, ik zie dus ook genoeg streepmomenten bij hem.

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #97 Gepost op: 9-04-2026, 20:39:51 »
Julie!

Lijkt steeds wat afwezig in het verhaal. Bij het winnen van geld lijkt het alsof ze haar moet forceren om blij te zijn (en die vreugde komt precies steeds wat later dan bij de rest)

In de opdrachten neemt ze steeds een ogenschijnlijk onbelangrijke positie, maar steeds een waar ze geld doet verdwijnen, zonder het zelf steeds rechtstreeks te doen.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2026, 20:53:10 door Moloproller »
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #98 Gepost op: 10-04-2026, 14:25:06 »
Denk nog steeds Maxim. Is toch steeds wel op sleutel posities en ook wel sturend.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 10-04-2026, 23:08:04 »

Ik ook nog niet echt.
Ik had na aflevering 2 voor Wout gestemd, maar heb het aangepast naar Isabel.  ::jaja::
Maar het kan nog veranderen.
Wat er ook gebeurt, altijd blijven tunnelen. Het liefst vanaf aflevering 1. ;-)