Auteur Topic: Persoonlijke molboekjes  (gelezen 2277 keer)

Re: Persoonlijke molboekjes
« Reactie #20 Gepost op: 21-04-2026, 09:55:22 »
De stand zegt niets over dat ik mijn mol al gekozen heb.
Ik zie dat Wout als meest verdacht wordt gezien op deze site, wat mij harder doet twijfelen.
Yana als mol zie ik wel voor me.

Ik heb ook nog niet echt een opdracht waar ik echt het gevoel had "nu ben ik zeker"...

Met Elisabet had ik dat bij de trappen in afl.1, met Alina bij de taart afl. 2 of 3 en Comfort bij de bus.

Vanaf welke aflevering moet je ten laatste je mol kiezen ?
Of beter gevraagd vanaf wanneer moet je in het spel voor de kandidaten vol op uw mol gaan en niet meer spreiden ?

We zijn nu al 4 afleveringen ver. 6 kandidaten over. Wacht je om voluit te gaan als er nog 5 overschieten of 4, wat al heel laat is.

M.a.w. afl. 5 wordt zeer cruciaal want dan moet je al beginnen kiezen.

« Reactie #21 Gepost op: 21-04-2026, 10:57:12 »
Ik hoop dat Wout of Yana er uit ligt, ligt de ene eruit kan ik vol voor de ander gaan.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 21-04-2026, 11:14:06 »
Yana - 35%
Wout - 35%
Isabel - 25%
Maxim - 5%
Julie - 0%
Yannis - 0%

Dit is mijn gevoel momenteel qua kans om nog de Mol te zijn. Isabel is terug flink omhoog geschoten.
Yana of Wout die afvalt zou heel fijn zijn ja, maar ik denk dat Yannis de volgende afvaller gaat zijn.
De leepste snor van het land

« Reactie #23 Gepost op: 21-04-2026, 11:27:51 »
Yana - 35%
Wout - 35%
Isabel - 25%
Maxim - 5%
Julie - 0%
Yannis - 0%

Dit is mijn gevoel momenteel qua kans om nog de Mol te zijn. Isabel is terug flink omhoog geschoten.
Yana of Wout die afvalt zou heel fijn zijn ja, maar ik denk dat Yannis de volgende afvaller gaat zijn.
Maar zou een mol eigenhandig € 1.200 binnenbrengen in afl. 4 ? Dat je dat doet in het begin, oké. Maar nu als mol nog eigenhandig geld inbrengen.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 21-04-2026, 11:54:09 »
Maar zou een mol eigenhandig € 1.200 binnenbrengen in afl. 4 ? Dat je dat doet in het begin, oké. Maar nu als mol nog eigenhandig geld inbrengen.
Mja, het kan als je verwacht dat veel kandidaten hun blinddoek afdoen, plus opdracht 3 waardoor er ook nog veel geld uit de pot kan.

« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2026, 23:34:42 »
Sorry dat er geen overzicht was deze week, zal me vrees ik niet meer lukken. Ik ga morgen mijn mol uitspreken.

Yannis en Julie gaan het niet zijn.
Isabel harde twijfels, maar heeft o.a. door €1.200 binnen te halen bij de spelling-opdracht toch niet de molvibe.

Morgen ga ik voor Wout (mijn 1ste keuze) of Maxim als verrassing uitkomen.

« Reactie #26 Gepost op: 5-05-2026, 23:39:49 »
Geen overzichten meer, gedaan met spreiden.
Het is do or die.

Het is Maxim of het is Wout.

Vreselijk lastig dit seizoen, vind ik. Er is geen enkele opdracht dat je merkt dat dit dé mollenstreek is.

Julie is afgeschreven door haar slechte positie in afl. 1 dicht bij kasteeldeur, in afl. 2 valt ze heel snel van de bootjes, te weinig betrokken.
Isabel schrijf ik af omdat ze € 1.200 eigenhandig in het midden van het seizoen binnenbrengt terwijl er niemand kijkt, dat gaat een mol nooit doen.

Maxim...

Of.

Wout...

Zeg het me, vertel het me, ..
Ik weet het niet.

Nooit maar dan ook nooit is het degene die de meeste verdenken. De Mol België is nooit zo duidelijk. Je kan ook gewoon vaak toevallig op de correcte molposities terecht komen Wout zijnde.

Wout of Maxim, Maxim of Wout...  ???

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 5-05-2026, 23:42:33 »

Isabel schrijf ik af omdat ze € 1.200 eigenhandig in het midden van het seizoen binnenbrengt terwijl er niemand kijkt, dat gaat een mol nooit doen.

Doel je op het geld voor die boeken? Slimme manier om wat goodwill te kweken. Bovendien wist de Mol dat er direct daarna een kans kwam om heel veel geld uit de pot te spelen en dat is gelukt ook.

« Reactie #28 Gepost op: 5-05-2026, 23:50:33 »

Doel je op het geld voor die boeken? Slimme manier om wat goodwill te kweken. Bovendien wist de Mol dat er direct daarna een kans kwam om heel veel geld uit de pot te spelen en dat is gelukt ook.
Goodwill te kweken daarvoor ben je er in begin seizoen en zelfs dan nog, meer dan € 1.000 gaat de mol nooit binnenbrengen.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 6-05-2026, 00:11:36 »
Goodwill te kweken daarvoor ben je er in begin seizoen en zelfs dan nog, meer dan € 1.000 gaat de mol nooit binnenbrengen.

Tja, de Mol kwam in het nauw doordat ze door de groep werd aangewezen als degene die veel van boeken en lezen zou weten.
Dat is een nadeel van een wat oudere deelnemer tussen jongeren die nauwelijks meer lezen. Toch nog mooi twee titels verkeerd genoemd.
Maar het verdiende geld werd bij de volgende opdracht dubbel en dwars weer uit de pot gespeeld, dus zo erg was het ook weer niet.

« Reactie #30 Gepost op: 8-05-2026, 21:48:25 »
Mijn mol is gekozen maar ik wacht zondag af om die mee te delen :)
Zal uiteraard eerlijk zijn als hij (een tip, Maxim of Wout dus) er uit ligt zondag

« Reactie #31 Gepost op: 10-05-2026, 22:04:55 »
Ik zit al een heel seizoen op Wout van afl.1 al in het klassement zonder definitief te zeggen dat hij mijn keuze is.

Julie heeft ook lang vanboven gestaan. Enkel Maxim die niet hoog stond, maar bleef stijgen in mijn stand.

Ga ik mee met de wave en volg ik mijn gevoel dat het Wout is ?
Of ga ik voor Maxim met mijn verstand ?

Ik kies voor... Maxim!

« Reactie #32 Gepost op: 17-05-2026, 21:24:15 »
VERANDER NOOIT UW EERSTE KEUZE, DOMMERIK! Tegen mezelf

« Reactie #33 Gepost op: 17-05-2026, 21:31:10 »
Zo kwaad op mijzelf ...

Je zit er van afl. 1 al op (afl. 2 al volledig op kop) en wat doe je ?!
Veranderen op het einde.  ::schaam::

« Reactie #34 Gepost op: 17-05-2026, 22:01:59 »
My track...:
Pieter: ✔️
Elisabet: ✔️
Alina: ✔️
Annelotte: winnaar (Lennert als mol)
Uma: ✔️
Comfort: ✔️
Senne: ✔️
Sarah: ✔️
Maxim: verliezend finalist (Wout als mol) met belangrijke nuance dat ik op Wout zat van afl.1 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ 

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 17-05-2026, 23:16:07 »
Ik snapte je switch al niet Fervente mollenjager!    :o

Na Senne en Sarah zat ik nu op Wout, een ware Mol-hattrick dus. Helaas nooit al gelijk vanaf aflevering 1.