Geen overzichten meer, gedaan met spreiden.
Het is do or die.
Het is Maxim of het is Wout.
Vreselijk lastig dit seizoen, vind ik. Er is geen enkele opdracht dat je merkt dat dit dé mollenstreek is.
Julie is afgeschreven door haar slechte positie in afl. 1 dicht bij kasteeldeur, in afl. 2 valt ze heel snel van de bootjes, te weinig betrokken.
Isabel schrijf ik af omdat ze € 1.200 eigenhandig in het midden van het seizoen binnenbrengt terwijl er niemand kijkt, dat gaat een mol nooit doen.
Maxim...
Of.
Wout...
Zeg het me, vertel het me, ..
Ik weet het niet.
Nooit maar dan ook nooit is het degene die de meeste verdenken. De Mol België is nooit zo duidelijk. Je kan ook gewoon vaak toevallig op de correcte molposities terecht komen Wout zijnde.
Wout of Maxim, Maxim of Wout...
