Lo heeft gelijk dat er een theoretische kans is dat de niet-mol ook 20 vragen goed beantwoordt.
Ter indicatie: bij 20 vragen met vier keuzemogelijkheden en puur gokken is die kans als ik het goed bereken 0,25^20 = 0,00000000000091. Als die kandidaat twee pasvragen heeft wordt zijn kans op een perfect ingevulde test vergroot tot 0,000000000015. Nu zijn er vragen met meer- en met minder keuzemogelijkheden, maar laten we het erop houden dat de kans zo klein is dat je van praktisch waterdichtheid kan spreken. Bij een waterdichte emmer heb je ook een theoretische kans dat die emmer ineens uit elkaar spat, maar die is net zo verwaarloosbaar als deze cijfers

.
Áls de mol via deze route uit het spel zou zijn gegaan en er weer in zou komen zou dat , naar mijn mening, wel met de koffer met mingeld moeten zijn en dat is natuurlijk gebeurd. De kans dat de mol níet bij deze twee kandidaten zat (er wederom van uitgaande dat de molboekjes echt willekeurig getrokken zijn, maar daar ga ik wel vanuit, ik zie weinig meerwaarde om daarmee te sjoemelen), is natuurlijk veel groter dan dat de mol hier wel zat.