Auteur Topic: [De Mol] Wie verdenkt wie?  (gelezen 906 keer)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
[De Mol] Wie verdenkt wie?
« Gepost op: 7-04-2026, 16:35:51 »
In aflevering 2 valt kandidaat Kristof af.
De vijf felle kandidaten staan op de achtergrond en schrikken behoorlijk. Yannis is verborgen achter Julie, maar ook hij doet handen voor zijn ogen. Yana en Maxim schrikken behoorlijk.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2026, 16:54:17 door foxhunter »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
Re: [De Mol] Wie verdenkt wie?
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2026, 15:32:39 »
Eind aflevering 3
Eliminatie:
Isabel alle kanten op.
Yana ‘kan net zo goed meteen tunnelen’.
Abby: Maxim vloog uit de bocht bij het rallyen.
Dries: Julie heeft het weinig rondjes volgehouden.
Maxim: liedjes raden door Dries 'Adele - Rolling in the Deep' niet best.
Julie: Yannis en Isabel hebben veel geblazen op de Hoorn en weinig resultaat bij doctor bibber bereikt.
Yannis is verbaasd over Isabel die Pommelien Thijs niet kent. Ze had het gewoon opgegeven.
Isabel: de mol wil het liefst als laatste in de auto. Wout is supersympathiek.
Dries: Ze zijn voor die 3000 euro zijn gegaan, maar hebben het niet binnengehaald.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2026, 22:23:47 »
Nu we weten dat Julie op een man zit, kunnen zij en Isabel niet meer samen in de finale komen. Dan is het geen geheim meer wie zij verdenkt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2026, 22:25:32 »
Lijkt er wel op dat Yannis Isabel verdenkt en andersom. Maar veelzeggend vind ik die quotes vaak niet.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Online Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2026, 23:00:28 »
Lijkt er wel op dat Yannis Isabel verdenkt en andersom. Maar veelzeggend vind ik die quotes vaak niet.

Ik denk dat Yannis daadwerkelijk Isabel verdenkt en mede daarom niet het koppel Maxim + fake broer heeft gekozen. Zij leken verreweg het minst op elkaar en deden het ook niet goed bij de ondervraging. Maar ik denk juist omdat Isabel op hen aanstuurde dat Yannis dat niet vertrouwde en dus ervan uitging dat Maxim + fake broer wel een echt koppel was.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #5 Gepost op: 5-05-2026, 15:40:51 »
Ik heb net pas gekeken. Beetje druk met WIDM :D

Mij viel wel op dat er voor het eerst verdenkingen werden uitgesproken en ik kreeg al door dat Yannis zou moeten gaan want die had blijkbaar een bondje met mijn mol, Wout.

Yannis in arena blijven (dus Maxim)
Wout Maxim
Isabel Yannis, Maxim
Maxim Wout (Julie)
Julie Wout

Hier wordt het toch wel behoorlijk weggegeven. Maxim kan niet meer vanwege Yannis. Ik denk dat Isabel de volgende week exit moet want de rest zit al op Wout. Ik vond het sprekend dat Maxim echt op Wout zit vanuit die arena, hij heeft hem gewoon volledig door. En Yannis maar zijn bondje doorgeven dat Maxim iets verkeerd zei met die gele tram ;D ::schaam::

:)

Online Betonmol

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 5-05-2026, 17:24:24 »
Nu het er meer en meer op lijkt dat Wout de mol is:
- Julie lijkt me al van het begin (wellicht met spreiding) op Wout in te zetten, bij de wijnglazen proef verspilde hij al veel. Wellicht verdachter dan in beeld gebracht.
- Maxim lijkt me Wout ontmaskert te hebben bij de telefoon/graaf/boot opdracht. Waarbij Wout ook gretig telefoneerde.
- Yannis leek me op Isabel en Wout? te zitten en ging all-in na de francesinha bestelling van Isabel
- Op Isabel zijn er volgens mij toch verschillende kandidaten uitgegaan maar zelf moet ze goed zitten minstens sinds de -€2000 en nog meer vanaf de slackline sabotage.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #7 Gepost op: 5-05-2026, 17:39:07 »
Die eerste twee kloppen wel, de laatste twee niet. Yannis zegt heel duidelijk dat de mol in de arena was gebleven (dus ging exit op Maxim-tunnel). Isabel zei duidelijk dat de mol bij de eters zat, dus Yannis, Maxim. Ik neem aan dat zij er de komende keer uitvliegt op Maxim.

Ze wilden het nog een beetje vaag houden, alsof Maxim Julie zou verdenken. Zij zat immers ook bij de tafel. In elk geval een spanningsboogje. Daar valt Isabel buiten. Dus gaat zij nog exit.

Offline Fay111

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 5-05-2026, 17:58:43 »
Yannis is volgens mij er wel echt uitgegaan op Isabel hoor.
Vorige week was het al duidelijk dat hij op Isabel zat door haar te kiezen bij het fake duo koppel.
Nu deed hij samen met Maxim en Isabel de mini citytrip van Lissabon.

In de catacomben bij de arena hoor je Yannis nog duidelijk zeggen “Max heeft nog nooit iets uit de pot gehaald” bij de afvallers van de arena.
Dus hij hoopte nog dat Max voor de 5000 euro zou gaan..
Hij vertrouwde Maxim nog steeds blindelings ondanks al die verkeerde foto’s bij de citytrip en de verkeerde benaming van de gele tram.
Isabel zei op Yannis zijn opmerking : “Die gaan alle twee voor de vrijstelling! “
Doelende op Maxim en Wout.
Yannis was 100 % zeker van zijn mol, Isabel.
Helaas, exit Yannis.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2026, 19:11:54 door Fay111 »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #9 Gepost op: 5-05-2026, 18:11:44 »
Tja maar Isabel stond niet in de arena, dat waren Wout en Maxim.

En Maxim had wel die rare fout met de gele trein, dat heeft Yannis aan zijn bondje Wout doorgegeven.

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 5-05-2026, 19:13:09 »
@Lo
Ik heb het ietwat aangepast, beter verwoord nu.
Nu duidelijker?

Online Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 5-05-2026, 20:40:43 »

En Maxim had wel die rare fout met de gele trein, dat heeft Yannis aan zijn bondje Wout doorgegeven.

Fijn dat je je nu volledig kan richten op de Vlaamse mol ::bravo::

Online HanMic

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 5-05-2026, 21:19:09 »

Volgens mij vragen ze in die interviews ook wel gewoon vaak waar de mol had willen zijn of iets jn die lijn, om zo wat uitspraken uit de context in de verdachtmakingen te stoppen. Je kan er meestal weinig uithalen waar je echt op af kan gaan.

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 5-05-2026, 21:30:03 »
Inderdaad, het zijn geen biechten zoals in WIDM.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 5-05-2026, 21:47:32 »
Volgens mij vragen ze in die interviews ook wel gewoon vaak waar de mol had willen zijn of iets jn die lijn, om zo wat uitspraken uit de context in de verdachtmakingen te stoppen. Je kan er meestal weinig uithalen waar je echt op af kan gaan.
Inderdaad. In 19 van de 20 uitspraken wordt niks significants gezegd. Iedereen zegt wel iets over de anderen in die interviews, de makers halen dan de quotes die hun het best passen eruit om ons te misleiden. Je kan beter kijken naar wie er zelden of nooit verdenkingen getoond worden. Ik herinner me dat ze in seizoen Vietnam van de latere winnaar Axel geen enkele verdenking richting de Mol hebben laten horen. Vaak werkt het ook omgekeerd: als een vroege afvaller een uitspraak doet over de mol laten ze die ons wel horen om ons te misleiden. “Ah ja, X verdacht in aflevering 2 Y, maar X lag er die aflevering ook meteen uit. Dus Y zal wel niet de Mol zijn.”

« Reactie #15 Gepost op: 5-05-2026, 23:29:43 »
Ik merk de toch wat onenigheid tussen forumleden. De ene denkt dat Yannis op Isabel uit ligt en de andere denkt dat hij er uit ligt op Maxim.

Wie kan er hier zekerheid brengen ? :)

Online Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 5-05-2026, 23:37:15 »
Ik merk de toch wat onenigheid tussen forumleden. De ene denkt dat Yannis op Isabel uit ligt en de andere denkt dat hij er uit ligt op Maxim.

Wie kan er hier zekerheid brengen ? :)

Yannis.   :P

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 6-05-2026, 02:14:35 »

Yannis.   :P

Haha wie kan hem even bellen?

Maar ik ga bij de mol af op gedragingen en niet op de biechten (die zijn in mijn ogen puur suggestief) en dan kom ik uit bij Isabel.

Ik was trouwens eerdere afleveringen aan het terugkijken met mijn dochter  en in de aflevering dat Abigail afvalt, spreekt ze in de biecht over verdachte acties van Maxim.
Zouden ze dat bij een kandidaat die in de finale komt doen, zodat veel kijkers hem mogelijk schrappen als mol? Er vanuitgaande dat Maxim niet de mol is.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #18 Gepost op: 6-05-2026, 06:16:44 »
Yannis zal Isabel zeker verdacht hebben. Maar omdat Maxim in 1.1 zijn boekjes aan de overkant kreeg via Klara, is hier zijn verdenking op Maxim geworteld. En de manier waarop Maxim ook zijn eten aan Yannis gaf en slecht foto’s maakte bij het rennen door Lissabon zal dit de oude verdenkingen bij hem aangewakkerd hebben.
Isabel deed dan weer raar bij het tennissen en viel van de slackline en ging niet vrijaf bij de zipline. Hij zal zijn punten ook verdeeld hebben over die twee, of misschien nog breder.

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 6-05-2026, 08:51:18 »
Yannis is all in op Isabel afgevallen.