Wat een aflevering!
Zo leuk om mee te speuren wie de onbekende bezoeker was.
Het plezier en de liefde voor het programma spat er weer vanaf.
Verrassend, vermakelijk en vol humor, waarbij het me eigenlijk niet kan schelen wie de mol is, omdat het zo goed in elkaar steekt, terwijl ik er tegelijkertijd wel speurzin van krijg.