Heb nog geen slechte aflevering gezien, sterker nog: stuk voor stuk pareltjes. Nu al mijn favoriete seizoen met Duitsland. Zoveel creatieve opdrachten, zoveel humor en afzien en zoveel mogelijkheden telkens om te mollen op alle posities. Dit seizoen kan nu al niet meer stuk. (En Maxim als mol zou de kers op de taart zijn).
Echt, chapeau makers. Ze mogen trots zijn op deze serie.