Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Inderdaad het spugen van de melk. De manier waarop vond ik persoonlijk dus echt heel erg goor om naar te kijken :\'(
Julie heeft vooral iets met paarden, niet met bomen, bloemetjes of gras. Alhoewel, haar paard moet wel kunnen grazen (in een weide) en als ze met haar paard deelneemt aan jumping, springt ze over hindernissen gemaakt van houten balken, dat waren vroeger ook bomen. Hindernissen die vaak opgesmukt zijn met bloemen die op tijd buitengezet zijn. En een paardenvijg valt niet ver van… de benen van het paard, maar vaak wel in goede grond. Daar kan je dan weer gras over laten groeien, en zo is de cirkel rond. Ik ga stoppen want ik ben hier aan het melken in zeven smaken.
Melk is nochtans goed voor de huid. We gebruiken toch ook regelmatig bodymilk of bodylotion? Dat zijn net als gewone melk ook olie-in-water-emulsies, het hydraterend effect voor de huid berust op hetzelfde principe. Dus zo erg was die melkshower voor Julie niet (de melk had wel even in Maxims mond gezeten, maar hé, een beetje Max in de melk moet kunnen en is wie weet wel lekker).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Compuart, Realitynet
Nu online
809 gasten en 2 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland