Ik heb een paar keer zo'n vrije val gedaan, zitten echt geen risico's aan. Het is wel heel tof, maar zeker niet eng.
Verder wat matige opdracht helaas.
Nou, ieder zijn meug. Ik zou het in ieder geval niet voor mijn plezier willen doen. 50 meter is wel echt heel hoog. Dat is zo hoog als de spits van de kerktoren hier! Ik vind dat er wel risico’s aan zijn. Als hier iets misgaat, kan je dood vallen of je nek breken. Ik moet er niet aan denken!
Natuurlijk is het allemaal getest en goedgekeurd qua veiligheid, maar dat betekent niet dat er niks mis kan gaan. Een kleine afwijking van de rechte lijn (iemand sprak hier over de wind, of het los-laat-mechanisme hapert) en het risico van half naast dat net te belanden is niet onbestaande.