Auteur Topic: Eerdere beschikbaarheid uitzending = hoax programmamakers = deel van hint ?  (gelezen 12486 keer)

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Tsja er werd achteraf gezien best wel wat aandacht aan die rekenfout besteed. De kaart met de betreffende tekst is namelijk tweemaal haarscherp in beeld (bij het schrijven en nadat Liesbeth hem kreeg) en we zien tussendoor twee mensen haar leeftijd noemen (Tim voor de grap 26, iemand anders de echte leeftijd 38).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Gisteren hoorde ik in Hilversum dat het zo gepland was, dat aflevering 2 1 dag eerder online kwam, en belangrijker nog:  dat het vantveoren gepland was om het bij die ene aflevering te houden.


Is hier iets mee te doen?  Ik denk dat deze opmerking OF in het aflevering 2-topic, OF hier thuishoort.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Gisteren hoorde ik in Hilversum dat het zo gepland was, dat aflevering 2 1 dag eerder online kwam, en belangrijker nog:  dat het vantveoren gepland was om het bij die ene aflevering te houden.


Is hier iets mee te doen?  Ik denk dat deze opmerking OF in het aflevering 2-topic, OF hier thuishoort.
Dan is toch Dio de mol... met zijn tijdmachine! Of Tim, want die heeft ook een sketch over een tijdmachine.