Auteur Topic: Mol Chat Fan Dag 2003  (gelezen 4813 keer)

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol Chat Fan Dag 2003
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2003, 11:33:51 »
Hoi iedereen,

Wat heb ik een leuke dag gehad zeg!! Ik wist natuurlijk al een heleboel (ik was de Mol...  :P), maar dat het zo'n leuke en geslaagde dag zou worden kon ik alleen maar hopen. Het weer deed erg goed mee, alle kandi's waren in opperbeste stemming en Laafje heeft het goed georganiseerd. De opdrachten waren erg leuk, al was het soms moeilijk om mollenstreken uit te halen.

Rit, gefeliciteerd met je overwinning! Na een onderlinge strijd met Jos ging jij er met de wisselbeker vandoor!!

Ik hoop dat alle foto's die gemaakt zijn erg leuk zijn geworden en ik kan niet wachten om de videoband te zien!!

Oproep voor alle mensen die meededen: stuur per PM je adres naar Laafje, zij zorgt er dan voor dat het naar je opgestuurd wordt!!!

Groetjes en tot ziens op de volgende MCFD (rit en runnytrack: succes met organiseren!!)!

:-* Limone
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2003, 15:07:38 »
Het was idd een zeer geslaagde dag. Goed georganiseerd. Erg gezellig en heerlijk gegeten. Ik had limone als mol en ben daarmee 3e geworden! :D

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2003, 16:21:14 »
Tsja Malcolm... ik had wel verwacht dat jij zou winnen! Je zat al vanaf opdr. 1 achter me aan  ::)... nouja, als mol dan he,  ;) Wist je toch niet genoeg van me :P

Groetjes,
limone
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2003, 16:46:28 »
Van die beslissingsvraag wist ik het ook alleen maar uit de chat. Daarom vond ik het ook zo leuk dat het op een detail uit de chat aankwam, het heet niet voor niets molfanCHATdag. Gelukkig voor Rit, wist hij het ook, zodat we allebei 50% kans hadden.

Het is simpel: als ik limone niet als mol had, op het laatst, had ik veel langer gedaan over de vragen, en had ik heel wat moeten gokken. En dan had ik er misschien maar 4 goed gehad, nu waren het 8 goed gegeven antwoorden. Ik weet ook welke vragen ik fout had, en ik kan niet ontevreden zijn met het resultaat. Als ik met mijn 2e plaats het aanwezige deel van de crew compleet achter mij laat, vind ik dat niet slecht. Voor mijn foto's:

klik hier

Zoals Daantje al zei: een traditie is geboren. Rit en Runny zullen het niet gemakkelijk krijgen met het bedenken van iets origineels, maar dat is nou net het leuke ervan, dat gebeurt bij de echte WIDM precies zo. Daarom is het maar goed dat er twee organisatoren zijn, volgend jaar.
« Laatst bewerkt op: 22-09-2003, 18:37:11 door bodejosm43 »

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #24 Gepost op: 22-09-2003, 20:50:22 »
Ja Laaf,....het was een heerlijk dag. Ook ik zat op limone, hoewel ik je om de tuin probeerde te leiden en Bodejos als mijn mol neerzette,...hahahha....je had 'm door  ;) ;)

Maar goed,...een 4e plek is niet gek geloof ik of was het 5e,....Maakt niet uit. Het voornaamste was, dat we met z'n alleen een fijne dag hebben gehad. Ik kijk al weer uit naar volgend jaar.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #25 Gepost op: 22-09-2003, 21:05:42 »
Ik had ook bijna mijzelf als mol gezien, maar ook ik had mijzelf door, knap van mijzelf he? :D Om eerlijk te zijn: als IK mol was geweest, dan had het hele spel maar een half uur geduurd, dan had iedereen mij binnen de kortste keren ontmaskerd.

Ik baal overigens als een stekker van die kl%$#@te MSN.

Ik wilde de foto's die ik had gemaakt, op je site zetten, zodat je hotmail niet overbelast zou raken. Ik heb al geschreven waarom dat niet lukte. Ik heb nu wel een eigen chat-kanaal, als jullie je aanmelden als lid op de door mij geopende site, kunnen jullie daar vrolijk erop los chatten. Maar IK kan jullie kicken, als ik dat zou willen......... ;D :D

Bovengenoemde link werkt overigens alleen als je al ergens staat aangemeld bij MSN, anders zul je dat even moeten doen op de pagina die je krijgt als je die link aanklikt.

Laafje, heb je nog geskottelbraait, vanavond? Of was alles uiteindelijk toch opgegaan? En hebben jullie het nog lang uitgehouden, nu het toch behoorlijk begon af te koelen?

Offline runnytrack

• Forumlid
  • if you want breakfast in bed..sleep in the kitchen
« Reactie #26 Gepost op: 23-09-2003, 22:06:54 »
Hoi laaf Hier ff een berichtje voor iedereen ik ben nu runnytrack too door een fout van welke zijde dan ook.
Het was zeeeeeeeeeeeeer geslaagd(hoe kan het ook anders ;) en rit en ik we zullen onze best doen om het te evenaren.
Ik heb al 3 nachten niet geslapen door deze uitdaging ;D
We hopen volgend jaar wel op minstens zo'n goede opkomst als voorgaande jaren en we doen uiteraard onze best hiervoor.
Groetjes runnytrack too (runnytrack dus)
ill be back.....