Helemaal onder de indruk van de molacties was ik niet. Eline had niet alles zelf bedacht blijkt dus, ze hoefde alleen de vooropgezette plannetjes maar uit te voeren. Na de eerste afleveringen werd ze voorzichtiger m.i.
Ik ben echt zwaar onder de indruk van dit seizoen inclusief de finale aflevering.
Ik weet dat jij dit ook bent, maar ik quote even deze zin omdat ik vind dat het niet eerlijk is om te zeggen dat Eline evt geen goede mol zou zijn omdat de productie plannetjes voor haar klaarlegt.
Ik hoop dat men beseft dat de mol altijd door de productie op de hoogte wordt gebracht van alle opdrachten en dat er mol scenario's bedacht worden, nog voor de reis gaat beginnen. Dat we dit in de NL versie nooit op beeld zien met zo'n camera zoals bij de Belgische, wil niet zeggen dat het niet gebeurt. in principe word er dus heel veel gestuurd door de productie. Het kan niet zo zijn dat de mol bij elke opdracht maar gewoon moet hopen een briljante ingeving te hebben om op een bepaalde manier te mollen.
Je hebt natuurlijk mollen die wat meer initiatief nemen, of wat brutaler zijn maar ik denk dat elke mol van 5 jaar (Belgie) en 17 jaar (NL) is gestuurd door de productie..
Oh, en mijn hoofd kwam nog in beeld bij de finale aflevering. Bij de Klok hints zie je mijn hoofd als 2e van links staan bij de Tweet van Gilles. Had het zelf amper gezien, tot ik opeens m'n hoofd zag hahahaha. Grappig moment
Nu al zin in seizoen 6!