Dank je Nat007
Inderdaad veel dure zaken in het zicht van Eline. Zouden Robin en Annelies dat doen als Eline de mol was? Of zouden ze nooit zo ver gedacht hebben?
Davey die iets goed raadt geeft hem natuurlijk het vertrouwen van Eline om nog (foute) zaken aan te duiden.
Van deze complete opdracht vond ik Davey het verdachtst, zoals ik al een aantal pag. hiervoor schreef, omdat hij actief de aandacht weerlegt in het begin. Ze krijgen de duidelijke opdracht mee om heel opmerkzaam te zijn, en komen dan in zo'n kakofonie van objecten. Om vervolgens tegen Eline te gaan babbelen over het onthouden van de ingrediënten van de maaltijd vind ik enorm verdacht. Echt onlogisch dat ze over de wijn leuteren, in plaats van goed de dingen om zich heen op te slaan. Daar kan echt geen prijskaartje van Annelies tegenop.
Maar goed, we hebben vorig seizoen met de Belg al gezien dat de mol op het laatst soms heel rustig aan doet, dus weet niet of we deze een na laatste aflevering nog donders veel zekerheid kunnen ontrafelen aan de opdrachten. Maar ik ga uit van wel