Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 98258 keer)

Offline McPieke

• Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #200 Gepost op: 12-03-2006, 14:50:30 »
Dat is juist het leuke aan het programma (en achteraf blijkt dat we er allemaal naast zitten) ;-)
Bij de aankomst op het vliegveld van Buenos Aires dragen enkel Roderick en Twan geen bril.

Ik bedoelde met name de filmpjes van de kandidaten in de leader a/h begin van elke aflevering. Helaas kan ik het zelf niet terugkijken...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #201 Gepost op: 12-03-2006, 14:54:10 »
En waarom weet jij dat zo stellig? ben nu wel heel nieuwsgierig ;)
Nou, lijkt me inderdaad logisch dat je niet moet kijken wie er een zonnebril op heeft bij aankomst op de luchthaven en wie niet.

Offline japlo

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #202 Gepost op: 12-03-2006, 15:02:41 »
Als echte die hard kijker van WIDM ben ik niet van mijn stoel gevallen. Jammer Karel of was dat een publiciteitsstunt om meer kijkers te lokken.Of zou het zo zijn dat de mol er al uit ligt en stiekempjes op de loer ligt want ik vond Geert toch wel zeer verdacht spelen.................................

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 12-03-2006, 15:12:34 »
geert is niet de mol maar wilde de vrijstelling en draaide daarom een paar -2000 om zodat hij nog een keer mocht.
Ik denk milouska als je goed gaat nadenken ze haalt 1000 euro van de pot en gaf geert aan als degene die de vraag moest weten en hij wist het niet. We kunnen trouwens ook niet nagaan of ze tegen geert vodka en bier heeft gezegt dat is namelijk niet gefilmt erg verdacht vind ik

Offline molliedemolman

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #204 Gepost op: 12-03-2006, 15:31:10 »
heey,

Ik denk eerlijk gezegd dat Frederique de mol is, na gister de herhaling te hebben gezien. Dit denk ik omdat ze als ze net de brug over is zegt "en dat met mijn" en omdat mollen niet kunnen zien vind ik dit wel een heel verdachte opmerking.

molliedemolman  ::bravo::
the piano keys are black and white, but they sound like a million collors in your mind

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #205 Gepost op: 12-03-2006, 15:35:49 »
Ja, maar ze is niet letterlijk een mol. Ik weet niet wat Frédérique aan haar ogen heeft. Haar collega's weten dat vast wel en zegt ze dat gewoon tegen hen.
The British are not impressed.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #206 Gepost op: 12-03-2006, 15:44:42 »
De quotes staan bij aflevering 1 ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #207 Gepost op: 12-03-2006, 15:53:49 »
Leuk! Ik mis alleen "ik ben kotsmisselijk" van Milouska ;)

Offline Tanic

• Forumlid
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
« Reactie #208 Gepost op: 12-03-2006, 17:05:14 »
Waarom leest niemand mijn hints op pagina 8???  ???
 :\'( :\'( :( :(
Ik heb er zo hard op gewerkt!!
*snik*
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline sue6point7

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 12-03-2006, 17:14:39 »
Waarom leest niemand mijn hints op pagina 8???  ???

I am English - I can't understand that amount of Dutch in one day!!!!

Sue  ;)

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 12-03-2006, 17:15:38 »
Jongens jongens, wat een verhalen allemaal weer, maar wat geweeeldig dat het weer begonnen is. Wat een dumper voor mij, Geert eruit. Hij was zo gauw bekend werd wie er mee zouden doen, mijn absolute mol  :-[. Maargoed. Wat mij opvalt als ik naar jullie hints en info's kijk is dat ik de naam van Mary-Lou dus gewoon niet zie. Terwijl ze 7000 keer zei dat ze niet over die brug zou gaan en uiteindelijk zonder slag of stoot toch gegaan is! Welliswaar niet op de meest elegante manier, maar toch. Tranen?? Ik zag geen tranen, ik zag enkel van die meertjes die ik ook altijd heb als ik heel hard moet lachen. Natte ogen, absoluut geen echte tranen. En dan Richard!! Heeft iemand al opgemerkt dat hij de enige is met een afwijkend beroep in het hele rijtje??
Er zijn 6 acteurs/actrices er zijn twee journalisten die tevens onder presentator vallen en 1 presentator. Dat maakt dus 6 acteurs/actrices en 3 presentatoren. Richard echter, is cabaretier. Bovendien zei hij, bij de opdracht van de brug, ik ga eerst van ik heb hoogtevrees. Nou, ik weet echt wel wat hoogtevrees is en die man had er geen last van. Hij huppelde zowat die brug over. En dan nog die stomme vraag van dat huisdier??? Wat was dat voor onzin. Mary-Lou vertelde heel duidelijk dat haar favo dier een eekhoorn was en waarom. Richards eigen lievelingsdier was een kat!! Nu heb ik gelezen dat iedereen de hint van Roderick heeft opgemerkt, maar die was dan wel honds makkelijk. Goed, voorlopig sta ik op Richard, aangezien hij zich ook nog behoorlijk op de achtergrond houd. Ik mis Angela, maar ik steek Karel een paar veren in zijn r**t. Goed werk!! Verder mis ik George, maarja, die blijf ik waarschijnlijk altijd missen. Genoeg nu van mij, we houden elkaar op de hoogte!!! ::vergroot:: ::vergroot::

Gelezen hoor! weet alleen niet wat ik erop moet zeggen...
Keep Watching

Offline Tanic

• Forumlid
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
« Reactie #211 Gepost op: 12-03-2006, 17:17:39 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: we zijn ook een stel gekke mensen hiero hè?!!
hahahha  ::bravo::
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Masjo

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 12-03-2006, 18:18:32 »
Jammer dat Geert eruit is .. Ik heb het nog niet helemaal gezien maar ga nu nog even kijken :) Maar Toine was wel een beetje verdacht.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #213 Gepost op: 12-03-2006, 18:29:57 »
Ik vond Toine helemaal niet verdacht. Juist erg onmols.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 12-03-2006, 18:34:09 »
Ja. Er is 3.000 euro in de pot. Vooral door Toine. 1.000 € omdat ie de vraag juist had beantwoord en 2.000 in het memoryspel.

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 12-03-2006, 18:35:07 »
Een echte concrete hint ben ik nog niet tegengekomen.
Toen Roderick: "endemol" voorlas schoot ik in de lach, meer in de trend van: Wat leuk gevonden! Maar volgens mij ligt het er te dik bovenop dat het een hint is.

Natuurlijk, op de foto van Yvon stond vorig jaar ook met koeieletters DE MOL, maar ik denk eerlijk gezegd dat we hier niet te veel achter moeten zoeken.

Verder vond ik 't een leuke aflevering, Karel de Graaf--> ::ok:: ::ok:: Goed gedaan, tikkeltje anders dan Angela, maar hij doet er zeker niet voor onder, zo met dat hoedje, wachtend in de wind :D het heeft wel wat!

Verder hoorde ik nog toen 1 van de dames (dacht ik) de brug overging, een stem die zei iets in de trend van: Hoever nog?
Compleet logische vraag natuurlijk, maar het leek wel aslof het ingesproken was, het geluid vloeide niet mooi samen met de achtergrond laat maar zeggen, misschien is dat wel iets?? :-\\

Gegroet ;D

Tom

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #216 Gepost op: 12-03-2006, 18:48:26 »
Wat een dumper voor mij, Geert eruit. Hij was zo gauw bekend werd wie er mee zouden doen, mijn absolute mol  :-[.

Mijne ook, maar dat was vorig jaar ook zo bij mij (mijn eerste mol seizoen)... ik heb toen 4 mollen zien vertrekken, en nooit Yvon verdacht.

Maar nu heb ik er eentje!!!  ::)

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Mr Chiel

• Forumlid
  • Caras vemos, corazones no sabemos.
« Reactie #217 Gepost op: 12-03-2006, 18:52:50 »
Toine zal de mol niet zijn. Die gaat echt voor de winst. Als je het zag bij het memory-spel en hoe hij bijna over de brug rende. En ook bij de 1e opdracht wist hij nog precies wat het antwoord van Frédérique moest zijn, terwijl dat niet het korste antwoord was. Ik zie in hem een soort Sander de Heer. Bloedfanatiek, maar het toch net niet halen.
Potverdorie, die gooien goed zeg!

Offline larayvette

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 12-03-2006, 19:12:24 »
Jammer dat Geert weg is, ik vond hem wel grappig. Aan de andere kant goed, want hij was wel een molverdachte
Ik denk dat Milouschka de mol is, omdat
- ze expres als laatste ging om zo als eerste 'toevallig' de 1000 euro weg kon nemen
- ze als enige een muismat had met 'deMol' erop
- ze me gewoon dat gevoel geeft.

2e mol is Roderick, 3e Richard

Offline Miriam19

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 12-03-2006, 20:56:39 »
Ik las op de site dat er iets spectaculairs zou gebeuren in aflevering 1..Heb er alleen niet veel van gemerkt, natuurlijk was het weer erg leuk, maar er zou iets gebeuren wat nog nooit gebeurt is..
Ik denk dus dat Geert het spel weer inkomt over een paar afleveringen, als je op www.wieisdemol.nl kijkt kun je onder het kopje kandidaten zien wie er allemaal meedoen. Alle foto's boven in zijn allemaal groen als je daar met je muis overheen gaat..Ook die van Geert.  ;D
Maar bij de foto van Geert valt iets op: Bij hem is alleen z'n gezicht groen en bij alle andere kandidaten is het hele 4-kantje groen..
Normaal als er iemand uit is wordt die foto meteen rood gemaakt..Dit is dus verdacht en ik denk dus dat Geert terug komt..
Als hij de mol is, zit er nu dus gewoon geen mol meer in het spel (een paar aflevringen..)  ;)
Maar het kan natuurlijk ook op iets anders duiden (dat hij wint/verliest)
Als dat zo zou zijn verdenk ik Milouska want zij werd 'kotsmisselijk'voordat ze de brug opging, maar ze liep er zingend over heen. Dit vond ik erg verdacht.. ::vergroot::