Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 148977 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #380 Gepost op: 12-02-2011, 10:00:47 »
T.a.v. aflevering 6 vermoed ik dat Anna rood zou hebben gekregen omdat ze volgens mij op Art zat.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #381 Gepost op: 15-02-2011, 15:45:13 »
Zowel Anna als Art hebben geen scherm gezien, (Patrick even buiten beschouwing gelaten, waar ik hem in het begin bestempelde als eerste afvaller zie ik hem nu niet gauw gaan, te goede speler of de Mol) dus lijkt het me logisch dat één van hen een rood scherm krijgt. Ze zullen met serieuze twijfels zitten en dus met een bang hart de selectie ingaan.
 
Anna ging geloof ik overwegend voor één persoon terwijl Art drie personen in zijn test meenam. Ligt er dus aan of Anna de goede Mol aanduidt en of Art al dan niet teveel gaat spreiden. Aan de tweets waarrond zoveel te doen is hecht ik niet zoveel belang. Ik heb een sterk gevoel dat Anna aan het korste eind gaat trekken, tenzij ze nog op het laatste moment switcht zie ik haar eerder vertrekken dan Art.

PS Ik zou het trouwens helemaal geweldig vinden moest Pepijn of zo eruit gaan. Dat zou iedereen hier eens met de voetjes terug op de grond zetten. :P Slecht karakter, I know!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #382 Gepost op: 15-02-2011, 16:03:13 »
lijkt het me logisch dat één van hen een rood scherm krijgt. Ze zullen met serieuze twijfels zitten en dus met een bang hart de selectie ingaan.
 
Anna ging geloof ik overwegend voor één persoon terwijl Art drie personen in zijn test meenam. Ligt er dus aan of Anna de goede Mol aanduidt en of Art al dan niet teveel gaat spreiden. Aan de tweets waarrond zoveel te doen is hecht ik niet zoveel belang. Ik heb een sterk gevoel dat Anna aan het korste eind gaat trekken, tenzij ze nog op het laatste moment switcht zie ik haar eerder vertrekken dan Art

Inderdaad lijkt het mij ook dat Anna of Art gaat. Maar Art gaat helemaal niet met een bang hart de selectie in want hij houdt zelfs zijn joker op zak. Art vulde volgens mij op 2 personen de test in. Daarnaast ging hij Pepijn "in de gaten houden". Beiden zaten volgens mij volledig fout dus lijkt het mij dat Anna of Art gaat... of het jokerspel moet roet in het eten gooien.

Soundos heeft het nl. ook niet heel makkelijk want van begin af aan spreidde ze over 4 mensen en... al deze 4 zitten er nog in dus ze zou nu zowat over iedereen moeten spreiden... als ze de verkeerde keuze bij het minderen van spreiding maakt kan zij ook best gaan. Aan de tweets hecht ik ook niet zoveel belang. Te meer daar als je de kalender erop naslaat alles gewoon nu kan. Ik houd maar vast aan de leader-hints die tot nu toe altijd nog goed zijn geweest en dan vertrekt iemand rechts van Anna wat Art zal moeten zijn. Ik zou het ook helemaal geweldig vinden als Patrick of Pepijn eruit zou gaan. Maar die kans met Pepijn -'rood en weer terug'- is nu wel verkeken dus verwacht ik niet meer.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2011, 16:05:36 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #383 Gepost op: 15-02-2011, 21:03:29 »
Ik vrees inderdaad dat het Anna of Art is... Maar als ik zou mogen kiezen, dan mag van mij echt Soundos weg. Bij vlagen blijft ze gewoon in mijjn ogen irritant/minder prettig in haar spel en interviews... Veel te over-geacteerd...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #384 Gepost op: 15-02-2011, 21:06:35 »
Ik ben bang voor Art, maar wat bij betreft mag hij er nog wel even in blijven. Als het aan mij zou liggen, dan mocht Karin eruit. In mijn ogen is ze echt heel irritant en chaotisch. Daar hou ik niet zo van.
De rest vind ik wel leuk :D En natuurlijk mogen de grappenmakers van mij het langst blijven ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #385 Gepost op: 16-02-2011, 07:34:34 »
Inderdaad lijkt het mij ook dat Anna of Art gaat. Maar Art gaat helemaal niet met een bang hart de selectie in want hij houdt zelfs zijn joker op zak. Art vulde volgens mij op 2 personen de test in. Daarnaast ging hij Pepijn "in de gaten houden". Beiden zaten volgens mij volledig fout dus lijkt het mij dat Anna of Art gaat... of het jokerspel moet roet in het eten gooien.

Soundos heeft het nl. ook niet heel makkelijk want van begin af aan spreidde ze over 4 mensen en... al deze 4 zitten er nog in dus ze zou nu zowat over iedereen moeten spreiden... als ze de verkeerde keuze bij het minderen van spreiding maakt kan zij ook best gaan.

Patrick zei dat 'de macht bij de nerds kwam'.
Ik neem aan dat dat sloeg op jokers verdienen / winnen.
1. Hij krijgt er iig 3 dus die zit er sws nog een afl in.
2. Wrsch doelde hij op Soundos en/of Karin die jokers verdient.

Art heeft het over een lesje in luisteren dus die zal wrsch naast gegrepen hebben.
Anna en Pepijn zijn onduidelijk maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Patrick hen bedoelde met 'nerds'.

Dus zo bezien lijkt het waarschijnlijker dat die andere 2-3 sws een ronde verder komen.  :)

Daarnaast is er PJ's uitspraak over vriendschap die niets waard blijkt. Het meest logisch zou zijn dat dit op de vriendschap Art - Patrick slaat.

Overigens apart dat er zo laat in het spel nog jokers te verdienen zijn?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #386 Gepost op: 16-02-2011, 10:02:23 »
Ik ga deze week maar eens Anna invullen als pool-afvaller...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #387 Gepost op: 16-02-2011, 10:23:28 »
Gok dat Art afvalt!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #388 Gepost op: 16-02-2011, 10:38:53 »
doelde hij op Soundos en/of Karin die jokers verdient.

Art heeft het over een lesje in luisteren dus die zal wrsch naast gegrepen hebben

Precies, dit schreef ik gisteren ook in het molmail-topic. Lijkt me ook dat ook Karin en Soundos eerder nerds zijn en Art en Anna eerder popie-jopie's. Ik vond Art ook erg klinken als van "shit, geen enkele joker gepakt". Maar hij heeft nog wel een joker. Dus voelt zich wellicht meer gedwongen die dan ook echt in te moeten zetten nu.

Als ik alle hints op een rijtje zet dan waardeer ik vooral de leaderhint van de homepagina op .nl (kandidaten vallen om-en-om wel en niet af) en valt Art af. Die staat ook rechts van Anna dus klopt met het rechts-links inlopen dus met de andere leaderhint.

En vermoed ik dat Art aangezien hij geen jokers gaat pakken wil focussen op zijn 2 verdachten waar de mol niet bij zit dus hij vertrekt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #389 Gepost op: 16-02-2011, 15:59:24 »
Misschien wel Pepijn omdat bij hem vraag 7 in beeld kwam. (aflevering 2)




Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #390 Gepost op: 16-02-2011, 23:07:39 »
Vriendschap die niets waard blijk te zijn aldus PJ in de molmail.

Waarom denk ik dan meteen aan Pepijn & Anna dan wel Patrick + Art? De twee molverdachten met een compagnon. Dat zou inhouden Anna of Art eruit. En gezien ik 't nu waarschijnlijker acht dat Patrick inderdaad de mol zal blijken te zijn ga ik voor Art. Anna exit zou ik erg spijtig vinden.  :\'( Maarja.. vrouwelijke kijkers hebben Jan niet meer dan mannelijke kijkers Anna niet meer ofzo?  ::) :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #391 Gepost op: 16-02-2011, 23:16:20 »
Art dan maar.

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #392 Gepost op: 17-02-2011, 14:00:55 »
Ik denk ook dat Art er vanavond uit gaat, alhoewel dat voor mijn pool niet gunstig is gezien ik hem 4 keer als verliezer en 1 keer als winnaar heb ingevuld.
We zullen zien...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #393 Gepost op: 17-02-2011, 14:32:45 »
ik zit HEEEL erg te twijfelen tussen Anna of Art..
En denk dat ik gewoon 19:58 heel snel een knoop doorhak..
En dan als ik verstuur, gewoon met mn handen voor mn ogen zit ofzo  ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #394 Gepost op: 17-02-2011, 15:58:25 »
Ik denk toch dat ik Art in ga vullen, hoewel ik ook mijn twijfels heb over Anna.

Pepijn of Patrick geloof ik niet in, dan zou de mol al deze aflevering bekend zijn.  ;)
Van Karin en Soundos verbaast het me dat ze er nog in zitten, dus die hoop heb ik opgegeven.  ;)

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #395 Gepost op: 17-02-2011, 17:03:37 »
pepijn

Tenminste dat hoop ik :P zou wel goed zijn voor mn pool en molbeurs ::tandpastasmiley:: en het zou het leukste zijn aangezien er vrij weinig mensen zijn die denken dat pepijn eruit gaat.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #396 Gepost op: 17-02-2011, 19:11:00 »
Weer een mooi blog van Erik:
Afl. 7: Wie wordt de volgende afvaller?

Lezen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #397 Gepost op: 17-02-2011, 19:23:30 »
Die eerste keuze zou ik niet zo erg vinden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #398 Gepost op: 17-02-2011, 19:54:35 »
Het wordt echt Art of Soundos. Gezien wat ze naar elkaar twitteren is het naar beiden uit te leggen.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #399 Gepost op: 17-02-2011, 19:56:25 »
Weer een mooi blog van Erik:
Afl. 7: Wie wordt de volgende afvaller?

Lezen!

Zeker ook eens de reacties lezen. Blijkbaar kunnen toch nog verschillende kandidaten sneuvelen tijdens executie 7. Ik zet in op Anna. Grootste kans, ook na deze boeiende lectuur te hebben gelezen. Hit the road Anna and don't you come back no more! >:D