Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149135 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2011, 13:40:16 »
Ik denk niet dat Karin afvalt. Ze mag dan we de oudste kandidaat zijn, maar ik heb het idee dat ze het spel echt goed door heeft en begrijpt. Volgens mij schopt Karin het wel ver, als ze de mol niet is. Verdenk haar trouwens wel.

Ik ga voor Patrick en Jan, Jan omdat hij er zo zeker van is dat hij de mol ontdekt heeft en Patrick is gewoon maar een gevoel.. ben nog niet helemaal uit welke van de twee het nou echt wordt. :P
Denk je dat Karin het spel door heeft? Ik heb het idee dat ze maar wat doet, vooral te horen in de biecht en al helemaal in de spellen. Het zou een strategie kunnen zijn zoals mol Milouska en (Yvon)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline belg

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2011, 14:11:54 »
Leg ik de verhalen rondom het twittergedrag van Hanna (dan heb ik het niet over de inhoud, slechts over wel of niet twitteren) naast elkaar, dan kan ik hieruit niet afleiden wanneer ze is afgevallen.

DAAR gaat het om.

Ik zei in mijn spoiler-bericht (wat ik inmiddels veranderd heb, was inderdaad overbodig) ook dat je niet kon afleiden wanneer ze was afgevallen, wel dat je kon besluiten dat ze hoogstwaarschijnlijk niet de mol zou zijn (maar daar ging het inderdaad niet echt over)

Serie 10 of de huidige serie is opgenomen in twee weken tijd, dat vertelde JP destijds in een interview geloof ik. Toen vreesden we nog dat we minder opdrachten zouden krijgen.

Dat had ik ook gelezen, maar omdat er een extra aflevering is dit jaar, leek het mij toch onwaarschijnlijk.

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2011, 15:02:52 »
In 2 weken opgenomen?

In dat interview van Frits Sissing (Avrobode geloof ik) staat dat hij er 3 weken mee bezig is geweest. Dus hebben ze deze serie sneller gedraaid? En toch een afl. meer..

Wat ik me ook wel eens afvraag is of de kandidaten na de executie meteen verder draaien met de volgende aflevering & opdracht of dat ze dat een dag later doen.

En het is vervelend dat sommige kandidaten al weer zo snel twitteren. De avro kan erop inspelen, maar in geval van Hanna klopt het dus gewoon. Hanna pakt op 12 mei haar koffer in, het was vast een lange vlucht...Als Pepijn de 18e jarig is dan zijn ze misschien begonnen op 14/15/16 mei en op 26 mei twittert Hanna weer.

Het is best wel jammer. Ze mogen niet over de serie spoileren, maar twitteren wel binnen 2 weken. Er is nog een kandidaat die op 25 mei iets twittert... Ga de naam niet noemen.  Een andere kandidaat op 2 juni (finale al opgenomen?). En nog iemand is op 31 mei gespot in NL.



Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #43 Gepost op: 16-01-2011, 17:18:37 »
Grof rekenwerk: 2 dagen per aflevering. Plus de finale. 17 of 18 dagen, soms is er een rustdag.

@Jelsir, ik zeg ook niet dat Karin NIET afvalt in aflevering 3, maar dat ze als (1 van de) eerste afvalt omdat ze de oudste is, is ongeloofwaardig.

Erik is ongeveer zou oud als Karin, en kwam tot vlak voor de finale.......


Leeftijd staat los van de aflevering waarin je afvalt.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2011, 17:23:17 door Bodejos »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #44 Gepost op: 16-01-2011, 17:45:24 »
Hanna schrijft in haar column dat ze 6 dagen heeft meegedaan. Dus als ze de dag na Pepijns verjaardag de executie hadden, heeft ze erin gezeten van 14 t/m 19 mei. En dat kan dan kloppen, zijn ze de 12e of 13e gaan vliegen en op de 14e begonnen, en is ze de 19e, 20e of 21e teruggevlogen en heeft ze zich nog een weekje koest weten te houden.
The British are not impressed.

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2011, 19:30:29 »
wow... 6 dagen! En 2 afleveringen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2011, 19:53:42 »
Ik denk Jan Kooijman, hij zit waarschijnlijk in een tunnel
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2011, 20:33:37 »
Denk je dat Karin het spel door heeft? Ik heb het idee dat ze maar wat doet, vooral te horen in de biecht en al helemaal in de spellen. Het zou een strategie kunnen zijn zoals mol Milouska en (Yvon)
Ik hoop het niet ik vind haar heel irritant en als ze de mol is dan vind ik het geen leuke

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2011, 20:43:47 »
Ik denk Jan, maar ik heb daar geen onderbouwing bij. Onderbuikgevoel zullen we maar zeggen. Ik denk echter dat, als hij er wel in blijft, heel ver gaat komen. ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2011, 11:37:50 »
Ik denk sowieso een man maar twijfel wel erg. Aan de ene kant denk ik Jan vanwege de tunnel maar hij moet zichzelf nog tegenkomen dus denk ik eerst Art eruit.

Ik denk sowieso dat Art wel snel gaat omdat hij niet op de perspresentatie was (blijkbaar weinig interesse) en hij vet nr. 1 staat op de .nl poll. En Jan vind ik niet echt overkomen alsof hij verder dan de helft van het spel gekomen is.

Maar ja, die 2 hebben wel jokers. En aangezien Art er 1 puur voor afl. 4 heeft zet hij de 2 algemene jokers wellicht beiden nu in aangezien hij onzeker was ???

Omdat Horace door zijn jokers heen is kan hij er nu ook goed uit dus ik denk nu Horace  ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #50 Gepost op: 17-01-2011, 12:09:09 »
Ik denk art.. Waarom?? Nou... Geen idee  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #51 Gepost op: 17-01-2011, 13:17:45 »
Ik denk art.. Waarom?? Nou... Geen idee  ;D
Dat zou echt een verademing zijn...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #52 Gepost op: 17-01-2011, 16:17:27 »
Jan! Die gaat volgens mij vol op Art.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #53 Gepost op: 17-01-2011, 16:25:08 »
Omdat Horace door zijn jokers heen is kan hij er nu ook goed uit dus ik denk nu Horace  ::joehoe::
De mol heeft die jokers toch helemaal niet nodig ook  ;D

Ik ga nog steeds voor Karin. Heb het idee dat zij er niet lekker in zit, in het spel. Maar dat dacht ik van II toen ook...
Laten we jabberen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #54 Gepost op: 18-01-2011, 02:47:26 »
Ik denk art.. Waarom?? Nou... Geen idee  ;D

Lijkt me niet.
1. Hij krijgt veel edit tijd en er wordt vrij veel geinvesteerd om hem verdacht te maken.
2. De busopdracht met de clashende bussen is nog niet geweest (de stem van degene die 'Pas op, stop, stop stop!' roept lijkt m.i. het meest op die van Art - Patrick en Pepijn lijken hiervoor te rustig en Jan heeft een iets dieper timbre - zie ik dit ook minder snel roepen dan Art. Evt zou Horace nog kunnen miss.)
3. De duur van de twitterstilte op zijn account (tot begin juni meen ik).

Ik vraag me af waarom iedereen ervan uit lijkt te gaan dat Jan op Art zit. Weliswaar hebben ze opdracht 2 samen gedaan maar wie zegt dat hij idd Jan's hoofdverdachte is? Het lijkt me eerder dat dit Karin is eerlijk gezegd gezien zijn nogal geirriteerde opmerkingen aan haar adres ('Karin was weer een soort stoorzender', 'Karin was een wandelend misverstand').
Art en Jan kunnen het duidelijk goed met elkaar vinden. Dat zou verklaren waarom volgens Art en Patrick 'iedereen op Karin zit', en ze de actie ondernemen om Patrick verdacht te maken.

Misschien zit hij op Art maar daarvoor zijn -in mijn optiek - minder indicaties.  :)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 13:29:58 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #55 Gepost op: 18-01-2011, 10:49:18 »
Ik moet hiermee altijd uitkijken dat ik me niet te veel ga focussen op de kandidaten die ik minder leuk vind zoals nu Karin... Ik denk toch ook Jan omdat hij zo'n tunnel heeft..

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2011, 01:04:03 »
Patrick en Art vallen zoiezo niet af puur omdat de ze in beeld zijn in de leader bij opdrachten die zoiezo niet komende aflevering zijn =D
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2011, 12:11:28 »
Jan! Die gaat volgens mij vol op Art.

Ik ga nu voor Art als volgende afvaller, vanwege de interpretatie van de Twitter-hint. En ook omdat ik denk dat Art op Miryanna zit. Want volgens hem zat de mol in de laatste helft van de rij (opdr. 3 afl. 2), en Hanna is er al uit, Horace had zijn vraag goed, Jan zal hij na opdr. 2 niet meer verdenken. En dan blijft (voor Art als kandidaat) volgens die theorie Miryanna over.

Even de leader kijken of het klopt dat Art er niet uit kan.

Patrick en Art vallen zoiezo niet af puur omdat de ze in beeld zijn in de leader bij opdrachten die zoiezo niet komende aflevering zijn =D

@Jelsir: Nou, ik ben daar nog niet zo van overtuigd.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2011, 12:30:36 door Avogadro »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2011, 13:58:52 »
Ik ga nu voor Art als volgende afvaller, vanwege de interpretatie van de Twitter-hint. En ook omdat ik denk dat Art op Miryanna zit. Want volgens hem zat de mol in de laatste helft van de rij (opdr. 3 afl. 2), en Hanna is er al uit, Horace had zijn vraag goed, Jan zal hij na opdr. 2 niet meer verdenken. En dan blijft (voor Art als kandidaat) volgens die theorie Miryanna over.

Even de leader kijken of het klopt dat Art er niet uit kan.

@Jelsir: Nou, ik ben daar nog niet zo van overtuigd.



Ik behoedt je voor het feit dat op 0.30 toch duidelijk Art is te horen bij de botsende bussen en dat dat niet komende aflevering is. Maar je mag van mij Art invullen, dan heb ik meer kans om de pool te winnen.
Daarnaast valt Patrick ook niet af want die is te horen bij de koeienopjagen opdracht.
Daarnaast is er ook eens kans dat Horace de persoon is aan de bungeetouwen(of hoe dat ook mag heten), maar dat is wat minder zeker. Maar hij droeg afgelopen aflevering wel een groen shirt...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2011, 14:44:55 »
Ik behoedt je voor het feit dat op 0.30 toch duidelijk Art is te horen bij de botsende bussen

Da's toch komisch, ik herken daar duidelijk Soundos die daar schel "stop stop stop stop" loopt te schreeuwen! ::oink::

Dat het zeker een mannenstem moet zijn geloof ik niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)