Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 148973 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #460 Gepost op: 20-02-2011, 18:46:42 »
Mocht Anna er deze aflevering uitgaan, denk ik dat Art de mol wel eens zou zijn, en dat Patrick en Soundos allebei Art als mol gaan invullen in de finale!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #461 Gepost op: 20-02-2011, 18:48:13 »
Mocht Anna er deze aflevering uitgaan, denk ik dat Art de mol wel eens zou zijn, en dat Patrick en Soundos allebei Art als mol gaan invullen in de finale!
volgens de regie zit anna juist op art ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #462 Gepost op: 20-02-2011, 18:49:50 »
Tja, volgens diezelfde regie zat Jan op Soundos en dat wordt ook niet geloofd, maar ja, je weet het natuurlijk helemaal nooit.

Ik zeg overigens ook als Anna deze week afvalt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #463 Gepost op: 21-02-2011, 04:23:58 »
Mocht Anna er deze aflevering uitgaan, denk ik dat Art de mol wel eens zou zijn, en dat Patrick en Soundos allebei Art als mol gaan invullen in de finale!

 ???

Anna is toch juist de enige die Art nog wel eens benoemt, dus waarom zou Art de mol wel zijn als Anna eruit vliegt? Lijkt me niet logisch want Karin en Soundos zitten al geruime tijd (deels) op Patrick en Patrick is z'n tweede hoofdverdachte kwijt die hij al sinds afl 3 noemt. Dus waarom zit hij er nog in dan aangezien er op Karin 3 mensen inmiddels uitgevlogen.

Dat Art ineens op Anna zou stemmen is even ongeloofwaardig als dat Jan op Soundos zou hebben gestemd wat mij betreft.

Gezien het stemgedrag lijkt de enige optie nog maar Patrick te zijn (tenzij het een outsider mol is waar niemand ooit op stemde bijv Soundos of Anna maar die zie ik zomogelijk nog minder doen dan Patrick).

Eigenlijk is de enige die nog enigszins consistent gemold heeft (naast Art, maar goed daar zijn genoeg redenen voor genoemd waarom die onwaarschijnlijk is), Patrick. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik hem een actieve mol vind en evenmin dat me de wijze ervan aanstaat maar daarover ben ik denk ik inmiddels wel duidelijk geweest.

Volgens het stemgedrag (vorig jaar waren ze daar bij Schiffers ook heel open over trouwens, en klopte dit wel steeds) en wie eruit is gevlogen op wie in combinatie met molsacties kan het volgens mij echt nog maar 1 persoon zijn.  ::)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2011, 04:30:09 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #464 Gepost op: 21-02-2011, 12:40:48 »
Ik was hierbij afgegaan op de theorie van de beantwoorde vragen in aflevering 1 en 2...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #465 Gepost op: 21-02-2011, 17:25:44 »
Anna is voor mij ook de volgende eerstvolgende afvaller.
Niet vanwege de testvraagtheorie (Miryanna staat er namelijk niet bij), maar vanwege het feit dat ze zegt op Art te zitten. Jan ging er ook uit op Art.
En Art is - hoogstwaarschijnlijk - niet de mol.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #466 Gepost op: 21-02-2011, 18:39:36 »
Mijn voorspelling:

Anna: afvaller aflevering 8
Art: afvaller aflevering 9
Karin: winnaar
Soundos: mol
Patrick: verliezend finalist

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #467 Gepost op: 21-02-2011, 18:46:01 »
Mijn voorspelling:

Anna: afvaller aflevering 8
Art: afvaller aflevering 9
Karin: winnaar
Soundos: mol
Patrick: verliezend finalist

Klopt als een bus.  :D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #468 Gepost op: 21-02-2011, 19:24:40 »
mijn voorspelling:

afl 8: Art
afl 9: Patrick
Mol: Anna
winnaar: Karin
verliezend finalist: Soundos

Karin en soundos heb ik vanaf voor het begin op die posities ingevuld in de pool
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #469 Gepost op: 21-02-2011, 21:51:06 »
Klopt als een bus.  :D

Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Na Anna als afvaller aflevering 8 komt er iets geks. Vermoedelijk namelijk zien we geen exit. Dat komt pas aflevering 10. En afl. 11 zien we Soundos als de winnares en Patrick mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #470 Gepost op: 21-02-2011, 22:33:55 »
Afl 8: Anna
Afl 9: Art
Verliezer: Karin
Mol: Patrick
Winnaar: Soundos
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #471 Gepost op: 21-02-2011, 22:48:19 »
Afl 8: Anna
Afl 9: Art
Verliezer: Karin
Mol: Patrick
Winnaar: Soundos
Hoe anders ik het ook zou willen zien (= Anna in de finale), denk ik door alle mogelijke hints en twitterspoilers ook dat dit 'em zal worden. Ik heb vandaag in mijn pool met collega's de finale op deze manier ingevuld.

Naast het feit dat ik het aangenaam vindt om naar Anna te kijken, vind ik Art een erg goede "storyteller" en zou het jammer vinden als hij het spel moet verlaten. Een echt spannende finale is dit in mijn ogen ook niet, want Soundos en Karin verdenk ik amper.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #472 Gepost op: 21-02-2011, 22:50:38 »
het lijkt me echt super komisch als dan uiteindelijk patrick donderdag het spel moet verlaten :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #473 Gepost op: 21-02-2011, 22:57:42 »
het lijkt me echt super komisch als dan uiteindelijk patrick donderdag het spel moet verlaten :P
;D Ik ook wel! Al ben ik dan wéér een mol kwijt. :-\\

Mocht het zo zijn, dan switch ik echt definitief terug naar Anna.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #474 Gepost op: 22-02-2011, 00:22:03 »
het lijkt me echt super komisch als dan uiteindelijk patrick donderdag het spel moet verlaten :P

Haha, daar was ik ook al mijn hoofd over aan 't breken. Stel je voor! Alle molloten in paniek en garantie dat dan de klaagzang weer begint ... neeeeeee, we willen niet dat Art de Mol is. ;D

Maar het zou echt wel hilarisch zijn, na Pepi nu Patje eruit. Maar ik vrees toch voor de Anna-lovers. Van mij mag ze blijven want ik verdenk haar niet zo sterk en dan zit er tenminste één persoon die ik kan afschrijven. Maarja, ze gaat voor één persoon en dat zal dan wel de verkeerde zijn, moet wel. 't Is een vogel, euhm nee eerder een piering voor de Mol. Hit the road Anna and don't don't you come back no more. ::zwaai::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #475 Gepost op: 22-02-2011, 01:10:06 »
Haha, daar was ik ook al mijn hoofd over aan 't breken. Stel je voor! Alle molloten in paniek en garantie dat dan de klaagzang weer begint ... neeeeeee, we willen niet dat Art de Mol is. ;D

Maar het zou echt wel hilarisch zijn, na Pepi nu Patje eruit.

Pffff als Patrick eruit zou gaan weet ik het ook niet meer hoor wie het dan moet zijn van de overgebleven kandidaten ::rofl:: Ik moet er niet aan denken :P Maar toch houd ik vast aan Patrick als de mol. En Anna als afvaller.
Voor een uitgebreide onderbouwing waarom de anderen het waarschijnlijk niet zijn zie:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=40055.360 (wie is de mol wel/niet en waarom wel/niet)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2011, 01:12:50 door mollenvanger20 »

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #476 Gepost op: 22-02-2011, 08:41:46 »
Patrick d'r uit

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #477 Gepost op: 22-02-2011, 12:24:25 »
klaagzang weer begint ... neeeeeee, we willen niet dat Art de Mol is. ;D

Waaaat? Nee joh, juist omgekeerd, wat zou dat machtig mooi zijn  ::bravo::!!

Alleen de casual kijkers zullen denken: is dit spel zo makkelijk, volgend jaar kijk ik niet meer hoor.

Wat zou het super zijn als Art het gewoon is, dan stijgt hij in mijn gunst als topmol nog boven George uit! Geen cent de pot in en geweldig over the top gespeeld, nog boven George en alle nepmollen zoals Nadja enzo erna.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #478 Gepost op: 22-02-2011, 12:31:16 »
het lijkt me echt super komisch als dan uiteindelijk patrick donderdag het spel moet verlaten :P
Hahha als dat gebeurt dan hou ik van WIDM. Ze zetten mensen goed op het verkeerde spoor. Met pepijn en dan Patrick, als hij eruit ligt..

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #479 Gepost op: 22-02-2011, 13:17:36 »
Mijn voorspelling:
8: Anna
9: Soundos
Winnaar: Art
Verliezer: Karin
Mol: Patrick.

Afgegaan voor winnaar/verliezer op test-theorie, top 3 verdenkingen Avro site :)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)