Er valt een grote last van mijn schouders, ik had je iets beloofd, en kon het bijna niet nakomen door een technisch probleem. Ik heb er een gruwelijke hekel aan iemand te moeten teleurstellen door oorzaken die ikzelf niet in de hand heb. Ik had de camera bij me, gisteren in Den Bosch, ik wilde filmen, maar kwam er amper een paar minuten mee uit. Gelukkig heb ik foto's kunnen maken.
Dan hoop ik maar dat er ergens een plek is waar ik de batterijen kan bijladen, maar dat zie ik dan ook wel zitten. Het zou leuk zijn om er tijdens een gruwelijk koude winteravond nog eens naar terug te kunnen kijken, nietwaar?
Tot zaterdag.
Bedankt Laafje, en verder iedereen die jou heeft geholpen, om deze ontmoetingsdag tot een hele leuke dag te maken.
Je weet inmiddels hoeveel moeite ik ervoor heb gedaan, om (in twee etappes nog wel) in Middelbeers op de camping te komen, maar ik had deze dag voor geen goud willen missen. Vooral de biechten in het spel, het hoort bij de echte versie, het hoorde ook thuis in dit spel. In het begin had ik echt geen idee wie de mol was, ik kwam er met enige aanwijzingen toch achter. Al was 1 aanwijzing die ik meende te hebben, geen echte aanwijzing.
Ik heb me prima geamuseerd. Ik hoop snel de video te kunnen zien, en ook dat je wat van mijn eigen opnames hebt kunnen gebruiken. Maar je was een kleinigheidje vergeten: de adressen!. Uiteraard krijg je dat van mij nog, dat doe ik via PM.
Wat deed iedereen leuk mee, ook de aanwezige kinderen hadden het naar hun zin.
Foto's komen zo spoedig mogelijk op de door malcolm aangegeven site te staan, zodra ik die heb ingesteld, komt in dit topic een verwijzing. Je hoeft hier nu geen slapeloze nachten meer door te hebben, ga er maar vanuit dat iedereen met een zeer tevreden gevoel op deze dag terugkijkt.