Auteur Topic: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi  (gelezen 63596 keer)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #100 Gepost op: 14-01-2015, 09:20:40 »
Eens neuzen op dit forum en zie dat Ajouad niet meer zo verdacht is. Dat is nou precies zoals hij het wil. Strategie van aanvallen en terugtrekken.

Aflevering 1 aanvallen (vrijstellingen pakken en camera omschoppen) en terugtrekken in aflevering 2 (passief met zijn slaapmasker op in de tuktuk en niet op een molpositie bij het laden en lossen, en bij de schilderijopdracht eerst wel verwarring zaaien maar dan wel goed meedoen.

Kortom, een mol met een wisselende strategie.

Misschien zit er straks een patroon in.
Nu dus:
Aflevering 1. Zelf mollen.
Aflevering 2. Andere laten mollen.
Aflevering 3.  ??? ??? ??? ??? ??? ??? Weer vol in de aanval ::vergroot::

Zit nu al in de tunnel :)

Offline Elsa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #101 Gepost op: 15-01-2015, 00:12:18 »
Dat slaapmasker was mij ook opgevallen. De mol  ;D had geen zin in deze opdracht en wou een tuktukje doen ::rofl::. Echt Ajouad zijn strategie was deze aflevering om anderen voor hem te laten mollen ::vergroot::. Dat is alleen gelukt bij de schilderijopdracht.

Ik denk dat ze naar bepaalde plaatsen gebracht zijn met die maskers op in de tuktuk's.. zodat ze de route niet konden onthouden en om ze dus te desorienteren.. de rest zal de maskers wel al afgedaan hebben.. maar ajouad vond het blijkbaar wel een mooi accessoire ;).. Hij heeft hem later geloof ik ook niet meer op zijn hoofd..
Ik denk niet dat hij de mol is - verdenk hem eerder van hulpmol zijn.. en dat hij misschien morgen afvalt sluit ik niet uit..  :-X

Offline Janorator

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #102 Gepost op: 15-01-2015, 03:33:52 »
De mol kan heel goed enorm zijn best doen en de opdracht tot een goed einde brengen en ondertussen de andere kandidaten de fouten laten maken.

dagboek van de mol:
Wat een genot om iedereen zo hard te zien werken voor zo weinig geld. Omringd door schoonheid van inheemse kunst.De opgezette val werkte feilloos. Een heel museum ingericht met een opbrengst van maar 100 euro. 

Wie heeft er een val opgezet? Ajouad??? Begint aan de verkeerde wand, hangt het schuldbewuste jongetje uit die een domme fout heeft gemaakt, zaaide verwarring zodat het noodzakelijk was om te gaan kijken. Hij heeft zelf helemaal niet gekeken ::rofl:: en kan vervolgens aantonen dat zijn schilderijen allemaal goed hangen.  ;D



Aangezien het voor de kandidaten niet traceerbaar was welke schilderijen nu goed en welke nu fout hingen, is het niet handig voor de mol om echt alles goed te hangen wat hij wel deed.

Verder duwt hij Marlijn heel nadrukkelijk naar voren bij het penningmeesterschap - vrij onmols

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #103 Gepost op: 15-01-2015, 10:08:12 »
Ik denk dat ze naar bepaalde plaatsen gebracht zijn met die maskers op in de tuktuk's.. zodat ze de route niet konden onthouden en om ze dus te desorienteren.. de rest zal de maskers wel al afgedaan hebben.. maar ajouad vond het blijkbaar wel een mooi accessoire ;).. Hij heeft hem later geloof ik ook niet meer op zijn hoofd..
Ik denk niet dat hij de mol is - verdenk hem eerder van hulpmol zijn.. en dat hij misschien morgen afvalt sluit ik niet uit..  :-X
Ik dacht dat het een zonneklep was??

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2015, 20:56:59 »
Ai ai. Ajouad was geloof ik de enige die zijn vest goed bescherm hield in het lasergame spel (net als Yvonne Jaspers) en dan op het einde toch nog afgeschoten worden (net als Yvonne Jaspers). Mol??

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2015, 22:08:16 »
Ajouad was wel heel goed bezig op het strand, met zijn team van locals en het doormidden knippen van de stroken stof. Onmols!
Tell me what your telescope says

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2015, 23:32:28 »
Ajouad was wel heel goed bezig op het strand, met zijn team van locals en het doormidden knippen van de stroken stof. Onmols!

Mee eens. Voor mij definitief geen mol. Wel erg genoten van hem met die locals op het strand :)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #107 Gepost op: 17-01-2015, 15:58:25 »
Ajouad die Rik en Chris groet en een hand geeft na de vliegtuig opdracht. Alsof hij hun feliciteert met het niet vinden van het geld. ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 17-01-2015, 15:59:59 door hrvdg7 »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #108 Gepost op: 18-01-2015, 16:22:50 »
Om nog even onmolsgedrag te benadrukken. Ajoued gebruikt een doek om zijn laserpak af te schermen! Een Jan Hooi-mannetje noemen we dat ook wel.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #109 Gepost op: 18-01-2015, 16:32:10 »
Om nog even onmolsgedrag te benadrukken. Ajoued gebruikt een doek om zijn laserpak af te schermen! Een Jan Hooi-mannetje noemen we dat ook wel.

Klopt ja. Maar niet per se onmols. Als ie er eerst wat enveloppen mee had kunnen pakken om vervolgens wel uitgeschakeld te worden (zonder doek of door een boobytrap) was het weer mols geweest. Maar goed, dat doet ie niet. (Ajouad is dan ook niet de Mol. ;))

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #110 Gepost op: 18-01-2015, 18:41:15 »
Maar hij doet er niks mee.

Hij gaat af voordat hij een enveloppe pakt én hij gaat bij het laatste duo.
Dat is riskant als mol, voor hetzelfde geld was het spel al afgelopen.
klaar voor de strijd

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #111 Gepost op: 19-01-2015, 18:37:28 »
Was Ajouad niet degene die gele stof wou? Geel op een strand valt minder goed op. Ook al pakte het dit keer wel goed uit.

Ik wou Ajouad al afstrepen als Mol, maar ik blijf maar met die kleur geel bezig. Gele veters, gele telefoons, gele schilderijen, gele stof.
 


Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #112 Gepost op: 21-01-2015, 11:57:12 »
Morgen weer Wie is de Mol? Ik zit als enigste volgens mij op dit forum in de Ajouad tunnel ;D. Volgens mij wordt alles zo gemonteerd dat anderen sterk verdacht worden en dat het kandidatengedrag van Ajouad wordt uitvergroot. Want wat heeft Ajouad nou eigenlijk bijgedragen aan de pot?

Ik blijf vertrouwen op mijn intuitie ::vergroot::. Ajouad is de Mol!

En morgen verdient hij gewoon weer een vrijstelling. ;D

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #113 Gepost op: 21-01-2015, 11:58:47 »
Morgen weer Wie is de Mol? Ik zit als enigste volgens mij op dit forum in de Ajouad tunnel ;D. Volgens mij wordt alles zo gemonteerd dat anderen sterk verdacht worden en dat het kandidatengedrag van Ajouad wordt uitvergroot. Want wat heeft Ajouad nou eigenlijk bijgedragen aan de pot?

Ik blijf vertrouwen op mijn intuitie ::vergroot::. Ajouad is de Mol!

En morgen verdient hij gewoon weer een vrijstelling. ;D

De ZV wordt ingezet. Ajouad krijgt voor de eerste keer te weten hoe hij de test maakte.
klaar voor de strijd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #114 Gepost op: 21-01-2015, 12:22:39 »
Ik zit als enigste volgens mij op dit forum in de Ajouad tunnel ;D
Lees eens een paar posts naar boven... je bent in goed gezelschap van Moedermol  ;D

Maar ik ken het gevoel hoor, ik zit in de Viktor tunnel ook moederziel alleen bijna ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #115 Gepost op: 21-01-2015, 16:55:26 »
Dat ik in die Ajouad tunnel zit heeft ook te maken met z'n lichaamstaal. Ongelooflijk nerveus, ook onverschillig. Beetje kwajongensachtig. Totaal niet blij als er geld gewonnen is. Wegkijken als er een kandidaat een rood scherm krijgt. Overdreven kandidatengedrag vertonen. Onnozel overkomen.

Hebben jullie gezien hoe overdreven hij zogenaamd al wou verlopen bij de 20e vraag van de test in aflevering 3? Toen zag hij dat er nog een 21e vraag was. Jaja...overacting  >:D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #116 Gepost op: 21-01-2015, 17:10:43 »
lichaamstaal. Ongelooflijk nerveus
Ik let juist ook altijd op die lichaamstaal maar ik zie hem dus niet nerveus. Het enige moment waarop hij mij duidelijk verkrampt overkwam was toen hij 'moest' vertellen aan Chris dat hij die 2e vrijstelling toch gewoon wilde houden. Maar ik zag daar eerder een schooljongen die iets moeilijks aan zijn beste vriend vertelt dan een mol. Ik zet nu ook vol op hem in als afvaller dus ben heel benieuwd morgen ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #117 Gepost op: 22-01-2015, 00:18:39 »
Maar ik ken het gevoel hoor, ik zit in de Viktor tunnel ook moederziel alleen bijna ::regenboog::

 ::hug:: Same here. Ene been in de Marlijntunnel, de andere bijna helemaal in de Martinetunnel.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #118 Gepost op: 22-01-2015, 00:48:56 »
::hug:: Same here. Ene been in de Marlijntunnel, de andere bijna helemaal in de Martinetunnel.

Ik sta bij je hoor
klaar voor de strijd

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #119 Gepost op: 22-01-2015, 09:59:37 »
::hug:: Same here. Ene been in de Marlijntunnel, de andere bijna helemaal in de Martinetunnel.
benen in de rik en chris tunnel, met mijn hoofd in de viktor tunnel, en aan mijn armen getrokken door de 4 overgebleven dames...