Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 308499 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #540 Gepost op: 16-02-2015, 23:09:45 »
Wauw! Wie weet 2 mollen!  ::love:: ::hyper::dat zou uniek en verrassend zijn.. Wie weet omdat het de 15de keer is? Dat zou pas geweldig zijn hahahha
helaas, geen twee mollen :). Was vorig jaar ook zo dat er uiteindelijk 4 mensen in aflevering 9 terecht kwamen :P

Offline Analyst

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #541 Gepost op: 18-02-2015, 09:24:22 »
Ik heb die aflevering van 3 op reis waar Chris naar Sri Lanka gaat nog eens bekeken en het zijn exact dezelfde locaties als in aflevering 4. Er even vanuitgaande dat dit voor de opnames van widm is geweest brengt dit een aantal aanwijzingen mogelijk samen.

Ten eerste, en misschien wel de mooiste, is dat er in de openingsscene van de serie een pakketje wordt afgeleverd van de mol zonder frankering. een aanwijzing dat de mol ter plekke is geweest. Dit zou ontzettend gedurfd zijn van de makers, zo subtiel in de openingsscene, en daarom ook extra mooi.

Ten tweede zou dit de vele verwijzingen naar 3 kunnen plaatsen.

Ten derde zou dit bij de vele voorkennis of voorwerk vermoedens van Chris kunnen aansluiten. een bij de lokatie aansluitend voorbeeld is bijvoorbeeld dat de mol tussen de familiefotos te vinden zou moeten zijn op het eilandje in aflevering 4.

Hier de aflevering van 3 op reis voor degene die het willen bekijken. Wat mij betreft echt te opvallend dat ze dezelfde plaatsen aandoen. Zou ik op zich kunnen begrijpen als de omroepen resources en vooronderzoek delen, maar niet in het geval van widm!

http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/289952/3_Op_Reis.html
« Laatst bewerkt op: 18-02-2015, 10:49:57 door Analyst »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #542 Gepost op: 18-02-2015, 10:01:32 »
@Analyst waarom moet de mol het pakketje zelf hebben afgeleverd? het kan toch ook gewoon zo zijn dat de productie dat doet? tenslotte moeten ze het ook filmen :) en dat het dezelfde locatie zou zijn, tsja, je gaat al gauw naar de zelfde locaties. je wilt toch mooie beelden hebben, en dat vind je bij de trekpleisters van zo'n land :P

Ik ging bijvoorbeeld in 1 jaar twee keer naar de crown jewels van engeland. eerst met school en een paar maanden later met mijn familie...op vakantie...

Offline Analyst

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #543 Gepost op: 18-02-2015, 10:37:03 »
 
@SomeOne_01 ik denk dat de openingsscene een aanwijzing is omdat er wel een adres op het pakketje lijkt te staan maar geen frankering. Als het echt een praktische reden zou hebben omdat de productie er toch moet zijn zou er ook geen adres op hoeven.

Wat betreft zelfde lokaties, zou dat toeval kunnen zijn als het om toeristische trekpleisters gaat. Mijn kennis van trkpleisters in Sri Lanka is niet heel erg groot maar over het algemeen zoekt widm iets specialere en unieke locaties uit dan waar hordes toeristen in de rij staan ;) daarnaast dacht ik dat je het eiland ook echt moet afhuren dus dat zou het minder toeristisch maken. Op hun website wordt ook niet gesproken over publieke toegang maar over verhuur: http://www.taprobaneisland.com/rates.html
« Laatst bewerkt op: 18-02-2015, 10:45:48 door Analyst »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #544 Gepost op: 18-02-2015, 10:57:46 »
@Analyst nu is dat eilandje met die villa niet bepaald een plek waar hordes toeristen in de rij staan. het is niet niet toeristisch omdat je het af moet huren..anders is centerparcs ook niet toeristisch.

in ieder geval is het logisch dat je met 3opreis ook niet alleen maar locaties te zien krijgen waar "hordes toeristen" in de rij staan. de bijzondere plekjes... dat bedoelde ik meer. waarom zou je van nederland het rijksmuseum laten zien wanneer je ook andere plekken hebt in NL die zeker nog bijzonderder zijn...

Offline Analyst

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #545 Gepost op: 18-02-2015, 11:22:44 »
@SomeOne_01  daarom vind ik het opmerkelijk :) bij dergelijke locaties vinden komt toch net iets meer kijken dan 'gewone' vakantielokaties vinden. programmas als widm en 3 op reis hebben locatiescouts in dienst om onderzoek te doen naar unieke plekken. Zou wat mij betreft dus erg toevallig zijn als ze op hetzelfde uitkomen.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2015, 11:28:54 door Analyst »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #546 Gepost op: 18-02-2015, 11:44:30 »
@Analyst....dan vind ik het heel toevallig dat er twee mensen waren die claimen de telefoon te hebben uitgevonden...

Offline Analyst

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #547 Gepost op: 18-02-2015, 12:14:47 »
@SomeOne_01 haha, ook heel verdacht!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #548 Gepost op: 19-02-2015, 01:58:09 »
In het grieks is de letter C een X.
15 x de letter X (@21.59 u.):

Omnia vincit amor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #549 Gepost op: 19-02-2015, 11:57:45 »
15 x de letter X (@21.59 u.):



Haha mooi gevonden Loebas! ::rofl::
Ook al is het toeval...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #550 Gepost op: 19-02-2015, 14:47:55 »
Ik las het in dit topic, Joerie had het genoemd in de Vodcast en nu lees ik het net ook nog eens in een stukje in het AD maar:

Er staat (helaas) niet "C15" op de muur van het spoorhuisje. Er staat een C en dan 2 tekens uit het lokale schrift.

Mij maakt het niet zoveel uit, ik denk evengoed dat Chris de mol is! Het leest wel als C15.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #551 Gepost op: 19-02-2015, 16:30:34 »
even een korte resume mbt chris en de treinopdracht.. chris was even zoek, ging midden in eindfase van de opdracht een ruimte in. Waarschijnlijk wc. Op de deur hing een briefje met een C.. hint?? Was ie het geld aan het verdoezelen? chris was actief de trein in en uit aan het rennen.. wilde niet dat marlijn meeging, alleen is sneller zei hij.. kwam weer c15 in beeld bij spoorhuisje (ook in Afl 1)
Treinsnelheid kwam in beeld Power trottle 3 net als 3de klas en perron 3 (ook in Afl 1) allemaal toeval?  ::vergroot::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #552 Gepost op: 19-02-2015, 18:12:20 »
Nog even duidelijk plaatje: geen C15 wel C

Oja idd  ::schaam:: bij mij in die donkere tunnel leek het c15  ::tandpastasmiley::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #553 Gepost op: 19-02-2015, 18:13:36 »
Die 3-en zijn toch wel echt heel prominent in beeld. En ook als "duo" vlak na elkaar. Het geld ligt in coupe 3 waar ze 2 keer belanden.

En het zijn ook niet de eerste "toevallige" 3-en in deze serie.

3 = C?
3 op reis?

Of is een 3 ook aan een andere kandidaat te linken?

Dus dat! Ik zie ze de hele tijd! Heb je toevallig ook de C op de wc deur kunnen ontdekken waar chris even in verdwijnt Of heb ik die ook ingebeeld  ::rofl::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #554 Gepost op: 19-02-2015, 18:23:29 »
Ik heb gespeurd naar een 3 als Chris naar het toilet gaat maar helaas ...

Ik laat in het midden of jij dan (wederom) een 3 hebt ingebeeld, misschien keek ik niet naar het juiste moment.

Gaat om het moment dat ie naar de wc gaat en dus spoorloos is. Die deur die hij opendoet hangt een briefje op met een grote letter C.. begin nu wel aan mezelf te twijfelen  ::)

Offline MoleLove

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #555 Gepost op: 19-02-2015, 21:40:23 »
Chris had weer een sleutelrol bij het theeplukken en nu dankbaar de penningmeester

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #556 Gepost op: 19-02-2015, 21:42:39 »
Edit:

Bedoel je dit?

Jaaaa die inderdaad! Zie jij er ook een C in?  ::vergroot:: Ik moet de aflevering van vandaag nog een keer terugkijken! Te leuk!

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #557 Gepost op: 19-02-2015, 21:42:53 »
Ze vertrouwen hem blijkbaar genoeg om hem penningmeester te laten zijn.
Mij lijkt het niet slim.


Wel lache trouwens hoe Chris voor P.V. staat en gewoon niks zegt
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 22:07:33 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #558 Gepost op: 19-02-2015, 22:41:06 »

Wel lache trouwens hoe Chris voor P.V. staat en gewoon niks zegt


Ja dit was echt weer te opvallend in beeld gebracht ook haha

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #559 Gepost op: 19-02-2015, 22:47:07 »
Volgens mij heeft Martine op Chris ingezet tijdens de test. Mijn tunnel begint in te storten..  :-[