Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 308635 keer)

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #480 Gepost op: 13-02-2015, 09:47:46 »
Ik denk ook dat Margriet de mol is, maar het valt me wel op dat Chris zich vaak in een goede positie weet te krijgen om het resultaat te beïnvloeden (o.a. vliegtuig, helicopter, toespraak als laatste houden). Op het forum van wie is de mol zelf vond ik alle hints op een rijtje naar Chris ook overtuigender dan die bij de meeste andere kandidaten.. Dus ik hou hem toch nog maar even in de gaten  ::vergroot::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #481 Gepost op: 13-02-2015, 10:08:07 »
Ik denk ook dat Margriet de mol is, maar het valt me wel op dat Chris zich vaak in een goede positie weet te krijgen om het resultaat te beïnvloeden (o.a. vliegtuig, helicopter, toespraak als laatste houden). Op het forum van wie is de mol zelf vond ik alle hints op een rijtje naar Chris ook overtuigender dan die bij de meeste andere kandidaten.. Dus ik hou hem toch nog maar even in de gaten  ::vergroot::

Ik schrijf Chris ook nog niet af nee. Zit vaak op een goede plaats. Maar ik vind hem een hele slimme speler (of natuurlijk mol...) die goed nadenkt over de opdrachten en de beste posities. Als kandidaat wil je natuurlijk ook op de beste mol positie zitten. Alleen al om te zorgen dat de mol er juist niet zit en er dus grotere kans is op geld in de pot. Hoewel dat dan weer niet erg lukt....
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #482 Gepost op: 13-02-2015, 11:06:55 »
N.a.v. Moltalk ben ik als een blad als een boom omgezwaaid. Kijk eens beter naar de speech van Chris bij de verkiezingenopdracht. Yes I am the mole and yes I walked by an envelope with money at Bentota and yes I left my luggage in compartment 4 containing the money... Kon ie nu voor het eerst ongegeneerd onthullen wat ie als mol o.a. gedaan heeft want niemand zou hem toch geloven  ::vergroot::

Dit viel me ook op, hebben ze hem als kandidaat later verteld dat ie bij dat vliegtuig die envelop voorbij gelopen is, ik heb het niet gehoord in de uitzendingen. Trouwens Chris had een tas mat "3 letters" van een station staat daar mogelijk "mol" op.

Zie dat het al eerder genoemd is  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 13-02-2015, 11:12:23 door Molvarp »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #483 Gepost op: 13-02-2015, 11:55:51 »
Wat me ook opviel, is dat Chris zei dat Martine de zwarte vrijstelling nooit gehad heeft. Aangezien Rik en Marlijn hier wel over zaten te twijfelen, is dat niet open in de groep gegooid. Ofwel Chris is de mol en hij heeft dit feitje doorgekregen van de productie of hij is heel goed in mensen doorzien ;D

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #484 Gepost op: 13-02-2015, 18:46:22 »
Wat me ook opviel, is dat Chris zei dat Martine de zwarte vrijstelling nooit gehad heeft. Aangezien Rik en Marlijn hier wel over zaten te twijfelen, is dat niet open in de groep gegooid.

Opmerkelijk inderdaad. Ik zag dat stukje nu net en dacht toen wel: Chris gaat helemaal stuk in die biecht en tijdens het moment zelf schiet hij ook heel de tijd bijna in de lach. Zou hij als mol dan kunnen voorkomen dat hij niet weleens (half) moet lachen bij het mislukken van een opdracht e.d.? Daar lijkt hij soms toch echt te balen en is er ook geen glimlach te bekennen.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #485 Gepost op: 13-02-2015, 18:48:51 »
Chris is gewoon zeer slim en geniaal :) Hij heeft de mol (margriet) al ff door en speelt het spel nu echt subliem. Hij maakt het leuk omdat hij toch al weet te gaan winnen. Hij maakt dit seizoen voor mij geweldig, icm mol margriet

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #486 Gepost op: 13-02-2015, 22:51:09 »
De mogelijke "verspreking" blijft toch nog een kleine optie. Dit was de testvraag over Bentota en die is toch net even minder specifiek dan Chris in zijn speech...



Fijn dat je het nog even opgezocht hebt!
Lijkt mij ook! Margriet verdenkt nu Rik als Mol, dat is wel raar.
Maar ja, niets is wat het lijkt :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #487 Gepost op: 13-02-2015, 23:32:31 »
Heerlijk! Ik hoop het zo! Ik vind die man sowieso al genieten, en die actie(s) zou(den) het nog beter maken.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #488 Gepost op: 13-02-2015, 23:37:46 »
Even speculeren over nog een mogelijk "te mooi om waar te zijn" momentje:

Toen Chris de prijs van het kaartje ging vragen aan een conducteur op het perron, kregen we het antwoord niet in beeld. We weten dat het goed moet zijn geweest want ze eindigen in de juiste coupe. Flauwe knip van de makers. Of?

Wat nou als we niet alleen het antwoord niet gezien hebben maar ook dat Chris vliegensvlug naar de coupe met het geld rent om de envelop te pakken? Ik krijg al kippenvel bij de gedachte dat Chris die dan even later gewoon door de WC trekt.

:D

In de topic treinreis, is uitgezocht dat het kaartje nu 25 roepie kost. Dus het zal wel kloppen.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2015, 23:39:48 door Zeeuwse61 »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #489 Gepost op: 14-02-2015, 06:16:51 »
Ik lig echt in een deuk om Chris, aan tafel, hoe hij zijn biechten doet, help help ik zit vast in de trein. Ik denk dat hij een geniale mol zou zijn, ik hoop het zo. Echt mijn wensmol haha. En als productie zou ik hem wellicht ook kiezen, zo relaxed en makkelijk in de omgang. Die kan heel goed met een eventuele mol druk omgaan zo lijkt het.

Mogelijke acties die hem kunnen helpen als mol:
- koffer achterover gedrukt
- geld weggemoffeld
- conducteur gevraagd om prijs, zonder antwoord te zien
- hij is het meest buiten op de perrons
- stuurde aan op koffers achterlaten, ook al wordt het in de biechten een beetje gedaan van niet, ik vermoed dat hij als eerste heeft geopperd de koffers achter te laten. hij roept ook meteen ja als iemand het voorstelt
- heeft sleutelposities
- stuurt aan bij alle opdrachten
- is de meest fanatieke bij de vote for the mole opdracht
- is als laatste bij speechen, beste positie
- lijkt voorkennis te hebben
- grijpt terug op paar briljante molacties
- 3 op reis? 3 komt veel terug, ze blijven in 1 land, zijn op reis, doen ook opdrachten die linken aan 'op reis' (koffers, spoorlijn, NL opdracht etc)
- hij is ook altijd 'op reis': helikopter, vliegtuig, trein, leidt de boot het mangrove in etc.
- rode jas aan bij 'vote for the mole' opdracht
- hij moet soms lachen als opdracht mislukt (zo ook bij auto opdracht), zo lijkt het
- ik kan nog wel even doorgaan  ::tandpastasmiley::

Zit vanaf begin op Rik, met Chris als followup maar begin te twijfelen haha....
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #490 Gepost op: 14-02-2015, 07:34:01 »
Even speculeren over nog een mogelijk "te mooi om waar te zijn" momentje:

Wat nou als we niet alleen het antwoord niet gezien hebben maar ook dat Chris vliegensvlug naar de coupe met het geld rent om de envelop te pakken? Ik krijg al kippenvel bij de gedachte dat Chris die dan even later gewoon door de WC trekt.

:D

Hoe ik het zie: het feit dat Chris heel even in beeld kwam een wc induikend.... zegt mij dat hij de mol niet is... In de eerste seizoenen werd dat nog misschien in beeld genomen. Laatste seizoenen vonden dat soort 'extreme' molacties buiten beeld plaats.. Helaas denk ik...

Streep door Chris denk dus.. Maar hij blijft mijn 'wensmol'
Dus stiekem hoop ik dat je gelijk hebt..

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #491 Gepost op: 14-02-2015, 11:02:49 »
Die regenboog sweatband blijft me ook achtervolgen  ::jaja::
Waarom zou je dat iedere dag dragen? Is er een link te vinden?

Even alle theorieën en hersenspinsels op 1 rij:
- Elke kleur staat voor 1 eerdere mol, link met met gekleurd molgeld, en imitatie theorie
- Hij zou dan rood hebben? Of geel? Zoals eerder terug is gekomen: zijn eigen molactie
- Hij is een kameleon, neemt kleuren aan, en dus ook oude mollen. Speelt ook in de kameleon, waar er een boot is van regenkleuren

Ik sla door haha, maar ben zooo geneigd om van Rik naar Chris te switchen al is gezien alle hints op dit forum Margriet de mol....
Meer L

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #492 Gepost op: 14-02-2015, 11:29:27 »
Die regenboog sweatband blijft me ook achtervolgen  ::jaja::
Waarom zou je dat iedere dag dragen? Is er een link te vinden?

In 3 op reis heeft ie die ook altijd om, zal wel zijn stijl zijn en ik denk niet dat we er iets achter hoeven zoeken :)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #493 Gepost op: 14-02-2015, 11:32:45 »
In 3 op reis heeft ie die ook altijd om, zal wel zijn stijl zijn en ik denk niet dat we er iets achter hoeven zoeken :)
dank hoelahoep! Kijk dat is weer het fijne van dit forum, want dat wist ik niet. Kan wel een link zijn naar 3 op reis en het doorlopende thema dit seizoen? Coloure locale, letterlijk op reis opdrachten etc...
Meer L

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #494 Gepost op: 14-02-2015, 11:33:47 »
Ook als je de "regel" - vriendjes van de mol gaan er altijd uit - toepast, kom je bij Chris uit. Ajouad ging er gelijk uit bij zijn eerste echte executie en toen Carolina daarna met Chris duo-de, ging ze er ook uit.
Martine en Margriet zijn nog steeds samen en Marlijn/Rick ook.

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #495 Gepost op: 14-02-2015, 11:33:51 »
Oh my god. Ik heb weer een C15 gevonden wanneer de trein langs een gebouw gaat om 10:32 - 10:35. (Weet niet alsof dit al is ge eld).
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #496 Gepost op: 14-02-2015, 11:40:18 »
Oh my god. Ik heb weer een C15 gevonden wanneer de trein langs een gebouw gaat om 10:32 - 10:35. (Weet niet alsof dit al is ge eld).

! Die heb ik gemist. Wel opvallend dat ie dan een tweede keer terugkomt. Ga het later even terugkijken

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #497 Gepost op: 14-02-2015, 11:43:35 »
Oh my god. Ik heb weer een C15 gevonden wanneer de trein langs een gebouw gaat om 10:32 - 10:35. (Weet niet alsof dit al is ge eld).

Het lijkt er inderdaad te staan. Wel heel vaag. Het lijkt alsof het graffiti is die men probeerde weg te halen.

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #498 Gepost op: 14-02-2015, 11:53:23 »
Het lijkt er inderdaad te staan. Wel heel vaag. Het lijkt alsof het graffiti is die men probeerde weg te halen.
Het staat er inderdaad een beetje vaag. Maar misschien is dat zo omdat de trein er zo snel langs gaat.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #499 Gepost op: 14-02-2015, 13:12:43 »
Even speculeren over nog een mogelijk "te mooi om waar te zijn" momentje:

Toen Chris de prijs van het kaartje ging vragen aan een conducteur op het perron, kregen we het antwoord niet in beeld. We weten dat het goed moet zijn geweest want ze eindigen in de juiste coupe. Flauwe knip van de makers. Of?

Wat nou als we niet alleen het antwoord niet gezien hebben maar ook dat Chris vliegensvlug naar de coupe met het geld rent om de envelop te pakken? Ik krijg al kippenvel bij de gedachte dat Chris die dan even later gewoon door de WC trekt.
:D

 ::rofl:: ::rofl:: Ik ook Theoreticus. Als Chris de Mol is zijn er in ieder geval mooie beelden te verwachten over zijn molacties! Niet alleen over wat hij deed maar ook over dingen die hij op een bepaalde manier formuleerde...

P.s.Goed lijstje Juuls!
« Laatst bewerkt op: 14-02-2015, 13:17:35 door Lonneke14 »