Auteur Topic: Aflevering 8 - Onderaan  (gelezen 32956 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2015, 22:24:30 »
Leuke aflevering  ::bravo::
Ik vind dit seizoen echt top. 3 leuke opdrachten, de eerste was vooral erg leuk, maar (te?) moeilijk.
Margriet blijft mijn mol vanaf afl. 5, die €500 was een schijnbeweging, denk ik. Enigsinds blij dat Martine eruit is, ik vond haar toch een beetje saai, maar dat ze geemotioneerd was bij haar vertrek maakte dan toch veel goed.
Geen finalevrijstelling a.u.b. Tygo hoorde in die finale destijds, niet Freek. Dat was super oneerlijk naar mijn inzien en ik hoop niet dat zoiets nog eens gebeurd  ::regenboog::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2015, 22:39:49 »
En wéér Margriets pink die zo raar doet op de groepsfoto... Iemand ideeën?
Alleen een heel ver gezochte:

Het Engelse woord "pink" is in het Nederlands "roze". Als je dyslectisch bent zou je ook kunnen denken dat het "rose" is. Weer naar engels. Rose is een bloem net als een Margriet. :o ::ohno:: Een waarheid als een koe, maar nee... en dan is het ook nog eens hint van Margriet naar haarzelf, zonder dat het enige connectie heeft met een mol.


Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2015, 22:45:17 »
Leukere aflevering als de vorige idd!

Alleen de eerste opdracht was in 30 minuten echt onmogelijk! Serieus.. Om precies op dat bedrag uit te komen binnen die tijd is echt niet te doen..

Ik denk dat er een biljet van €1851 tussen zat.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2015, 22:47:43 »
Of drie van 617

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #24 Gepost op: 19-02-2015, 22:58:37 »
Complimenten voor de opnames, waanzinnig mooi!
En dan ook nog een theeplantage kiezen welke de vorm heeft van de vingerafdruk van de Mol! :)
Prachtig! Chapeau!
Omnia vincit amor

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #25 Gepost op: 19-02-2015, 22:59:39 »
Leukere aflevering als de vorige idd!

Alleen de eerste opdracht was in 30 minuten echt onmogelijk! Serieus.. Om precies op dat bedrag uit te komen binnen die tijd is echt niet te doen..

Of er moet inderdaad zoals Jenn aangaf bij Moltalk ergens 'onderaan' > titel v/d aflevering, een briefje van 1851 euro ipv 18,51 euro gewasknijpert aan een theestok/struik/boompje? gehangen hebben...
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #26 Gepost op: 19-02-2015, 23:00:55 »
Omdat ze bij het gesprekje met Art zegt dat ze alles op hem heeft ingezet. Hem klinkt niet echt als Margriet. ;)

Ik heb het terug gekeken en zegt ik heb het risico genomen om helemaal op 1 te zitten. Daar heb ik de hele tijd op gezeten en ik dacht echt dat ik goedzat. . Dus toch op margriet denk ik gezien eerdere biechten

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #27 Gepost op: 19-02-2015, 23:09:15 »
Ik heb het terug gekeken en zegt ik heb het risico genomen om helemaal op 1 te zitten. Daar heb ik de hele tijd op gezeten en ik dacht echt dat ik goedzat. . Dus toch op margriet denk ik gezien eerdere biechten

Ik heb bijgehouden waar zoal Martine op stemde en dat was vooral Chris Viktor en Rick, met als mogelijke verdachte Margriet. Ik denk dat ze vol op Chris is gegaan omdat hij de verkiezing won.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #28 Gepost op: 19-02-2015, 23:37:36 »
Leuke aflevering  ::bravo::
Ik vind dit seizoen echt top. 3 leuke opdrachten, de eerste was vooral erg leuk, maar (te?) moeilijk.
Margriet blijft mijn mol vanaf afl. 5, die €500 was een schijnbeweging, denk ik. Enigsinds blij dat Martine eruit is, ik vond haar toch een beetje saai, maar dat ze geemotioneerd was bij haar vertrek maakte dan toch veel goed.
Geen finalevrijstelling a.u.b. Tygo hoorde in die finale destijds, niet Freek. Dat was super oneerlijk naar mijn inzien en ik hoop niet dat zoiets nog eens gebeurd  ::regenboog::

Ach, iedereen zit op Margriet. Dus het maakt toch niet uit.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #29 Gepost op: 19-02-2015, 23:48:47 »
Onderaan

Meteen begint Marlijn aan het begin van het programma met een verhaal over de laagte van het bedrag wat ze tot nu toe hebben verdiend. In vergelijking met de voorgaande 14 jaargangen van WIDM staat de huidige pot Onderaan de lijst.

Een feitje die de Mol even met ons wilde delen...

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #30 Gepost op: 19-02-2015, 23:52:38 »
Ik ben in shock ::oink::
Martine was mijn mol! Hoe kan ze eruit liggen?
Is het dan toch Rik? Die heeft de pot wel veel geld gekost. Ik twijfelde ook aan Margriet, maar ik denk dat een molactie bij opdracht 3 wel heel makkelijk was. Ik bedoel, je kan heel makkelijk je laten fotograferen. Dus ik denk nu Rik!

Verder, heerlijke aflevering weer! Leuke opdrachten, geweldige beelden, perfecte montage en weer een aantal grappige momenten. Complimenten voor het team! ::bravo::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #31 Gepost op: 19-02-2015, 23:55:51 »
En waarom zou ze dan op iemand anders gaan als ze hoopt dat het Margriet is? :P


De vraag zou moeten zijn: Waarom laten de makers opeens zien op wie zij gestemd zou hebben? Dan weten wij toch dat Margriet de mol niet is? Zelfs de niet molloot zou dat dan weten. Heel Nederland dus..haha kom op jongens

Offline Berkeboje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #32 Gepost op: 20-02-2015, 00:52:10 »
Wat mij opviel in het begin van de aflevering, wanneer ze de beelden van de vorige week lieten zien:

- Ze lieten van bijna iedereen stukjes zien van "I'm the mole" bij de "Ik ben de Mol" opdracht
- Bij Margriet, die als laatste aan de beurt was volgens de terugblik, werd "Don't believe a word of what they were saying" gebruikt.

Hintje naar Margriet? Aangezien dan letterlijk zegt dat je de andere kandidaten niet moet geloven, omdat zij de enige echte Mol is?  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 01:08:42 door Berkeboje »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #33 Gepost op: 20-02-2015, 01:51:40 »
Wat mij opviel in het begin van de aflevering, wanneer ze de beelden van de vorige week lieten zien:

- Ze lieten van bijna iedereen stukjes zien van "I'm the mole" bij de "Ik ben de Mol" opdracht
- Bij Margriet, die als laatste aan de beurt was volgens de terugblik, werd "Don't believe a word of what they were saying" gebruikt.

Hintje naar Margriet? Aangezien dan letterlijk zegt dat je de andere kandidaten niet moet geloven, omdat zij de enige echte Mol is?  ::tandpastasmiley::
Dit viel mij ook op ja. Erg sterke aanwijzing  ::ok::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #34 Gepost op: 20-02-2015, 02:29:35 »
Martine in biecht bespreekt over 3x hoog:
"Hoe hoger ik kwam op de berg hoe hoger de bedragen werden, ik denk wel dat ik de hoogste bedragen er uit gepikt heb".

En vervolgens zie je Margriet onderaan...
Eerder genoemd, maar ook in combi met biecht Martine...hmmm.



Edit; vreemde test dit x....!
Mensen laten zien voor ze de test doen...
Moet het terug zien wil ik er kaas van kunnen maken (als dat al lukken zal...:)..)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 04:43:10 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #35 Gepost op: 20-02-2015, 06:33:34 »
Onderaan

Meteen begint Marlijn aan het begin van het programma met een verhaal over de laagte van het bedrag wat ze tot nu toe hebben verdiend. In vergelijking met de voorgaande 14 jaargangen van WIDM staat de huidige pot Onderaan de lijst.

Een feitje die de Mol even met ons wilde delen...
Haha, precies wat ik ook dacht Thiago! Onderaan, de mol aan het woord....Marlijn is niet mijn mol, maar als ze het is: chapeau! Wat kan zij goed acteren, ze komt zo kandidaats over. Maar ook molse acties...
Meer L

Offline Rock23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #36 Gepost op: 20-02-2015, 11:35:19 »
Ik heb het terug gekeken en zegt ik heb het risico genomen om helemaal op 1 te zitten. Daar heb ik de hele tijd op gezeten en ik dacht echt dat ik goedzat. . Dus toch op margriet denk ik gezien eerdere biechten

Op de kamer zegt Rik ook tegen Marlijn: "moeten we elkaar nog even overhoren?". "op welke kamer sliep de mol?" etc..
Zij zitten dus gewoon op dezelfde mol (chris of margriet) en delen de info nog steeds tot op dit punt in het spel om samen zo ver mogelijk te komen.
Chris zit overduidelijk op Margriet. Het lijkt mij dus aannemelijk dat iedereen deze test op Margriet heeft ingezet, inclusief Martine.
Waarschijnlijk voelt mol Margriet dit goed aan en besluit zichzelf minder verdacht te maken door 500 euro binnen te  halen.  ;D

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #37 Gepost op: 20-02-2015, 11:37:39 »
Als nu al iedereen op de mol zit heeft de mol het wel erg slecht gedaan hoor.....
Wit is ook een kleur!

Offline Rock23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #38 Gepost op: 20-02-2015, 11:40:07 »
Niet mee eens.. zie de pot  :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #39 Gepost op: 20-02-2015, 11:46:40 »
Het lijkt mij dus aannemelijk dat iedereen deze test op Margriet heeft ingezet, inclusief Martine.
Waarschijnlijk voelt mol Margriet dit goed aan en besluit zichzelf minder verdacht te maken door 500 euro binnen te  halen.  ;D


Wat dus net zo'n faalactie was als toen Kees Tol zich in alle bochten wrong om maar de dames Carolien en Paulien op andere gedachten te brengen. Dat werkt niet meer in deze fase van het spel.  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan