Auteur Topic: De Mol komt terug!  (gelezen 125553 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #200 Gepost op: 19-01-2016, 22:24:30 »
Apart forum is in voorbereiding hier achter de schermen.
Alleen lastig voorbereiden zonder heel veel informatie.
Toch heeft Robbie al een start gemaakt ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #201 Gepost op: 19-01-2016, 22:24:52 »
Dat tweede is wel bijzonder maar die kettingen zijn vast de opdracht uit USA Mole 5 en WIDM 10 en geweren zijn natuurlijk ook niks nieuws voor De Mol. Ik vind het qua stijl niet zo gek veel verschillen van deze trailer voor De Mol 3. Alleen hebben ze nu geen enkele kandidaat in beeld gebracht om ze tot het einde toe geheim te houden. Erg gaaf gedaan!

Hier.

Heb je een link naar die trailer? En is die ook te bekijken zonder dat je een FB-account hebt? Ben erg nieuwsgierig geworden!  ::joehoe::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #202 Gepost op: 19-01-2016, 22:25:33 »
Apart forum is in voorbereiding hier achter de schermen.
Alleen lastig voorbereiden zonder heel veel informatie.
Toch heeft Robbie al een start gemaakt ::ok::

Top  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #203 Gepost op: 19-01-2016, 22:25:50 »
Heb je een link naar die trailer? En is die ook te bekijken zonder dat je een FB-account hebt? Ben erg nieuwsgierig geworden!  ::joehoe::

Hier.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #204 Gepost op: 19-01-2016, 22:28:22 »
Hier.

Dank je!  ::ok::
Ziet er tof uit!!!!  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 20-01-2016, 09:26:59 door Whiskers »

Offline Sator

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #205 Gepost op: 20-01-2016, 00:46:49 »
*KUCH*  ;)

Iemand die het weet?

Ik denk dat de kans vrij groot is dat er een livestream op de website zal lopen (www.vier.be), aangezien ze ook veel jongeren zullen willen bereiken. Waarschijnlijk moet je dan wel een geo-unblockertje laten draaien zodat ie denkt dat je vanuit België kijkt.

Sowieso kan je alle Vier-programma's vanaf een dag nadien gratis bekijken op de website, daarvoor hoef je enkel een account aan te maken (zie boven).

EDIT: dit domein ook zeker in de gaten houden: https://demol.vier.be
« Laatst bewerkt op: 20-01-2016, 00:55:45 door Sator »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #206 Gepost op: 20-01-2016, 01:08:28 »
Hier.

Dank je wel.

En het verheugt me zeer om te zien dat de kandidaten eindelijk weer hun GSM, paspoort en sleutels moeten inleveren. Hopelijk komt de bagageopdracht nu ook weer terug.

Ik krijg er weer goesting in.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #207 Gepost op: 20-01-2016, 01:29:19 »
de bagageopdracht

Waarbij de bagage in de fik vliegt?  ;D

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #208 Gepost op: 20-01-2016, 03:15:09 »
In een internetartikel van een krant staat dat de winnaar 100 000 euro kan winnen. Dat is wel een enorme jackpot.
Lomperik..

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #209 Gepost op: 20-01-2016, 09:20:03 »
Maar dan moeten ze het wel allemaal bij elkaar gespaard krijgen. In de eerste paar seizoenen van widm kon je ook zo veel winnen, volgens mij soms 10.000 gulden per opdracht :o Dat kon toen nog toen we nog niet in de crisis zaten ;) Het wordt ook ieder seizoen minder wel grappig :P als ze nu 2.000 euro verdienen met een opdracht vinden ze dat al super veel.

Ik moet zeggen dat ik de trailer ook wel wat spooky vind. Vooral als ze daar allemaal aan die brug hangen en die kettingen enzo :o

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #210 Gepost op: 20-01-2016, 09:22:54 »
Maar dan moeten ze het wel allemaal bij elkaar gespaard krijgen. In de eerste paar seizoenen van widm kon je ook zo veel winnen, volgens mij soms 10.000 gulden per opdracht :o Dat kon toen nog toen we nog niet in de crisis zaten ;) Het wordt ook ieder seizoen minder wel grappig :P als ze nu 2.000 euro verdienen met een opdracht vinden ze dat al super veel.

In WIDM 3 kon in theorie €257500 verdiend worden!

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #211 Gepost op: 20-01-2016, 09:36:31 »
Daar komt nog eens bij dat het geld dat nu verdiend kan worden voor de gemiddelde bekende Nederlander er niet zo enorm veel toe doet (ik neem aan dat ze allemaal aardige salarissen hebben, voor sommigen zal het - afgezien van het spelelement - niet zo enorm veel uitmaken of, bijvoorbeeld, in een opdracht de hele pot van een paar duizend euro er uitgespeeld wordt). En dat geldt al helemaal aan het begin van het spel als de kans om te winnen nog relatief klein is.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #212 Gepost op: 20-01-2016, 09:42:28 »
Voor een hoop BNers zal dit wel gelden, maar sommigen moeten nog wel steeds sappelen hoor. Je merkt wel dat de BNers eerder voor een vrijstelling/joker gaan ten koste van de pot. Ook, als de hoogte van de pot niet veel uitmaakt, zal men eerder geneigd zijn te nepmollen, waardoor de echte mol amper kans heeft om zelf zijn grandioos voorbereide sabotage te kunnen plegen. Zie bv seizoen 7.

Wat dat betreft ben ik heel benieuwd naar wat de belgen doen. Ze zijn onbekend en waarschijnlijk verdienen ze minder dan de BNers hier. Het zal mij erg benieuwen of de kandidaten weer gaan werken voor de pot zodat de mol zelf aan de slag moet.
In ieder geval kijk ik met spanning uit naar de eerste aflevering.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #213 Gepost op: 20-01-2016, 11:28:13 »
Dat met die kettingen ziet eruit als een escape room! Ben heel benieuwd ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #214 Gepost op: 20-01-2016, 11:33:15 »
Die kettingen deden me denken aan het slotjesspel in Halifax, serie 4. Maar hier staan de deelnemers naast elkaar, in Canada waren, een op een ingewikkelde manier met hun polsen aan elkaar geketend.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #215 Gepost op: 20-01-2016, 11:34:10 »
Mij deed het denken aan Frits Sissing die in een bos moest slapen  ;D
#teamamaimiljaarde

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #216 Gepost op: 20-01-2016, 11:58:19 »
Ik moet zeggen dat ik de trailer ook wel wat spooky vind. Vooral als ze daar allemaal aan die brug hangen en die kettingen enzo :o
De trailer geeft mij een wat meer back to basic widm gevoel. Van de oudere series.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #217 Gepost op: 20-01-2016, 12:03:35 »
De trailer geeft mij een wat meer back to basic widm gevoel. Van de oudere series.

Idd. Gewoon het feit dat dit seizoen met onbekende mensen is maakt het al leuker voor mij. Ik vind de oude widm seizoenen ook nog altijd het best toen het nog minder plastic fantastic was. Al moet ik toegeven dat ik de beelden van nu ook heel mooi vind.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #218 Gepost op: 20-01-2016, 16:21:15 »
Ik vind het belangrijker dat het een soort van avonturenspel is dan een psychologisch spelletje. In deze trailer komt dat veel sterker naar voren dus dat geeft me goede hoop voor het seizoen.

(Hoop ook een beetje dat het een mol met ballen is, die gewoon hele domme toeren durft uit te halen, maar dat hoop ik elk seizoen)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #219 Gepost op: 20-01-2016, 17:51:44 »
Ik verheug me ook erg op dit WIDM seizoen, back to basic met onbekende Belgen.

Hoop dat ze het ook daadwerkelijk een beetje 'puur' houden, en niet met vrijstellingen, jokers, topito's ed. gaan smijten, maar dat lijkt me niet  :)