ja live aanwezig in telefoon panel zie 5:29min en geinterviewd op 10:36 min
http://www.npo.nl/geef-om-je-hersenen/25-05-2016/POW_03136868
Joep Sertons niet dan. Als hij 25 mei live ergens was, (en dit is natuurlijk gepland met management) doet hij dus nooit mee, ook geen vroege afvaller.
Ik zet eigenlijk alleen maar met zekerheid in op
1. Roos Schlikker, columniste, schrijfster, tv persoonlijkheid.
2. Stijn van Vliet, programma maker/ presentator. (al ben ik hier niet eens zeker van, hij tweet eind mei en begin juni persoonlijke tweets (dus antwoorden op) nu is dit mogelijk omdat kandidaten tegenwoordig doortweeten maar door zijn afwezigheid tijdens een reeks optredens precies in die periode mag hij wel op het 'zeker' lijstje.
3. Jochem van Gelder, presentator.
Dat maakt 3 namen. Er zijn een paar namen (o.a. genoemd door mezelf) waarvan ik een klein vermoeden heb, maar eigenlijk zijn dit de enige 3 (samen met Diederik Jekel nog) waarvan vrij zeker is dat ze meedoen. Roos is bijvoorbeeld echt iemand die het hele jaar door extreem veel tweet, je moet echt lang terug scrollen op haar pagina, mede door persoonlijke tweets. In de hele maand mei en begin juni tweet ze niet. Ook op Instagram heeft ze meer dan 3 weken een stilte, en daarvoor is ze op vakantie geweest met familie dus die 3 weken daarna lijken me gewoon Wie is de mol. Ik vind haar qua profiel ook perfect passen.
Zelfde geldt voor Jochem en Stijn (qua activiteit op social media en qua passend profiel kandidaat)
Dat maakt 6 a 7 namen die voor vele van ons een verassing gaan zijn. Hopelijk zitten hier een paar grote leuke onverwachte namen tussen. Ik ben er bang voor maar Art gaf hoop door te zeggen dat het ze in gesprek waren met mensen die hijzelf hoog op zijn lijstje had staan en dus over te spreken was. Dan mag je uitgaan van een paar leuke bekende namen, lijkt me.
Compliment naar de makers om de namen goed geheim te houden. Als we tot nu toe maar zeker zijn over 3 a 4 namen doe je het goed als productie!!!