Ha nee
Was ironisch. Kan bijna niet kijken naar de Nederlandse versie vanwege die nietszeggende voice overs.
Op de publieke omroep in NL moet amusement tegenwoordig ook nog iets educatiefs hebben. Mogelijk dat dat er iets mee te maken heeft. Ik doe wel eens enquetes over reizen, daar wordt WIDM geschaard onder reisprogramma's, tussen Floortje, Erica en 3opreis....
Zou dat het zijn? Op zich zitten er bij de Mol ook educatieve dingen in toch? Nelson Mandela zat 25 jaar vast, en ze spreken in Vlaanderen bikini uit met de klemtoon verkeerd.
En ik weet niet of het continu benoemen van het prachtige landschap de kijker nou zoveel bijbrengt.
MUZIEK ZWELT AAN
"En dan kwamen we aan op een prachtige soort van... prairie, zoals je wel ziet in films die zich afspelen op de prairie. Je had echt het gevoel dat elk moment een soort prairie cowboy je tegemoet kon rijden. En dan stond Art daar midden op die prachtige prairie. En dan denk je: Nou wat zou er nu weer gaan gebeuren?"
SHOT VAN ART OP DE PRAIRIE DIE DE OPDRACHT UITLEGT
"Dus Art legt de opdracht uit. En dan was het zaak dat iedereen de opdracht deed zoals Art het uitlegde. Maar ik zal het hier nog eens een keer uitleggen... En dat dan dus allemaal in een prachtige setting van een soort prairie, echt dat je dacht dat je in een prachtige prairiefilm zat! Het was nog net niet dat de cowboys je om de oren schoten! Dan denk je bij jezelf: Dit is toch waarom ik meedoe met Wie is de Mol. Zo'n spectaculaire opdracht in een machtig mooie omgeving!"