Sinds vanmiddag staat de nieuwe trailer voor de 8ste aflevering van 'De Mol' online. Het is een iets langere en ook veel filmischere trailer dan normaal, waarschijnlijk omdat het maandag de grote ontknoping van het 5de (dit) seizoen van 'De Mol' is, en ik vind de nieuwe trailer, net als de vooruitblik naar volgende week op het einde van de 7de aflevering van maandag, echt prachtig om naar te kijken en ik vind ook dat hij mij heel hard (nog meer dan anders en dat was al heel veel) doet uitkijken naar de 8ste (nieuwe) aflevering van nu maandag. Volgens mij gaat het echt een atypische maar veel beter 8ste (ontknopings)aflevering dan anders worden. Uit de promo's kan ik toch vermoeden dat er in ieder geval toch al weer 2 (of 3) hoogstaande proeven, net als de rest van dit seizoen trouwens, in de nieuwe aflevering van nu maandag zitten. Ik kan echt al niet meer wachten, maar langs de andere kant wilt dat dan ook wel zeggen dat als het de nieuwe aflevering is, dat het mysterie dan ook al weer ten einde is voor dit jaar en de 5de mol (van 2017) al weer gekend is. Gelukkig is er de week daarna nog een leuke reünie-aflevering met alle kandidaten van dit seizoen, met veel leuke en grappige extra's, met leuke en grappige commentaren en weerzien en met natuurlijk ook alle hints en sabotages van de mol op een rijtje. Ik kijk er super hard naar uit! Hopelijk is het weeral snel nu maandag!