Lieve mensen, ik wil graag twee dingen kwijt binnen deze opdracht
1) over de term tunnelvisie, hier in de laatste week veelvuldig gebruikt als verdediging/excuus om er hard in te gaan bij bijdragen van forumgenoten. Tunnelvisie heb je aan het begin van het seizoen als je al op 1 kandidaat / 'mol' gefocust bent en 'blind' bent geworden voor wat negen andere spelers doen. Terwijl je in het begin echt nog alle opties open moet houden en moet spreiden, lijdt men aan tunnelvisie. Maar nu, aan de vooravond van de finale ontknoping, met nog 3 kandidaten, en ongeveer een verhouding 30-30-30 voor de mogelijke mol, is 'tunnelvisie' misplaatst. Het moet nu niet moeilijk zijn om over de drie het overzicht te hebben wie wat doet, mols, kandidaats. Puur op basis van wat wij hier op het forum ontdekken. Dus bestrijd elkaar nu niet meer op basis van "tunnelvisie". Dat vind ik geen geldende verdediging meer en ook een oneigenlijke reactie om iemand de mond te snoeren.
2) het lijkt er op dat Olcay over de test heeft gedaan gemiddeld 4,5 sec per vraag. Ergens is in dit topic een foute berekening geslopen voor deze aanname (als de getoonde tijden kloppen). Dus geen ander gemiddelde aanhalen aub. Gezien de 'proef test die is gemaakt (te gek trouwens dat iemand dat ervoor over heeft!
) is dat niet onmogelijk.
Sorry moest ik even kwijt. Excuus als dit off topic is...