Misschien wel het leukste topic van het jaar!
Mijn wensland zou ook Nieuw-Zeeland zijn. Lijkt me fantastisch en adembenemend!!
Qua kandidaten denk ik voor nu aan de volgende:
Joram Kaat (25, radio-dj, presentator)
Onbekend voor het grote publiek, maar ik denk dat hij erg leuk zou kunnen zijn voor widm!Pepijn Crone (37, journalist/presentator)
Lijkt me een hele slimme kandidaat!Mark Tuitert (38, oud-schaatser)
Volgens mij wel bijzonder om hem mee te zien doen!Henry Schut (42, sportjournalist/presentator)
Vind ik nou écht een interessant widm-persoon, die volgens mij ook een uitstekende Mol zou kunnen zijn...Raymi Sambo (47, acteur)
Ben benieuwd hoe hij het zou doen!Fien Vermeulen (27, nieuwlezeres/radio-dj)
Echt een topper en volgens mij een heerlijke kandidaat om erbij te hebben!Mascha Feoktistova (32, Youtuber)
Heeft al meermaals aangegeven mee te willen doen! En lijkt me een interessante harde speelster...Nienke de la Rive Box (33, presentatrice)
Volgens mij een echte dare devil en gewoon een leuk mens; die al jaren op m'n lijstje staat!Jetske van den Elsen (46, presentatrice)
Na Pepijn Gunneweg en Jochem van Gelder wordt het nu toch ook de hoogste tijd voor Jetske!?Chazia Mourali (55, presentatrice)
En dan wanneer Rik haar rode scherm toont, dat hij kan zeggen: " Je bent de zwakste schakel, tot ziens."En verder nog wat extra kandidaten, voor achter de hand
Extra vrouwen; Rachel Rosier (28, presentatrice), Sanne Hans (34, zangeres Miss Montreal), Juliette van Ardenne (35, actrice), Brecht van Hulten (48, presentatrice), Mirjam Mous (55, kinderboekenschrijfster)
Extra mannen; Robbie Kammeijer (27, verslaggever/presentator), Giel de Winter (28, Youtuber/creatief directeur), Domien Verschuuren (31, radio-dj), Freek Vonk (36, bioloog/presentator), Bart Meijer (36, presentator).
Met al die laatste 10 zou je trouwens ook prima een seizoen mee kunnen doen!