Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Vorige week was de prijsvraag waarbij je WIDM?-atributen kon winnen. Hierover kreeg iedereen die naar de fandag zou gaan een bericht. Op een aantal vragen moest je antwoord geven en een e-mailtje terugsturen. Dat heb ik gedaan, en...Blij, blij, blij! Vandaag kreeg ik via de post een goed gevulde envelop: Ik heb molgeld gewonnen! Groeten,EdAnt
Verbluffend goede beeldkwaliteit voor iets dat 21 jaar geleden is opgenomen. Ik heb eerdere beelden gezien (delen ervan), maar die zagen er niet goed uit.Dat bericht over die prijsvraag heb ik helemaal niet gehad. En ik had nochtans een kaartje.
Seizoen 1 van Wie is de Mol? staat nieuw op NPO Start https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol/19-11-1999/AT_2143806
Ik doe een poging om souvenirs en (Wie is) De Mol items een beetje uit te stallen.Past niet. En dan komt er binnenkort nog een item bij ook. Ik heb echt een vitrinekast nodig.
Is het leuk als iedereen een foto plaatst van van zijn/haar molspulletjes/vitrine?En dan erbij vertelt wat het allemaal is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
479 gasten en 3 vaste bezoekers