Dat valt volgens mij wel mee. Gevoelsmatig zijn alle kandidaten op bepaalde momenten verdacht gemaakt, behalve Claes.
Als Leonie de mol is, zou het op dit moment wel erg duidelijk worden gemaakt dat de meeste kandidaten haar verdenken met het Miljuschka en Buddy bondje voorop. Bovendien werd haar gemol al vrij vroeg in de serie uitgebreid in beeld gebracht en hebben we het meeste molgedrag al redelijk "in your face" gezien. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik sluit eigenlijk niks meer uit.
Niet heel waarschijnlijk idd, maar het het gaat me er juist om dat ze eerst über verdacht in de edit zat, dat het toen in belachelijke werd getrokken met dat ze in beeld zei dat ze aan het mollen was (toen daalde ze al in de landelijke verdenkingen), en dat ze daarna in afl. 4 door de regie als kandidaat is weggezet doordat ze in beeld 500 euro pakte (terwijl ze dat bij Buddy/Claes in het midden lieten)
...en dat de regie haar dan in afl. 5 dan vervolgens vrij kleurloos neerzet.
Dat is een ontwikkeling die ik bij de andere kandidaten niet zie.
Landelijk wordt ze de laatste twee weken ook niet meer veel verdacht. Als je Claes buiten beschouwing laat staat ze al twee weken laatste.