Ik zit steeds meer in de Rob tunnel
. Zijn werkwijze lijkt erg 'bedacht' (zorgvuldig doorgesproken met de crew). En hij is geen acteur, dus dat valt dan toch op.
Tijdens de opdracht 'Vak werk' was ik benieuwd wie er na het terugzetten van de 1040 euro als eerste het woord zou nemen 'om nog iets te veranderen' (uiteraard om het bedrag te verlagen). En tadaa daar was Rob weer. Nathan was de 2e die reageerde en juist geen wijzigingen meer wilde doorvoeren. Dus die hebt ik ook nog op de radar (er was natuurlijk meer geld te verdienen). Bijzondere acties van de heren.
Miljuschka stond ook op mijn lijst, maar door de opdracht met het meten waar zij een fout herstelde begin ik haar toch weg te strepen.
Ik twijfel over Leonie en Buddy. Leonie zou ik niet zo'n sterke Mol vinden (te voor de hand liggend hoe zij het spel speelt én qua type / beroep lijkt ze op 19e Mol Merel), maargoed dan kan ze het natuurlijk alsnog zijn. Ik heb uiteindelijk meer een 'Art' gevoel bij haar. Een kandidaat die de Mol speelt om erin te blijven / te winnen. Bij Buddy heb ik een beetje hetzelfde. Toch zou ook hij het eventueel nog kunnen zijn.
Maar mijn hoofdverdachte blijft Rob
, met Nathan op een 2e plek (ondanks de 250 euro van vorige week)