Auteur Topic: De Mol 2020 (Griekenland)  (gelezen 43597 keer)

Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #60 Gepost op: 4-02-2020, 09:45:37 »
Ik kan de video niet zijn; deze lijkt door de gebruiker verwijderd?? ???

Niemand die de trailer geript heeft? Jammer dat ik het niet eerder wist, dan had ik hem wel geript. Ik had de beelden graag gezien.
Heb sowieso heel veel zin in De Mol. Wie is de Mol valt toch elk jaar weer meer en meer tegen. Komt voor mij persoonlijk vooral door de montage, die lijkt wel steeds slechter te worden.
Ik zou zo graag Wie is de Mol in de De Mol stijl/montage/jasje zien. Denk echt dat het het programma goed zal doen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #61 Gepost op: 4-02-2020, 19:16:12 »
Ik gok dat een eventueel geripte versie ook niet een lang online leven beschoren zou zijn. ;) Het is duidelijk dat niet het web had op gemoeten.

Ik gok dat het niet lang meer zal duren voordat je officieel uitkomt.  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #62 Gepost op: 6-02-2020, 07:48:40 »
Ik zit een artikel te lezen op hln.be over het Vlaamse TV seizoen en daarin staat dat De Mol vanaf eind maart tot half mei wordt uitgezonden, op zondag. Hetzelfde als vorig jaar dus. Zal dus 22 of 29 maart zijn.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #63 Gepost op: 6-02-2020, 08:00:32 »
https://m.hln.be/showbizz/tv/dit-jaar-op-zondag-blind-getrouwd-opent-strijd-met-twee-tot-de-zesde-macht-en-de-mol~a4d7984a/

Zou me niks verbazen als ze gewoon terug naar maandag verhuizen. Op zondag blijven zou natuurlijk ook kunnen. Of ze gaan naar een totaal andere dag.

En dit vond ik opmerkelijk:
“Of de zender nu meteen mee op de zondagtrein springt, wordt vandaag bekend gemaakt.”

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #64 Gepost op: 6-02-2020, 09:12:37 »
Ik zit een artikel te lezen op hln.be over het Vlaamse TV seizoen en daarin staat dat De Mol vanaf eind maart tot half mei wordt uitgezonden, op zondag. Hetzelfde als vorig jaar dus. Zal dus 22 of 29 maart zijn.
Er staat dat het in het eerste jaar dat het op zondag was het werd uitgezonden van eind maart tot half mei, niet dat dat nu ook zo zal zijn. Ze noemen wel 15 maart als mogelijke startdatum.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #65 Gepost op: 6-02-2020, 09:13:14 »
https://m.hln.be/showbizz/tv/dit-jaar-op-zondag-blind-getrouwd-opent-strijd-met-twee-tot-de-zesde-macht-en-de-mol~a4d7984a/
En dit vond ik opmerkelijk:
“Of de zender nu meteen mee op de zondagtrein springt, wordt vandaag bekend gemaakt.”
Laat het ons hopen!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #66 Gepost op: 6-02-2020, 19:32:32 »
Er staat dat het in het eerste jaar dat het op zondag was het werd uitgezonden van eind maart tot half mei, niet dat dat nu ook zo zal zijn. Ze noemen wel 15 maart als mogelijke startdatum.

Ik geloof dat ik nog niet helemaal wakker was vanochtend ::schaam::

Nou iig geen overlap met WIDM, da's wel zo fijn, gewoon na elkaar te volgen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #67 Gepost op: 6-02-2020, 20:26:25 »
Ja super fijn ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Danoontje88

  • Forumlid
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #68 Gepost op: 8-02-2020, 14:40:29 »
Is het vanuit Nederland mogelijk om je te registreren op het Belgische forum zonder je Facebook account te gebruiken?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #69 Gepost op: 9-02-2020, 11:03:28 »
Er circuleert in België een foto met de Griekse letter omega rond met de datum 26.04.2020! Deze foto is exact de stijl van De Mol.
Aangezien omega ‘het einde’ van het alfabet is, vermoed ik dat de finale of de kaatste aflevering op 26/04 is.

Als je "omega26042020" opzoekt, dan geeft dat slechts 1 resultaat:

https://kinepolis.be/nl/films/omega

Ook dit werd al gevonden:  https://www.instagram.com/p/B8RLzIwBfw3/

Dus 26 april is de finale aflevering. Als aflevering 8 de finale aflevering is dan start de mol op 8 maart (meest waarschijnlijke scenario), als aflevering 9 de finale aflevering is dan start het op 1 maart.

Als 26 april de laatste aflevering is in zijn totaal en het 9 afleveringen zijn dan start de mol op 1 maart. Als er 10 afleveringen zijn dan start de mol op 23 februari.

De monnik die in het filmpje op de Instagrampagina te zien is, is trouwens exact dezelfde als de monniken die in het uitgelekte filmpje van de jaarvoorstelling van VIER te zien waren.

Credits naar wieisdemol.be!

EDIT: Laat ons vooral hopen dat de zin ‘Eindigt het hier’ niet slaat op het feit dat dit het laatste seizoen is, maar op dat dit de laatste aflevering is!
« Laatst bewerkt op: 9-02-2020, 11:10:47 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #70 Gepost op: 9-02-2020, 13:29:32 »
Ook Ik Ben overtuigd dat dit alles Met de mol te maken heeft .

Verder is kinepolis weer involved , dus ontknoping live. Dan gok ik dat dat afl 9 is en dan week later de reunie.

Dus volgens die gegevens zal de start zijn op 1 maart.
Zin in...... ::rofl::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #71 Gepost op: 9-02-2020, 14:09:12 »
De kans is groot dat het 1 of 8 maart zal zijn. Alleen is de vraag nu: zijn het dit jaar weer 10 afleveringen of terug 9 zoals vroeger?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #72 Gepost op: 9-02-2020, 14:37:21 »
EDIT: Laat ons vooral hopen dat de zin ‘Eindigt het hier’ niet slaat op het feit dat dit het laatste seizoen is, maar op dat dit de laatste aflevering is!


Daar hoef je niet bang voor te zijn. Het enige dat de Belgische makers gezegd hebben is dat ze het misschien niet meer jaarlijks zullen organiseren. Dus wellicht slaan ze in 2021 een jaartje over om met frisse moed in 2022 weer eens spectaculaire reeks neer te zetten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #73 Gepost op: 9-02-2020, 14:52:22 »
 ::hyper::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #74 Gepost op: 9-02-2020, 15:23:41 »
Kijk alleen om dit soort dingen is de mol al beter dan widm. dit is toch ziek bedacht. alleen widm is dan ook nog bezig  als het 1 maart begint.
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #75 Gepost op: 9-02-2020, 15:26:29 »
1 maart is de dag na aflevering 8 van widm :-\\

Ik hoop dat Nederlanders gewoon kunnen kijken en dat ze de functie om programma's in het buitenland te bekijken niet zoals bij ER uitzetten.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #76 Gepost op: 9-02-2020, 15:30:51 »
1 maart is de dag na aflevering 8 van widm :-\\

Ik hoop dat Nederlanders gewoon kunnen kijken en dat ze de functie om programma's in het buitenland te bekijken niet zoals bij ER uitzetten.

werkt prima met VPN, maar dan moet je vaak denk ik wel een wat betere (betaalde) hebben. Aangezien ik voor langere tijd me buiten Nederland bevind heb ik die wel, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen hierop zit te wachten. Maar ik ga er vanuit dat er in dat geval ook wel een vriendelijke Belg is die downloads beschikbaar kan stellen.  ???
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #77 Gepost op: 9-02-2020, 15:33:40 »
Als je mij kan leren hoe ik dat moet doen, graag  ::rofl::
Er zal vast wel iemand zijn die dat kan doen. Anders zal je het me toch echt moeten leren :)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #78 Gepost op: 9-02-2020, 15:36:46 »
je kan het gewoon kijken via de site van vier hoor. zo heb ik het ook vorig jaar gedaan.
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #79 Gepost op: 9-02-2020, 15:39:39 »
Als je mij kan leren hoe ik dat moet doen, graag  ::rofl::
Er zal vast wel iemand zijn die dat kan doen. Anders zal je het me toch echt moeten leren :)

In dat geval zou je het moeten het opnemen op een harde schijf. Beetje hetzelfde geval als vroeger met de VHS, maar dan iets moderner. Niet iedereen kan dat zomaar doen, heb je wat apparatuur voor nodig.

Maar vorige seizoenen heb ik ze ook van iemand gekregen, dus dat zal wel weer goedkomen. Denk dat we het nog wel kunnen volgen bij Vier. Dat we ER niet zomaar kunnen zien is wel logisch natuurlijk, aangezien deze ook op videoland staan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?