Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
In het shot van de 'oud-Mollandse gerechten' in de leader zijn ook vier QR-codes te zien. Kan iemand met ultra-HD beeld proberen om die zo scherp te krijgen dat ze scanbaar zijn?
Weet je wat natuurlijk wel interessant is in de nieuwe leader, ten opzichte van die van de jaren hiervoor? Sinds 2014 gebruiken ze een standaard volgorde man-vrouw-man-vrouw-man-vrouw-man-vrouw-man-vrouw. Opeenvolgend waren Daphne Bunskoek, Marlijn Weerdenburg, Annemieke Schollaardt, Yvonne Coldeweijer, Loes Haverkort en Sarah Chronis de laatste in de leader. Een opvallend patroon, wat plotseling wordt omgedraaid. Ineens is een man de laatste en is het patroon niet man-vrouw-man etc., maar vrouw-man-vrouw etc.. Dat vind ik nogal opvallend. Waarom wordt dit patroon zo plots doorbroken? Heeft dat dan toch iets met die WIEISDEMOL witte letters hint te maken?
Kees Tol was de laatste in de leader.
Nog een statistiekje: de laatste in de leader is nog nooit de mol geweest.
Oops. Dan was het een andere positie (maar er is er een). Ik zal binnenkort eens een positie-analyse maken van de mol.
Ik heb staan: seizoen 1, positie 3, s2 p2, s3 p8, s4 p9 s5 6 of 9 (wie was de mol eigenlijk dit seizoen).Op youtube staat een filmpje v.an de eerste 18 leaders. De hogere nummers komen inderdaad veel vaker voor.
Een plaatje ter verduidelijking van mijn warrige post van gisteren. Dit viel mij op in de leader. Wellicht nietszeggend en toeval. Het lukt mij niet om het plaatje in een spoiler te plaatsen, sorry.
Ik had ook het gevoel dat rood naar de schermen kon verwijzen..Nog niet alles geheckt, maar rode loper Anita (weg in dezelfde aflevering 1).Nu Jaike met de rode hovercraft foto in de hovercraft afleveringRob weg in de aflevering met de laser game?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
461 gasten en 5 vaste bezoekers