Auteur Topic: [kandidaat] Jolien  (gelezen 71087 keer)

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #440 Gepost op: 1-05-2020, 14:00:30 »
Dit heeft Jolien geplaatst in de Mollengroep facebookpagina:

Dag liefste mollenvangers,

Het is heel moeilijk om in woorden uit te drukken wat voor een avontuur De Mol 2020 geweest is. Ik ben ontzettend dankbaar om dit te hebben mogen meemaken. Negen fantastische nieuwe mensen leren kennen en het voorrecht gehad om een crew aan het werk te mogen zien die hun hart en ziel in dit programma steken.

De mol is niet zomaar een spel. Je leeft het, het is een avontuur waar je elke avond mee gaat slapen en ’s ochtends terug mee opstaat. Dankjewel voor jullie enthousiasme voor dit seizoen!!

En dankjewel aan Marc om deze groep zo goed te beheren en dit vooral een heel plezante plaats te houden. Ik heb met ontzettend veel plezier de gekste theorieën gevolgd en ik was soms verbluft van de hints die jullie gevonden hebben die wel eens helemaal correct zouden kunnen blijken volgende zondag. 😉

Ik hoop dat er vele van jullie bij die eerste 10 000 geraakt zijn om zich in te schrijven want ik gun het iedereen! Dikke kussen en samen met jullie kijk ik uit naar volgend jaar (en dan mag ik eindelijk weer deelnemen aan de discussies en de theorieën 😉 )

Maar eerst deze zondag ontdekken wat Alina allemaal op haar kerfstok heeft! :D

X Jolien

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #441 Gepost op: 3-05-2020, 21:17:56 »
Gewoon een perfecte finaletest, 30 van de 30 vragen goed  ::oink::
Chapeau!!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #442 Gepost op: 3-05-2020, 22:02:53 »
30 van de 30 vragen goed!  ::oink:: ::oink:: ::oink::
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #443 Gepost op: 3-05-2020, 22:23:27 »
wel grappig dat net Jolien uitsprak dat ze geen negatieve pot wou winnen in aflevering 1
klaar voor de strijd

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #444 Gepost op: 3-05-2020, 22:27:57 »
Leuk om te zien hoe haar mindset veranderde na de parachuteproef.
Van 'Vlaanderen vakantieland' naar 'De mol'.

Ze zal ook wel blij zij dat ze geld won en geen 'Artispunten'  ::rofl::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #445 Gepost op: 3-05-2020, 22:28:37 »
Echt zoo verdiend gewonnen ::bravo:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #446 Gepost op: 3-05-2020, 22:42:33 »
Wauw, zeer terechte winnaar! ::super::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #447 Gepost op: 3-05-2020, 22:49:46 »
30/30

Petje af hoor  ::bravo::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #448 Gepost op: 3-05-2020, 22:54:42 »
Fantastisch gespeeld.  ::bravo::

Geniet van de overwinning, 30/30 ongekend.

Offline Retuow

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #449 Gepost op: 3-05-2020, 23:46:23 »
30/30; knap, superknap!

Offline ennasil

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #450 Gepost op: 3-05-2020, 23:54:18 »
Topper  ::bravo:: Heel knap gedaan!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #451 Gepost op: 4-05-2020, 00:52:11 »
Wauw, supergoed gedaan.  ::bravo:: Zeer terecht gewonnen!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #452 Gepost op: 4-05-2020, 06:45:58 »
Maar 400 euro overhebben voor de vrijstelling, toch al vroeg Alina in het vizier hebben, geen zekerheid krijgen bij Vuurwerk, je niet van de wijs laten brengen door Bart tijdens de Spartaloop, en dan ondanks al je twijfels 30/30 halen bij de finaletest... Plus nog even heel royaal en sportief omgaan met de behaalde pot. Jolien is voor mij al net zo'n verdiende winnaar als die van vorig jaar! Heel veel respect voor deze top-kandidate, die ik als bonus lang verdacht en erg van heb genoten!! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 4-05-2020, 06:49:00 door Newbie2 »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #453 Gepost op: 4-05-2020, 09:32:47 »
Maar 400 euro overhebben voor de vrijstelling, toch al vroeg Alina in het vizier hebben, geen zekerheid krijgen bij Vuurwerk, je niet van de wijs laten brengen door Bart tijdens de Spartaloop, en dan ondanks al je twijfels 30/30 halen bij de finaletest... Plus nog even heel royaal en sportief omgaan met de behaalde pot. Jolien is voor mij al net zo'n verdiende winnaar als die van vorig jaar! Heel veel respect voor deze top-kandidate, die ik als bonus lang verdacht en erg van heb genoten!! ::bravo::

Dit vat het mooi samen ja ::ok::

De verdiende winnares ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #454 Gepost op: 4-05-2020, 13:05:21 »
Knap dat ze in aflevering 1 voorlopig Alina compleet had geschrapt maar desondanks toch nog als winnaar met een perfecte score kon eindigen.
Geen tunnelvisie bij Jolien dus.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #455 Gepost op: 4-05-2020, 13:09:15 »
Dat Jolien een score van 30/30 had, haalt definitief een streep door de bewering dat Bart Jolien had ''laten'' winnen, omdat hij als advocaat het geld niet nodig zou hebben. Dit was in meerdere facebookgroepen te lezen.

Het is totale nonsens, en het onweerlegbare bewijs daarvoor zit hem in de door Jolien behaalde score.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #456 Gepost op: 4-05-2020, 13:14:20 »
Bart als fanatieke kandidaat zou nooit iemand laten winnen toch. Wie gelooft zoiets?
Haalde dan ook een mooie 27/30 wat veel is aangezien hij Alina zo laat in het vizier kreeg. En veel finale vragen gaan over details van de eerste dagen.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #457 Gepost op: 4-05-2020, 14:30:03 »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #458 Gepost op: 4-05-2020, 18:04:20 »
Dat Jolien een score van 30/30 had, haalt definitief een streep door de bewering dat Bart Jolien had ''laten'' winnen, omdat hij als advocaat het geld niet nodig zou hebben. Dit was in meerdere facebookgroepen te lezen.

Het is totale nonsens, en het onweerlegbare bewijs daarvoor zit hem in de door Jolien behaalde score.


Mee eens. Bart wilde gewoon zelf winnen. Maar ik weet zeker dat hij royaal gedeeld zou hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #459 Gepost op: 4-05-2020, 18:06:55 »
Bart als fanatieke kandidaat zou nooit iemand laten winnen toch. Wie gelooft zoiets?

Ja gewoon puur seksisme, want zo'n slimme briljante man als Bart kan toch niet verliezen van Jolien? ::)  Gelukkig werd het in de afgelopen aflevering inderdaad nog extra duidelijk hoe verdiend de winst van Jolien was ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human