Auteur Topic: Café de Mol  (gelezen 8207 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Café de Mol
« Reactie #40 Gepost op: 8-03-2020, 15:30:59 »
Leuke groep lijkt me. Veelbelovend dat begin met de kandidaten in "aanwezigheid" van De Mol.  :)

In de Café De Mol wordt gesproken over het GB-gevoel. Wie weet wat daarmee wordt bedoeld?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2020, 16:57:24 »
Leuke groep lijkt me. Veelbelovend dat begin met de kandidaten in "aanwezigheid" van De Mol.  :)

In de Café De Mol wordt gesproken over het GB-gevoel. Wie weet wat daarmee wordt bedoeld?

Dat kwam door een uitspraak van Bart denk ik, die meedoen aan de mol vergeleek met het winkelen in de GB waarbij je buitenkomt en te horen krijgt dat je nooit meer daar mag winkelen.
klaar voor de strijd

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Café de Mol
« Reactie #42 Gepost op: 8-03-2020, 18:40:41 »
 Aha, supermarkt. Ik dacht eerder een chocolaterieketen of zoiets.  :D
GB hebben we in Nederland niet (voor zover ik weet).
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 18:42:47 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #43 Gepost op: 8-03-2020, 22:42:45 »
En een vraag van Vermoljoen aan de afvaller.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 22:47:44 door vriendlief »

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #44 Gepost op: 9-03-2020, 10:05:01 »
Goed punt van Gilles over Bruno's uitspraak van Salim. Te weinig misschien om een verdenking op te baseren, maar toch maar in de gaten blijven houden die Bruno.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Café de Mol
« Reactie #45 Gepost op: 9-03-2020, 10:20:58 »
Goed punt van Gilles over Bruno's uitspraak van Salim. Te weinig misschien om een verdenking op te baseren, maar toch maar in de gaten blijven houden die Bruno.

Dit moet ik ook nog even terugkijken. Hij staat natuurlijk wel bij het bord met alle namen. Dus misschien dat hij die al direct zag bij het afdoen van zijn blinddoek.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline duon

  • Forumlid
Re: Café de Mol
« Reactie #46 Gepost op: 9-03-2020, 14:47:31 »
Dit moet ik ook nog even terugkijken. Hij staat natuurlijk wel bij het bord met alle namen. Dus misschien dat hij die al direct zag bij het afdoen van zijn blinddoek.
Ik heb het even teruggekeken, het is niet duidelijk te zien of Gilles eerst Bruno of Salim heeft geholpen. Het kan dus goed dat Bruno inderdaad even het bord al bekeken heeft waar alle namen met foto's op staan


Even iets anders. Die vrouw die Café de Mol presenteert samen met Gilles (ik weet haar naam zo even niet), heeft die ooit meegedaan aan het programma? Ik vind haar namelijk altijd zo ongemakkelijk presenteren... Dan vind ik dat Gilles dat iets beter doet terwijl hij toch wel een "gewone" onbekende Belg was voordat hij aan de Mol meedeed
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 14:49:49 door duon »
"She'd like to sing a song about the regenpipe"

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Café de Mol
« Reactie #47 Gepost op: 9-03-2020, 15:01:10 »
ik hoorde de naam vermoljoen en dacht heeeey, die ken ik ;D
chipsverslaafde <3

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #48 Gepost op: 9-03-2020, 15:01:24 »


Even iets anders. Die vrouw die Café de Mol presenteert samen met Gilles (ik weet haar naam zo even niet), heeft die ooit meegedaan aan het programma? Ik vind haar namelijk altijd zo ongemakkelijk presenteren... Dan vind ik dat Gilles dat iets beter doet terwijl hij toch wel een "gewone" onbekende Belg was voordat hij aan de Mol meedeed

Neen, zij was een atlete die mee goud won op de 4x100m in Peking.

Toen is ze gestopt en werkt sindsdien voor en achter de schermen van tv-programma's. Ze heeft dus al wel wat ervaring met presenteren.
klaar voor de strijd

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Café de Mol
« Reactie #49 Gepost op: 9-03-2020, 15:01:33 »
Even iets anders. Die vrouw die Café de Mol presenteert samen met Gilles (ik weet haar naam zo even niet), heeft die ooit meegedaan aan het programma? Ik vind haar namelijk altijd zo ongemakkelijk presenteren... Dan vind ik dat Gilles dat iets beter doet terwijl hij toch wel een "gewone" onbekende Belg was voordat hij aan de Mol meedeed

Je bedoelt Élodie?
Volgens mij deed zij ooit aan atletiek ofzo. Nooit kandidaat geweest. En mocht je het nu ongemakkelijk vinden, wacht dan maar op volgende week. Jeroom komt langs. Die twee kennen elkaar, euh, nogal goed...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #50 Gepost op: 9-03-2020, 15:03:11 »
Je bedoelt Élodie?
Volgens mij deed zij ooit aan atletiek ofzo. Nooit kandidaat geweest. En mocht je het nu ongemakkelijk vinden, wacht dan maar op volgende week. Jeroom komt langs. Die twee kennen elkaar, euh, nogal goed...

beetje off-topic maar zoek eens op youtube: jeroom vs elodie  ;)
klaar voor de strijd

Re: Café de Mol
« Reactie #51 Gepost op: 9-03-2020, 19:08:00 »
Leuke aflevering, wist niet dat het zo kort was.
Ook leuk dat die persoon van het forum ook wat mocht vragen.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Café de Mol
« Reactie #52 Gepost op: 9-03-2020, 19:12:55 »
Was inderdaad erg kort. Normaal toch niet?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Café de Mol
« Reactie #53 Gepost op: 11-03-2020, 12:41:23 »
Ze nodigen Sven Nys toch wel uit, mocht Dorien ooit afvallen?  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #54 Gepost op: 11-03-2020, 18:14:10 »
Ik vind het spijtig dat ze daar een BV neerzetten in plaats van een oud-deelnemer. Dat CDM niet meteen na de aflevering begint, vind ik niet erg, dan hebben ze meer tijd om goede theorieën te vinden, maar het was veel te kort...
Ook fijn dat Davy, de admin van wieisdemol.be, daar ook iets mocht zeggen en mijn vraag stelde!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Café de Mol
« Reactie #55 Gepost op: 14-03-2020, 07:48:42 »
Ook hier graven ze in mijn ogen niet echt diep naar hints. Daar is het programma wellicht tekort voor? Prettig is wel dat het weinig toeters en bellen heeft. Ik zal verder maar niet zeggen wat ik hiermee bedoel.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #56 Gepost op: 15-03-2020, 19:54:44 »
Heinz, je MolD tip is genoemd in café de mol :)
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Café de Mol
« Reactie #57 Gepost op: 15-03-2020, 23:27:59 »
Tof! ::ok::

Edit: En heerlijk die Jeroom. Tussen het grappen maken door begon ie zelfs af en toe serieus naar de Mol te zoeken! ;D
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 09:59:47 door Heinz »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #58 Gepost op: 16-03-2020, 11:36:07 »
Ik vind Elodie en Gilles een beetje saai dit jaar, het is wat vlak allemaal.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Café de Mol
« Reactie #59 Gepost op: 16-03-2020, 11:55:03 »
Dat vind ik juist wel fijn, dat inhoud voorop staat gecombineerd met luchtigheid. Dat het dit keer zonder publiek was maakte het wel iets minder levendig maar dat is niet zo gek.