Extra beelden:
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-gesprek-tussen-nathan-miljuschka/
Ik blijf ondanks dat ik nu op Rob zit Nathan heel raar vinden overkomen in een op een kamergesprekjes.
Ook opvallend dat Mil denkt dat zowel Nathan als zijzelf WIDM nooit hebben gekeken. Dat is niet waar, Nathan heeft wel degelijk een aantal afleveringen gezien!
Dit zegt hij in het molboekje ook en in zijn voorstelfilmpje. Hij zegt in het molboekje zelfs: 'Ik heb ooit een opdracht gezien, ik meen in Schotland, waar kandidaten laat in de avond met lasers een fort moesten bewaken. Op dat moment wilde ik ontzettend graag een van de kandidaten zijn.' Blijkbaar heeft het programma ook een indruk achtergelaten op hem dus...
Waarom zou hij dan tegen Mil dan zeggen dat hij nooit het programma heeft gezien?? Maakt dat het misschien onwaarschijnlijk dat hij als mol gezien wordt....?
Ook vreemd weer dat we hem niks horen zeggen over dat hij Mil verdenkt, terwijl hij in aflevering 6 op de vraag wie de mol is haar naam invulde.
Tja... ik krijg hierdoor het gevoel dat ik Nathan nog niet uit kan vlakken als potentiële mol. Als er niet meerdere belastende beelden voor Rob (bij Verkeer(d) en Alles kenners) zouden zijn, zou ik zomaar weer terug geswitcht kunnen zijn naar Nathan nu.