Auteur Topic: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)  (gelezen 11448 keer)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #60 Gepost op: 6-04-2020, 11:40:25 »
En wat hebben we daaraan? Mol of niet-Mol, schrikken doe je toch wel. ::rofl::

Klopt helemaal, maar toch is er 1 iemand die weet dat er een vuurpijl komt.

Nou ja, dan kijk ik het stukje wel 100 keer op de VLC player  :P ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #61 Gepost op: 6-04-2020, 12:08:23 »
Dat fragment had ik een stuk of tig keer terug bekeken, ik kan er weinig uit lezen; Salim -niet Mol- reageert bijvoorbeeld niet. Dorien schrikt een beetje op, Bart schrikt overdreven en grijpt zowat Dorien vast, de rest schrikt een beetje meer of minder, zoals ze waarschijnlijk van nature schrikken van vuurpijlen.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #62 Gepost op: 6-04-2020, 12:33:28 »
We leren dan misschien niets maar ik vind hem wel leuk. Jolien moet moeite doen om niet van haar stoel te vallen ::rofl::


ps Sorry voor mijn eerdere request Heinz, ik kan het zelf blijkbaar ook vrij eenvoudig.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #63 Gepost op: 7-04-2020, 09:48:32 »
Oké ja het is wel een erg leuk gifje ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #64 Gepost op: 7-04-2020, 10:00:22 »
Alina kijkt als enige niet naar boven. De Mol weet natuurlijk al dat daar vuurwerk is  ::vergroot::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #65 Gepost op: 7-04-2020, 22:29:03 »
Geweldig grappig gifje, Theoreticus!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
,’Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #66 Gepost op: 9-04-2020, 22:07:23 »
Echt een grappig gifje. Alina met de handjes en jolien haar benen doen precies een dansje.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #67 Gepost op: 12-04-2020, 23:07:10 »
De getoonde reacties op de schermen in aflevering 6:

Jolien



Dorien



(Het uitblazen van opluchting van Jolien komt op mij gespeeld over. Maar ja, ik ken het begrip tunnelvisie.)
« Laatst bewerkt op: 12-04-2020, 23:10:20 door Heinz »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #68 Gepost op: 12-04-2020, 23:21:33 »
Ik vond haar reactie nogal rustig en dan toch nog maar even uitblazen om niet te koel over te komen....(ik weet ook wat tunnelvisie is ;))

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #69 Gepost op: 13-04-2020, 03:12:53 »
Ik vind de reactie op de exit zou dubbel. Christian en alina kijken alsof ze in schock zijn en bij Bart en jolien is de reactie nogal gelaten.

Ik zou zeggen dat een mol nooit zo emotioneel mag worden na een executie, maar het is ook maar een mens.


Online Molekule

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #70 Gepost op: 13-04-2020, 07:50:31 »
Bart checkt hier zijn mol en lijkt te kijken in de richting van Alina.
Ook voor de mol is de spanning hoog tijdens de executie weten we intussen, dus traantjes lijken me normaal als iemand met wie je goed opschiet het spel moet verlaten.
« Laatst bewerkt op: 13-04-2020, 07:52:57 door Molekule »

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #71 Gepost op: 13-04-2020, 10:48:41 »
Ik denk dat de reactie als ze Salim zien ook interessant kan zijn.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #72 Gepost op: 13-04-2020, 16:00:16 »
Ook vanuit een tunnel: Bart reageert niet op het vertrek van Dorien, gaat later pas actie vertonen maar checkt ook of de kandidaten hem zitten te checken, en kijkt dan snel weer omlaag... Vanuit tunnels is het héél moeilijk observeren...

Online Molekule

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #73 Gepost op: 13-04-2020, 16:05:09 »
Ook vanuit een tunnel: Bart reageert niet op het vertrek van Dorien, gaat later pas actie vertonen maar checkt ook of de kandidaten hem zitten te checken, en kijkt dan snel weer omlaag... Vanuit tunnels is het héél moeilijk observeren...

Vanuit de Alina-tunnel checkt hij zo snel mogelijk Alina, zijn nieuwe mol sinds hij het rode scherm heeft overleefd en waarvan hij nu 100% zeker is.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #74 Gepost op: 13-04-2020, 17:41:41 »
Vanuit de Alina-tunnel checkt hij zo snel mogelijk Alina, zijn nieuwe mol sinds hij het rode scherm heeft overleefd en waarvan hij nu 100% zeker is.

Ik denk ook dat Alina de mol van Bart is, ja.
Zodra hij hoort dat het hardlopen de belangrijkste positie van het spel is, wil hij niet dat zij gaat hardlopen tenslotte, want hij biedt dan aan dit zelf te gaan doen. Jolien vertrouwt hij daarentegen de joker toe, hij stelt voor dat zij de joker neemt. Als zij zijn verdachte was geweest, had hij die toch niet aan haar gegeven. Dorien werd door iedereen uit de groep vertrouwd naar mijn idee (aangezien zij tot volksvertegenwoordiger verkozen werd en haar pijl als eerste bij de eliminatie werd afgestoken), die had het van de worstelaar gewonnen als ze de joker had gehad. Als Bart dus Jolien had gewantrouwd had hij de joker ook aan Dorien kunnen geven, of hij had kunnen voorstellen dat iemand anders dan Jolien met een joker ging verspringen.

Aangezien ik nog steeds denk dat Bart de oorspronkelijke afvaller van aflevering 5 was en dat hij zijn vel heeft gered door de laatste 5 vragen in te vullen op zijn nieuwe verdachte, de mol... maakt dit Alina wel heel verdacht.

(Deze reactie is wel een beetje offtopic natuurlijk, maar ik vind het ook zo vreemd om op deze reactie te reageren in een ander topic.  :P)

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #75 Gepost op: 13-04-2020, 20:03:14 »
Jolien vertrouwt hij daarentegen de joker toe, hij stelt voor dat zij de joker neemt. Als zij zijn verdachte was geweest, had hij die toch niet aan haar gegeven.
Of juist wel, dan was 't voor haar lastiger, zoniet onmogelijk, om 't geloofwaardig te "verprutsen"...

anoniem 30784

  • Gast
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #76 Gepost op: 13-04-2020, 20:09:04 »
Of juist wel, dan was 't voor haar lastiger, zoniet onmogelijk, om 't geloofwaardig te "verprutsen"...

Zo kan je het zien, maar ik zou er niet vanuit gaan dat mijn mol zo zou redeneren en zou dus niet een voordeel dat een voorsprong van 5 meter kan opleveren aan mijn mol geven.. als Joliens sprong 2 keer ongeldig was verklaard, wat op zich niet moeilijk is om voor elkaar te krijgen, was de opdracht al mislukt tenslotte en was de joker verspild.
« Laatst bewerkt op: 13-04-2020, 21:03:15 door Saskiaax95 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #77 Gepost op: 13-04-2020, 20:22:46 »
Ik denk dat de reactie als ze Salim zien ook interessant kan zijn.


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #78 Gepost op: 14-04-2020, 17:54:50 »
Grappig om te zien hoe dicht bij de groep Salim al is als Jolien zijn naam noemt, da's echt geen 'kievmomentje' hoor...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #79 Gepost op: 19-04-2020, 23:18:43 »
De getoonde reacties op het rode scherm van Christian:



NB: Jolien ziet (zogenaamd) haar Mol vertrekken.