Ik denk dat we nog best verrast gaan worden met een aantal namen. Zo hoor ik ook bij degenen die niet geloven in Nadja als kandidaat. (Zij straalde nou niet echt uit dat ze WIDM zo geweldig vond.) En dan vervalt de link Nadja ten opzichte van andere mogelijke kandidaten ook.
Dan weer iets misschien ''voor'' Peggy. Als je naar
www.fotosmulders.nl gaat (ik kan de foto hier niet plaatsen vanwege auteursrecht).. en daar Peggy Vrijens intikt.. zie je als meest recente foto's Peggy bij de premiere van Kruimeltje (?) waarschijnlijk met haar kinderen (?). Daar draagt ze een soort pet/hoed. Ligt het aan mij of lijkt die pethoed precies op de 7e persoon van links naar rechts op de silhouette foto (zie bijlage) (waarvan we lang dachten dat het Sigrid was)?
Zou het ook logischer vinden dat zij naast Tygo is gaan staan (voor zover zo'n foto spontaan is genomen) aangezien zij elkaar goed kennen. Wel dan weer lichte twijfel over haar lengte tov Ellie Lust. Geen idee of bekend is hoe lang Ellie is en hoe lang Peggy (en dan met eventueel wat kleine speling als de een iets meer naar achter/voor staat op zo'n foto).
EDIT 2: Peggy Vrijens is 1.68, Tygo Gernandt is 1.90 (eventueel degene naast nummer 7) Dus dat zou nog kunnen. Nu Ellie nog.
Nog een over Peggy (los van welke silhouette ze eventueel zou zijn). De tekst die mogelijk bij haar past in het Molboekje met ''sores'' en ''wijn drinken''. In dit interview
https://www.youtube.com/watch?v=e9bbLCCLrY8 uit 2013 dat ze begint over onzeker, bang etc etc vind ik heel goed bij haar passen waar ze het in het boekje ook heeft over ''Waar ben je bang voor'' ''Dat mensen me stom vinden, daar schaam ik me voor''. En ook ''Rustig doen, afwachten'' ''Of ik normaal ik TV zou overkomen'' staat er in.