Dat in combinatie met de Braziliaanse post van een paar weken geleden haalt me van Sigrid weg. Ze past ook niet in het figuur van nummer 2. Welke lange vrouw hebben we dan wel mee te maken?
Er vanuit gaande geen winnaars en vrouwen met beetje lang achtig haar en lange lengte (in ieder geval niet klein maar bovengemiddelde lengte). In die silhouette lijkt t ook alsof diegene een doek/bandana opheeft (had Isabel dat niet tijdens WIDM 05?). En de zekerheidjes die seizoenen uitsluit..
Lijstje voor de 2e persoon van links naar rechts op de silhouette foto:- Isabelle Brinkman S5
- Regina Romeijn S8 (mits Patrick Martens niet meedoet, zou bij 2e kans passen als je kijkt hoe ze eigenlijk als finalist nooit op de Mol zat en eigenlijk een beetje voor lul stond hoe ze daar doorheen was gefietst)
-
Hind Laroussi S10 (lijkt mij uitgesloten gezien haar ZEER actieve socials)
- Marit van Bohemen S12 1 Insta post over opnames Sinterklaas journaal, 14 nov. Lijkt legit, geen zekerheid. Kleine kans dat ze meedoet maar wie weet.
-
Hadewych Minis S12 (uitgesloten, theater 6 november)
-
Zarayda Groenhart S13 (eerst op reis, daarna getagd en op locatie door verschillende andere accounts in videos)
-
Evenlien Bosch S15 aanwezig bij ''dag van de ondernemer 2019 (15nov), dus of heel vroeg eruit.. maar daarnaast ook niet compleet stil op socials
-
Tina de Bruin S20 Kees en Co opnames
Over degene wie dan de kleine dame is links naast Nikkie (met naar het lijkt ook lang achtig haar). Heel veel blijven er ook niet over (qua lengte) naast Nadja waar door sommige sterke twijfel over is.
Lijstje voor de 3e persoon van links naar rechts op de silhouette foto:- Nadja Hupscher S6
-
Georgina Verbaan S8 te actief op socials en was hier volgens mij om andere redenen door iemand anders (aanvullen mag) uitgesloten
-
Dunya Khayame S8 in theater 7 november
- Froukje Janssen S9
-
Sanne Vogel S10 zwanger/net bevallen die periode
- Sigrid ten Napel S17 wel niet wel niet.. rare tweet uit buitenland.. tja zeg het maar..
- Yvonne Coldeweijer S17 kon bijna niks over haar vinden dus niks uitsluiten
Nu zou je je bij beide lijstjes nog kunnen afvragen wie nou spraakmakend waren, een Yvonne was ik bijvoorbeeld alweer bijna vergeten (niet lullig bedoeld)
Ik kom op het volgende gokje nu, ook mede door deductie
1. Ron Boszhard S18 100%2. Isabelle Brinkman S5 60% / Regina Romeijn S8 20% / Peggy Vrijens S6 10% (lengte kan niet in mijn ogen / Marit van Bohemen S12 10%3.
Nadja Hupscher S7 60% / Sigrid ten Napel S17 40% / Peggy Vrijens S6 30% (voor het geval Peggy zowel 2 als 7 niet is) / Yvonne Coldeweijer S17 10% / Froukje Janssen S9 10%4. Nikkie de Jager S19 100%5. ? Horace Cohen S11 20% (mits hij 10 niet is maar kapsel lijkt totaal niet / Patrick Martens S8 20% (silhouettete klein in mijn ogen)6. Ellie Lust S16 100%7. Peggy Vrijens S6 80% / Sigrid ten Napel S17 50 %
8. Tygo Gernandt S14 90%
9. Patrick Martens S8 65% / ?
10. Horace Cohen S11 60% (twijfel over zijn lengte of silhouette niet te lang is, maar op diverse foto's met flinke baard en zelfde petje gespot wat die rechte lijn kan verklaren) / Jeroen Kijk in de Vegte S17 35% / Sebastiaan Labrie S9 35%
Nog wel struggle met 2, 5, 9 en 10. Maar met deductie op basis van silhouettes (vorm, lengte etc) en uitsluiten van 100% gedachtes dat die seizoenen niet dubbel komen (of kandidaten 80%>) en beetje social media en andere media scannen tijdens opnameperiode houden we niet heel veel meer over.
Aanvullen/opmerken/verbeteren met info die ontbreekt zou fijn zijn