Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 5616 keer)

Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 7-04-2020, 13:17:38 »
Mooie aflevering weer, de muziek  ::love::
De BV opdracht was hilarisch en leuk met de familie er in.
2e opdracht lijkt mij ook spannend om te rijden (vond alleen crossy road beetje random)
de eliminatie  ::oink:: ::oink:: ::oink::
kan iig nu bij de dames (behalve Dorien) blijven  ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 7-04-2020, 13:23:37 »
En ook positief: er is alleen nog maar één schildpad op het wegdek gezet. Verder geen gehannes met beesten. ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 7-04-2020, 13:32:22 »
Ik hoop dat er nog iets komt met dieren, altijd hilarische tv. Maar dit is hier een onpopulaire mening  :-X

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 7-04-2020, 13:41:48 »
En ook positief: er is alleen nog maar één schildpad op het wegdek gezet. Verder geen gehannes met beesten. ;D

Vond ik een grappig moment en qua filmstijl ook best wel Top Gear like  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 7-04-2020, 19:10:20 »
Ja leuke aflevering weer. Zoals sommige anderen al schreven, niet helemaal van hetzelfde adrenaline gevende gehalte als de vorige twee afleveringen, maar nog steeds volop genieten. En de executie was geweldig, puik psychologisch spelletje weer. Pijn aan het hart om Salim te zien gaan! Zeker op die manier. (Heb steeds op Salim/Jolien heen en weer gehinkt, nu Jolien en toch ook wel verdenkingen richting Alina).

Soms breekt de komst van de familieleden de sfeer even op, maar nu waren ze niet al te dominant aanwezig en aan de reactie van een Bart bijvoorbeeld te zien, geloof ik dan ook wel dat het voor de kandidaten zelf echt heel erg fijn moet zijn om even je geliefde te zien en even te kunnen ontspannen van de 24/7 molstress. En heel leuk om den Willy Sommers in het programma te zien. Kijk alweer uit naar aankomende zondag!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 8-04-2020, 20:51:37 »
En ook positief: er is alleen nog maar één schildpad op het wegdek gezet. Verder geen gehannes met beesten. ;D

Is Heinz nu al Cesar en zijn vriendjes vergeten bij het truffel zoeken ::rofl::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 8-04-2020, 22:22:24 »
Is Heinz nu al Cesar en zijn vriendjes vergeten bij het truffel zoeken ::rofl::
Ik vind die dieren juist een hele leuke aanvulling, zolang ze maar niet worden misbruikt. Bijvoorbeeld die 25 kippen met meisjesnamen om hun poten in seizoen 2018 (?). Ze moesten titels van bekende songs raden die door een Mariachi band werden gespeeld waar in elke titel een meisjesnaam zat (zoals Come on Eileen van Dexies Midnight Runners en Eleanor Rigby van de Beatles. Of die schapen die ze moesten drijven en daarna parkeren in één van 2 vakken. Waarbij één schaap een versnapering kon pakken en de kandidaat die dat schaap had kreeg dan de vrijstelling. Geniaal!
In Nederland krijg je dan de hele Dierenpartij over je heen net als die mus die ze moesten afschieten bij die Domino Day record poging om te voorkomen dat die de stenen zou omstoten.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2020, 22:25:29 door MartinJ »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 9-04-2020, 01:02:36 »
Verder geen gehannes met beesten. ;D

Dit

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 9-04-2020, 08:18:10 »
Dat vind ik ook wel heel fijn inderdaad! Een groot pluspunt aan deze serie  ::bravo::

Als Salim terugkomt, zou het dan nog steeds de mol kunnen zijn? Dat is denk ik nooit eerder voorgekomen toch?

Btw: Wat een leuke avatar FS  ::bravo::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 9-04-2020, 09:26:47 »
Niet spectaculair? Ik ga weer alleen maar tienen uitdelen in het opdrachtenoverzicht. Hoe doen ze het elke keer toch? :o ::bravo::
Echt? Ik vond de opdrachten echt minder deze aflevering. Vooral de paparazzi-opdracht eigenlijk. Ik had het denk ik leuker gevonden als alles 6 bezoekers rondliepen en gefotografeerd moesten worden. Door de verdeling van bedragen waren de bezoekers hier letterlijk "second thought" en krijgt Willy Sommers alle aandacht, terwijl dit de bezoekersaflevering is. Wat doet die zanger in De Mol? Daarnaast snapte ik de rol van de verkenners niet, want uiteindelijk moesten ze toch in duo's opereren. Dus die verkenningsronde leek een overbodige onderneming.

Dus nee, ik vond deze opdracht niet goed in elkaar zitten. Het had me veel leuker geleken als de bezoekers de zogenaamde "BV" zouden zijn geweest, en dan 2 per locatie zodat ze alle 6 aan bod komen. (Dat was ook wat ik verwachtte toen ze over een BV begonnen. In stijl met "de kenner" die in WIDM2011 de ververs-plakkersopdracht moest beoordelen.)

Bij de vliegveldopdracht vond ik het raar dat de bezoeker achterin en de verkeersleiding eenzelfde taak hadden (de auto's sturen) waardoor er conflict of interest was en basically Christian en de moeder van Alina tegen elkaar moesten strijden om de gratie van Alina. Dat vond ik ook hier niet zo veel toevoegen. Het computerspelletje in de verkeerstoren vond ik ook een raar los element dat er maar bij lijkt te zijn verzonnen om de bezoekers maar iets te doen te geven.
Liever had ik gezien dat de 6 bezoekers de chauffeurs waren en de 6 kandidaten de verkeersleiding waren die van bovenaf de auto van hun eigen bezoeker konden aansturen ofzoiets, en dat bij het uitrollen op de landingsbaan, de kandidaten vanuit de toren hun bezoekers de snelheid instrueren. Bovendien was er met 6 auto's en geen mol achter het stuur die de snelheid manipuleert, ook iets meer strategie mogelijk qua snelheidskeuze.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2020, 09:39:54 »
Je ziet maar.. sommigen zijn blij als de bezoekers minder invloed krijgen en anderen zijn er minder gelukkig mee. Ik zou jouw scenario een heel stuk minder gevonden hebben in de 2de opdracht.

En hoezo enkel zoeken naar de bezoekers in opdracht 1. Als paparazzi is het net de taak om een BV te spotten. Dus een erg leuke toevoeging om gewoon Willy Sommers in de Mol te laten komen.

Maar je ziet dat iedereen andere voorkeuren heeft  ;)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2020, 11:22:31 »
Ik vond het juist een hele goede aflevering zoals hij was. Juist een mix van gezelligheid en die bloedstollende executie opdracht.
Ook goede opdrachten om de mol te ontmaskeren, c.q. af te strepen. Nog een paar van zo'n opdrachten en we kunnen met een gerust hart de finale in.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2020, 18:03:13 »
ik vond het niet de beste aflevering tot nu toe (opdracht 1 en 2 waren matig), maar dat komt dan ook doordat we een geweldig seizoen hebben gehad tot nu toe. verder was de executie (of eliminatie zoals ze in BE zeggen) echt geweldig

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2020, 23:58:37 »

Btw: Wat een leuke avatar FS  ::bravo::

Schattig hè 🥰

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2020, 14:26:36 »
Als Salim terugkomt, zou het dan nog steeds de mol kunnen zijn? Dat is denk ik nooit eerder voorgekomen toch?

Dat is volgens mij ook nog nooit gebeurd en dat gaat nu ook niet gebeuren, Salim komt niet terug.

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 10-04-2020, 14:44:21 »
Salim komt niet terug. De mol zegt dat ie niks aan de eliminatie kan veranderen. Wel kan hij nog geld verdienen door hulpmol te spelen (en waarschijnlijk in de volgende opdracht geld te stelen).

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 12-04-2020, 11:45:10 »
Eindelijk alle afleveringen bij gekeken.
Wat grappig ik twijfel zelf over Christiaan of Bart die er uit moest.
Vond Bart de eerste 2 rondes best aanvallend en rood hoofd.
En m’n mol vloog eruit.... stof tot nadenken hier.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 12-04-2020, 14:28:24 »
Favoriete aflevering was het niet, maar dat komt meer omdat een aantal van de vorige afleveringen zo sterk waren, amai. Vond dit nog steeds een hele leuke, sterke en vermakelijke aflevering ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human