Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 5348 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 26-04-2020, 22:44:15 »
Wat is het toch een prachtserie ::bravo::
Wat mooi dat Jolien nog tot het eind twijfelde.

En gelukkig zelf ook de mol ontmaskerd XD

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 26-04-2020, 22:47:00 »
Fenomenaaaaaal. Kippenvel hadden we hier thuis. Zulke gave opdrachten nog weer deze afl en dan zo'n geniale mol. Alina toch, 20 jaar en ijskoude uitvoering. Ze was mn schot voor de boeg mol en heb later ook nog wel tussen haar en Jolien getwijfeld, maar totdat het lampje ging branden dacht ik ook echt dat Jolien het was.

Onovertroffen seizoen met de beste mol so far wat mij betreft.  ::bravo:: Jammer dat het bijna over is voor dit jaar met de Mol op Vier

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 26-04-2020, 22:47:26 »
Ik heb er al een maand geen seconde rekening mee gehouden dat Jolien niet de mol was...

Maar echt ::oink:: ::oink:: ::oink::

Wat een goede mol, respect Alina! ::bravo:: ::respect:: ::bravo::

Offline MoosisdeMol

  • Forumlid
  • Ik ben de Mol!
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 26-04-2020, 22:48:21 »
Wat een geweldig seizoen weer! Proficiat naar de makers, en natuurlijk naar Alina! ::bravo::
Ik zat lang te twijfelen en koos toch voor Bart als Mol.
Ik kan niet wachten op de Molacties volgende week!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 26-04-2020, 22:48:30 »
Ik zat echt vol te focussen op de lamp van Bart, dacht op het einde toch nog dat hij winnaar zou worden. Maar keek ook nog naar die van Alina. Leek me hilarisch als zij ging winnen. En toen ging opeens de lamp van Jolien aan.

Heerlijk alleen al die spanning voor de winnaar.  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline ennasil

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 26-04-2020, 22:49:22 »
Wooow wat een mol!!!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 26-04-2020, 22:51:27 »
Volgende aflevering wordt ook wel mooi denk ik.
Afvallers die weer terug gaan naar Vilvoorde met de ontmaskering. Finalisten die thuis gaan kijken. De moeder van Alina die het niet geloofd. Zin in!!!  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 26-04-2020, 22:52:02 »
Amai: ik ben volledig verrast door deze mol  ::oink:: Maar het deert me helemaal niet dat ik er wederom naast zit. Want amai ik wil naar Griekenland. Vietnam deed me weinig maar het was een toffe groep. Maar al die plaatsen en plekken voor opdrachten ::respect::

Ik heb nu wel vermoedens wat de hints zijn naar de mol. Maarja die zie je niet, zoals Patrick Martens ooit eens verklaarde in zijn seizoen? Iets met driefm, driefm? :P Wederom een molseizoen waarin ik er volslagen naast zit maar ik blijf zo enorm genieten van De Mol ::bravo::

De montage ook: met wegdraaiende camerashots van in de auto naar locaties elders. Zo vernuftig mooi gemaakt. Ook gewoon een durfal opdracht nog even in de finale. De Mol slaagt erin om opdrachten goed uit te leggen voor publiek, ze filmisch te filmen en je al een voorproefje te geven van de mol in de laatste twee minuten. Allemaal dingen die ik mis bij een traditionele aflevering 9 van WIDM.

Ik had graag met open mond gekeken vanuit Kinepolis te Antwerpen zoals vanouds maar ja, ik heb er niet minder om genoten vanuit huis. En kom maar op met volgende week. Kan niet wachten hoe Alina de nodige molacties heeft uitgehaald  ::hyper::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 26-04-2020, 22:55:47 »
Ik vind het juist wel fijn om er naast te zitten. Maakt de verrassing nog wat groter.
Wat ook fijn vind is dat ze alle drie het spel gewoon zo gespeeld hebben dat ze het alle drie hadden kunnen zijn. De makers maken het niet onmogelijk om de mol te vinden. (Maar ook zeker niet makkelijk).

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 26-04-2020, 23:04:40 »
Wat een FAN-TAS-TISCHE aflevering weer!!
Vochtige ogen bij de ontknoping... iets dat ik al jáááren niet meer heb bij de NL Wie is de Mol, dat in vergelijking hiermee een slap aftreksel van zichzelf is geworden!!!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 26-04-2020, 23:08:08 »
Wat een geweldige finale  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

En wat zat ik er weer naast!  ::rofl:: ::oink::
Frankje Lapi

Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 26-04-2020, 23:12:44 »
Wat een fantastische aflevering was dit weer! Een heerlijk seizoen, super toffe kandidaten, enorm mooie beelden, een dikke chapeau voor iedereen die meegewerkt heeft aan dit fantastische programma!

Ik twijfelde net zoals Jolien tot het laatste moment met mijn mol en uiteindelijk toch gekozen voor de juiste ::tandpastasmiley::.

Ik ben heel erg benieuwd naar helaas alweer de laatste aflevering van dit seizoen. En dan hopen dat ze dit jaar zonder problemen een nieuw seizoen kunnen opnemen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 26-04-2020, 23:18:22 »
Man man man, wat was dit voor finale dan?!  ::oink:: ::bravo::

En wat een geweldige Mol, een geweldige winnares en een geweldige "verliezer".

Wat een seizoen, overal kippenvel! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 26-04-2020, 23:32:58 »
Omdat het misschien meer hier thuis hoort (was al elders geplaatst):

Het enige erg vervelende aan de Mol België is dat je na afloop bijna een jaar moet wachten op een volgend seizoen. En nu waarschijnlijk langer.
Wat was het verschrikkelijk goed dit jaar. Ik heb bij een eerdere reeks  gedacht “dit kan niet beter” , maar blijkbaar zat ik er naast. Nou ja, nu weet ik het zeker, “dit kan niet beter  :)”.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 27-04-2020, 00:26:48 »
Haha same.  ::rofl::

Ik zat sinds aflevering 5 alleen nog maar op de mol, yay!  ;D

Nu ga ik ook maar kijken.  :P

Tof he? Na aflevering 4 ging ik zwaar tunnelen op Alina. Tijdens de muziekopdracht vond ik haar mega-verdacht. En achteraf vond ik haar ook bij de trappen verdacht.  ::vergroot::

Eerste afleveringen verdacht ik Els!  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 27-04-2020, 00:36:29 »
Ongelooflijk. Dat er in tijden van dood en verderf zoiets moois kan bestaan.

Jolien was mijn vreesmol omdat ze in mijn ogen zo slecht acteerde. Ik heb de pool van de weeromstuit nooit op haar ingevuld, hoewel haar molschap overduidelijk was. En toen ging bij het bekendmaken van de winnaar háár lamp aan... Ik heb Jolien overschat als mol, maar onderschat als kandidaat.  ::jaja::

En Alina is in alle opzichten te mooi om waar te zijn. ::roos::
Woosie down?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 27-04-2020, 00:47:13 »
Ik weet nog wel dat Gilles aan het begin van de serie vertelde, dat Bart dacht dat Griekenland een tussenstop was.
Maar Griekenland is het mooiste land waar de mol ooit al geweest is. Wauw. Wat een briljante keuze. En wat is die cultuur en mythologie prachtig verweven. Griekenland was geen eens een decor, maar een kandidaat die het spel fantastisch mee heeft gespeeld.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 27-04-2020, 06:53:07 »
Eerste afleveringen verdacht ik Els!  ::rofl::
Els!?!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 27-04-2020, 10:07:56 »
Geweldige aflevering van een prachtige  serie.

Gisteren overdag zag ik een hint op het Belgische forum (handen Alina na rood scherm afvaller, iedere eliminatie) en toen bekroop me al een gevoel dat het toch Alina zou kunnen zijn. Bij de eerste opdracht was het al duidelijk en de 2e bevestigde het alleen maar. Ze heeft goed geacteerd.
Ben benieuwd naar volgende week, de vooruitblik belooft veel goeds.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 12:55:45 door Moedermol »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 27-04-2020, 12:06:48 »
Wat een prachtige aflevering weer  ::bravo::  ::bravo::
Deze mol geen seconde verdacht, wat een acteertalent.  ::oink::

Lijkt wel of De Mol elk jaar beter wordt, tot de laatste aflevering geweldige proeven en ik vond Griekenland ook super geschikt hiervoor  ::ok::