Auteur Topic: Watch Your Back  (gelezen 1060 keer)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Watch Your Back
« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 23:43:41 »
Ik hoefde maar 2 rugnummers te zien om te raden wat het verband is tussen de nummers waar London achter moet zien te komen. Volgens mij heeft hij nu zowat alle nummers gezien en weet hij het nog niet.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik ben benieuwd wat voor een onbekend geschenk Roos krijgt met haar envelop. Weer een leuke cliffhanger.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: Vandaag om 09:47:25 »
Hele leuke aflevering, ik zag het verband van London ook meteen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #22 Gepost op: Vandaag om 14:54:37 »
Hele leuke aflevering, ik zag het verband van London ook meteen.
Dat komt ook omdat de nummers in de juiste volgorde in beeld kwam. Als je zo over het veld loopt, waarin de nummers dus niet per se op de juiste volgorde staan, is het wel iets lastiger om het verband te zien.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: Vandaag om 16:52:05 »
En in eerste instantie had hij niet alle nummers, dan wordt het toch iets moeilijker.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #24 Gepost op: Vandaag om 17:52:01 »
dat wordt lachen waarschijnlijk dan dat Loek zal moeten kiezen wie hij redt uit Roos of Samantha  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: en hier vrees ik dan voor Samantha aangezien Loek super goed is met Roos, maar Loek kennende weet je het maar nooit

dat bondje van hun is echt een bondje van lik m'n vestje, ik bedoel Loek dacht alleen maar uit eigenbelang om Rikkie/Sjaak/London niet die spiegeltuin te geven, maar dan maar Roos en Samantha de onveilige zone in te sturen

maar goed Samantha zei wel iets slims tegen Rikkie om over na te denken, dat Sjaak en London een hecht duo zijn dus als het zo ver komt, zal Rikkie het toch wel slim moeten spelen wil ze ook kans maken op de winst
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: Vandaag om 20:56:12 »
Ik merk dat het programma me steeds minder begint te boeien. Het voelt elke keer als een herhaling van zetten. Dat de deelnemers er met hun uniform steeds hetzelfde uitzien en de setting van het landhuis ook weinig variatie biedt, zijn ook belangrijke factoren hierin. Ik kan de opdrachten van de eerdere afleveringen amper meer herinneren. Dat is niet zo'n goed teken. Ik kan me niet voorstellen dat hier nog een tweede seizoen van wordt gemaakt.