Dat Uma 5 weken keihard heeft geoefend geloof ik meteen. (Handig dat haar vriend wist van het molschap -he waarom staat er opeens een electronisch drumstel in de schuur!?). Het grote verschil is dat wanneer je in een zaal als Paleis12 staat, alles anders is dan wat je daardoor in je oefenruimte hebt gehoord. Ik denk dat er eraan lag dat ze de clicktrack op haar koptelefoon niet meer goed kon horen, haar coach meneer Schlack tikte nog wel keihard mee, maar het hielp niet. Ik vond dat ze nog mild waren met 'maar' 3 fouten
Meteen bij het spelen van haar 1e 45sec vloog ze uit het tempo, en dat kwam niet meer goed, ze raakte daarna wat mij betreft niet veel meer raak, net al tijdens de 2e 45sec., begon goed, maak raakte er ook meer dan een paar keer uit. Als Mol deed ze dat natuurlijk bewust
De houdini act vond ik een vreselijke instinker, waar je bij het woord goocheltruc totaal niet aan denkt, een onmogelijke. En dan ook nog een week van tevoren... Maar dat was wel de Yens zoals we heb op de Canarische eilanden al weken zagen doen
En alle respect voor Sven, met zijn weergaloze tap act