Als ik mijn punten op Sarah zet, sla ik aan het twijfelen en zet ik even later toch weer mijn punten op Merel. Om vervolgens even later weer aan het twijfelen te slaan en dan is het een kwestie van tijd voordat ik mijn punten toch maar weer op Sarah zet.... en zo blijft het maar doorgaan.
Niels zou me echt verbazen, maar je weet het nooit.
Veel mensen zitten op Merel en als de programmamakers voor een zelfde insteek als in vorige jaren zijn gegaan, is Merel het waarschijnlijk. De ruim 40% van de kijkers die Sarah verdenken weten dan volgende week zaterdag niet wat hun overkomt. Maar waarom zou het WIDM-team altijd voor deze aanpak gaan? Het zijn allemaal creatieve mensen en waarom zouden die jaar in jaar uit voor een zelfde strategie gaan. Misschien is het nu wel “gewoon” Sarah, is bijna half Nederland dik tevreden over zijn of haar speurkwaliteiten en kunnen al die mensen niet wachten tot volgend jaar om weer te bewijzen dat zij de mol wel kunnen ontmaskeren. Waarom niet? Ze blijven echt niet tot in de eeuwigheid hetzelfde trucje uitvoeren. Als die makers in dat geval ook nog eens afentoe de posts hier lezen, lachen ze zich helemaal rot.
Ik vrees dat ik nog een aantal keren om ga totdat de app wijzigen onmogelijk maakt. Tenzij ik toch nog de ultieme hint tegenkom natuurlijk.....